بهترین زمان مسافرت برای زنان باردار

parya
مسافرت در زمان بارداری خطرناک می باشد و پزشکان مسافرت طولانی را توصیه نمی کنند، اما بهترین زمان مسافرت برای زنان باردار کی می باشد...

بارداری بانوان یکی از دوران های بسیار حساس می باشد که در صورت رعایت نکرردن نکاتی، سلامت جنین به خطر می افتد. یکی از مواردی که در زمان بارداری باید به آن توجه کرد مسافرت می باشد. در تمام طول بارداری نمی توان سفرکرد، چون در این صورت خطر سقط جنین فرد را تهدید می کند. زمان های خاصی از بارداری را می توان برای مسافرت انتخاب کرد. اگر می خواهید بدانید بهترین زمان مسافرت برای زنان باردار کی می باشد این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین زمان مسافرت

بهترین زمان مسافرت زنان باردار سه ماهه دوم بارداری به خصوص هفته های 20 الی 27 بارداری است. توصیه می شود در سه ماهه سوم بارداری فرد باردار به مسافرت های طولانی نرود. از هفته 28 به بعد ( ماه هفتم به بعد ) تمام خطوط هوایی برای اجازه سفر نامه پزشک متخصص زنان و زایمان را می خواهند و بعد از هفته 36 بارداری نیز عموما اجازه سفر هوایی داده نمی شود.

مسافرت های پر خطر

لکه بینی در سه ماهه اول با خطر سقط همراه است که باید خانم باردار در چنین شرایطی از مسافرت چشم بپوشد.

داشتن سابقه قبلی فشار خون در دوران بارداری، وجود حاملگی دو قلو و مسافرت های پس از هفته 25 بارداری احتمال ایجاد خطراتی به دنبال مسافرت برای مادر باردار وجود خواهد داشت.

چرا نباید در سه ماهه اول و آخر بارداری سفر کنید؟!

در سه ماهه نخست بارداری برای سفر چه مکان هایی را انتخاب کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ