جوش های هر قسمت صورت نشانه این مشکلات بدن است

parya
برای اینکه بدانید جوش های هر قسمت صورت نشانه چه مشکلاتی از بدن است، با ما همراه باشید.

در سال های اخیر متخصصین مختلف به نتایج جالبی دست یافتند که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست. آنها معتقدند که هر جوشی در هرقسمت از بدن نشانه ی مشکلی می باشد. اگر در هر قسمت از صورتتان جوش به وجود آمد با اطلاع از رابطه ی بین جوش و نوع مشکل می توانید در جهت درمان مشکل بدنتان اقدام کنید. اما برای اینکه بدانید جوش های هر قسمت صورت نشانه چه مشکلاتی از بدن است، این مقاله را بخوانید.

رابطه ی جوش های هر قسمت صورت و مشکلات بدن 

1و 7و 9(روده کوچک و معده و روده بزرگ):

این جوش ها بیشتر منشاء گوارشی دارند و برای رفع آن ها باید مصرف غذاهای فراوری شده مثل سوسیس و کالباس کمتر شود و به جای آن مصرف سبزیجات تازه و دمنوش های گیاهی افزایش یابد.

3(کبد): بیشتر در اثر مصرف مواد غذایی چرب دیده می شود. همچنین حساسیت غذایی نیز عامل آن است.برای استراحت کبد بهتر است روزی 30 دقیقه ورزش سبک و استراحت انجام دهید.

2و5و6(کلیه و مثانه و کیسه صفرا):هرگونه جوش یا لک یا تیرگی زیر چشم منشاء کلیوی دارد که اغلب موارد علت آن کم آبی است. جوش در گوشه خارجی چشم مربوط به کیسه صفرا می باشد.

4(قلب): در صورت بروز جوش یا لک در نواحی بالای ابرو ها و پشت لب فشار خونتان را چک کنید.

8(سیستم تنفسی): مصرق سیگار و آلرژی های فصلی و تردد در مناطق آلوده علت اصلی جوش در این نواحی است.

9(گنادها): جوش در این ناحیه نیاز به انجام آزمایش و سونوگرافی دارد.

11(پانکراس): جوش در این ناحیه به احتمال زیاد در افراد با اختلالات انسولین و قند خون بالا دیده می شود که در این حالت مصرف مواد قندی باید کاهش یابد.

دقت نمایید که ممکن است منشاء جوش ها بیش از یک عضو باشد و همیشه مانند نقشه فوق نباشد اما باید بدانید به هیچ وجه نباید آن ها را دستکاری کنید و پیش از هرگونه خوددرمانی به پزشک مراجعه کنید.

جوش در هر منطقه از پوست نشانه چیست؟

جوش‌های کف سر نشانه‌ چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ