معجزه ای برای افزایش میل جنسی آقایان!

faateme1366
از قدیم گفته اند هر دردی درمانی دارد که فقط باید به دنبال پیدا کردن آن باشید. سرد مزاج بودن یکی از مشکلات برخی از زوجین است که به جای فرار یا خجالت یا عصبانیت بهتر است به فکر چاره باشید. ما چاره کار افزایش میل جنسی آقایان را در این مطلب برایتان آورده ایم.

رابطه جنسی با همسر چه فوایدی دارد؟

ارتباط جنسی، بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد. همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و … به وجود می آید.

بیخیال بوی بد دهانتان شوید

پیاز نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌خواهم در این مقاله معرفی کنم و دوست دارم که شما و دیگر خوانندگان من این را بدانند و دائم از پیاز استفاده کنند! اگر می‌خواهید قوای جنسی خود را تقویت کنید، به مدت طولانی پیاز مصرف کنید! البته اگر می‌توانید بی‌خیال بوی بد دهان‌تان شوید! پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است. برای استفاده از پیاز، باید مقداری پیاز سفید آماده کنید و آن را با کره سرخ کنید. شما باید این ترکیب سرخ شده را با یک قاشق چایخوری عسل جهت افزایش عطر و طعم مصرف کنید. البته این ترکیب را باید با معده‌ی خالی مصرف کنید (مطمئن شوید که معده شما به مدت دست کم ۲ ساعت قبل از مصرف ترکیب پیاز و کره‌ی سرخ شده خالی بوده‌است). این ترکیب قطعا با مشکل کم شدن قوای جنسی و انزال زودرس مقابله خواهد کرد. یکی از داروهای خانگی عالی برای افزایش قوای جنسی و بنیه در مردان همین است.

شور جنسی با این دانه های مقوی

بادام که عضو دیگری در فهرست غذاهای تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، مدت زیادی است که با هدف افزایش شور جنسی، به عنوان یک تقویت کننده‌ی عالی قوای جنسی و حمایت از باروری استفاده شده‌است. بادام هم مانند مارچوبه (ماده‌ی غذایی دیگری که به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی محسوب می‌شود)، غنی از مواد مغذی است و مواد معدنی فراوانی دارد که برای بهبود توانایی باروری و سلامت جنسی ضروری هستند، از جمله سلنیوم، روی، و ویتامین E. در واقع، بنا به گفته‌ی یک متخصص معتبر، روی می‌تواند به افزایش میل جنسی به طور موثر و به سرعت کمک کند. بنابراین، این ماده‌ی خوراکی نیز در میان جالب‌ترین و بهترین غذاهای تقویت-کننده‌‌ی قوای جنسی قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به فهرست بهترین غذاها برای رژیم غذایی تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی اضافه کرد و به مردان در سراسر جهان کمک می‌کند که بدون استفاده از هر نوع دارویی، به بالاترین سطح میل جنسی برسند.

یک درمان آشنا

یکی از آثار زنجفیل، افزایش قوای جنسی است. مصرف زنجفیل تا روزی 3 گرم بلامانع است که می‌توان آن را در 2 یا 3 نوبت استفاده کرد. مصرف بیش از حد زنجفیل باعث تحریک مخاط‌ها می‌شود و ممکن است به روده و معده آسیب برساند. افرادی که داروهای قلبی و ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند باید با احتیاط از زنجفیل استفاده کنند. به تازگی یک محصول استاندارد و صنعتی به نام قطره «آرومین» از زنجفیل به بازار ارائه شده که در داروخانه‌ها موجود است و بدون نسخه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این قطره را می‌توان روزی 1 تا 3 نوبت و هر نوبت 40 قطره در آب یا مایعات دیگر رقیق و مصرف کرد. همچنین می‌توان آن را در چای یا غذا هم مورد استفاده قرار داد.

شب یلدا بگیرید

فقط یک مشت آجیل به صبحانه، دسر یا سالادتان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان افزایش بیابد. آجیل، به ویژه، بادام، گردو و فندق منابع غنی از ال‌آرژین است، که به اکسید نیتریک تبدیل می‌شود. مغزها همچنین به عنوان یک تقویت کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌اند. بنابراین، یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش میل جنسی و قدرت نعوظ هستند که هیچ مردی نباید آن‌ها را دست کم بگیرد، به خصوص اگر برای ارضاء کردن همسرش به دنبال نعوظ طولانی‌تر و قوی‌تر در رختخواب است و می‌خواهد بداند که چه غذاهایی برای رابطه‌ی جنسی و برای افزایش قوای جنسی مفید هستند!

این غذاها مزاجتان را گرم می کند

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد. مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

بهترین پوزیشن رابطه جنسی دوران بارداری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
وحید

وحید

1398-11-28 - 12:52 پاسخ

من میل جنسیم نصبت به زنم خیلی کمع و این باعث دعوا بینمون شده و خیلی مشکلات دیگه