معجزه ای برای کاهش چربی خون

faateme1366
اگر پزشک به شما گفته که دچار چربی خون شده اید این مطلب را از دست ندهید. ما برای شما معجزه ای برای کاهش چربی خون را آورده ایم.

چرا دچار چربی خون می شویم؟

رژیم غذایی نامناسب، استفاده از غذاهای چرب و پرکالری، فرهنگ ناصحیح استفاده بیش از حد از غذاهای فوری (فست فودها) نظیر پیتزا، سس مایونز، فرهنگ نادرست مصرف زیاد گوشت قرمز در جامعه و زندگی کم تحرک ماشینی در کشور ما باعث شده است افراد زیادی به مشکل بالا بودن چربی و کلسترول خون یا چاقی مبتلا باشند. اولین و بهترین راه برای کاهش یا رفع این مشکل، اصلاح رژیم غذایی است. یکی از مهم ترین توصیه های غذایی، کاهش مصرف گوشت قرمز و برنج و استفاده بیشتر از سبزیجاتی نظیر کلم، کرفس، هویج، کاهو، اسفناج، کدو و … در رژیم غذایی روزانه است. مرف بیشتر غذاهای دریایی و سایر ترکیبات حاوی روغن امگا 3 نیز توصیه می شود.

معجزه کاهش چربی خون

بین گیاهان، سیر بیشترین قدرت را در کاهش کلسترول و تری‌گلیسرید خون دارد و بیش از 100 صنعت داروسازی در دنیا از سیر، فرآورده‌های دارویی تهیه کرده‌اند. سیر علاوه بر کاهش کلسترول و تری‌گلیسرید، خاصیت ضدمیکروبی و ویروسی دارد و فشارخون و قندخون را کاهش می‌دهد و خون را رقیق می‌کند. شما می‌توانید با ترکیب سه ماده غذایی طبیعی که می‌توانید آن را در خانه هم آن را درست کنید، شریان‌های قلبی را باز کنید. توجه داشته باشید که این ترکیب قوی‌ترین درمان طبیعی بر روی کره زمین است. دنبال اسامی گیاهان خاص نباشید؛ قرن‌ها است که سیر، لیمو و زنجبیل در درمان اغلب بیماری‌های مزمن به کار گرفته شده است. بنابراین با ترکیب آن‌ها می‌توان به یک معجون فوق‌العاده برای درمان این مشکل دست یافت.

باز کردن رگ ها با این معجون

هشت حبه سیر، هشت عدد لیمو، زنجبیل (به اندازه پنج سانتی‌متر از یک زنجبیل متوسط)، سه و هفت دهم لیتر آب

طرز تهیه:

لیموها را شسته و به چند قسمت کوچک برش دهید. یادتان باشد که پوست لیمو را نیز حتما جدا کنید. پوست سیر را نیز جدا کنید. تمام لیموها، سیرها و زنجبیل را داخل مخلوط‌کن ریخته و تا زمانی که یک مخلوط یکدست و نرم حاصل نشده هم بزنید. نباید هیچ قسمتی مخلوط نشده از ظرف بیرون آید. حالا آن مخلوط را داخل ظرفی بزرگ ریخته و آب را به آن اضافه کنید تا کاملا جوش بیاید. زمانی که این محلول کاملا جوشید زیر آن را خاموش کرده و مدتی صبر کنید تا خنک شود. سپس محلول را در بطری‌های درب دار ریخته و آن‌ها را داخل یخچال نگهداری کنید. برای اینکه اثر جادویی این محلول را ببینید، هر روز صبح ناشتا یک لیوان کوچک از آن را بنوشید. این معجون علاوه بر باز کردم شریان‌های اصلی شما می‌تواند سلامت کلی بدن شما را نیز بهبود دهد.

این معجون را آماده داشته باشید

30 عدد حبه ی سیر را پوست بگیرید و همراه با 5 عدد لیمو ترش (شیرازی) با پوست که قبلا هسته های آنها را گرفته اید، در هم زن (میکسر) بریزید. پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد، با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته ی مهم: فقط و فقط، یک بار جوش بخورد). پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نمایید و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

طرز مصرف:

روزانه نصف استکان از این نوشیدنی (به اختیار خودتان قبل یا بعد از غذاهای اصلی) را میل نمایید. پس از گذشت سه هفته ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجودتان قابل لمس خواهد بود، زیرا تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آن مثل دید کم و سنگینی گوش برطرف خواهد شد. به یاد داشته باشید، بعد از مصرف یک دوره ی سه هفته ای، باید هشت روز استراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را شروع کنید. به این ترتیب یک تاثیر مطلوب را تجربه خواهید کرد. این دوره ی درمان ارزان و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کنید. البته با خوردن این نوشیدنی، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را از شما احساس نخواهد کرد.

چربی خون را از چه سنی باید کنترل کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ