برای چربی سوزی صبح ها اینکارها را انجام دهید

sahar.d
بهترین زمان برای چربی سوزی ابتدای صبح در حالت ناشتا است. در این مطلب شما را با کارهایی که برای چربی سوزی اول صبح لازم است آشنا می کنیم.

اگر به فکر چربی سوزی هستید اما نمی دانید از چه زمانی شروع کنید، باید به شما بگوییم بهترین زمان برای چربی سوزی صبح ها زمانی که از خواب بیدار می شوید و قبل از خوردن صبحانه است. با انجام چند کار ساده می توانید بدنتان را از شر چربی های اضافه خلاص کنید. با این مطلب همراه شوید تا با روش های چربی سوزی در اول صبح آشنا شوید.

ورزش در ابتدای صبح

در اول صبح وقتی شکم‌تان خالی است، سطح گلیکوژن (کربوهیدرات ذخیره بدن)، عضلات و کبد پایین است. اگر ساعت ۷ شب شام خورده باشید و صبحانه تان را نیز ۷ صبح بخورید، یعنی بدن‌تان ۱۲ ساعت بدون غذا بوده است. طی این روز ۱۲ ساعته سطح گلیکوژن کم کم پایین می‌آید تا گلوکز لازم برای عملکردهای مختلف بدن را حتی در موقع خواب فراهم کند. درنتیجه، شما با گلیکوژن و قند خون بسیار پایین از خواب بیدار می‌شوید که بهترین محیط برای سوختن چربی ها به جای کربوهیدرات است. اینکه چقدر بیشتر چربی سوزی می‌کنید مشخص نیست اما برخی تحقیقات نشان داده که وقتی تمرینات کاردیو (وقتی گلیکوژن بدن خالی است) انجام شود، تا ۳۰ درصد بیشتر خواهد بود.

دمنوش آویشن 

در طب سنتی برای کاهش وزن توصیه می‌شود از داروها و دمنوش‌های گرم و خشک همچون زیره و آویشن استفاده شود.  اگر صبح ها یک فنجان دمنوش آویشن بنوشید و در کنار آن تغذیه مناسب داشته باشید به سرعت شاهد از بین رفتن چربی های اضافه بدنتان خواهید بود.

توجه داشته باشید در مصرف دمنوش ها زیاده روی نکنید.

یک لیوان آب ولرم و چند قطره لیمو تازه

معجزه ی این ترکیب بر هیچ کس پوشیده نیست. لیموترش به دلیل دارا بودن فیبر پکتین با گرسنگی و اضطراب مقابله می کند. باید بدانید که دنبال کردن رژیم غذایی که حالت آلکانی یا بازی بدن را بیشتر کند، کمک خواهد کرد تا راحت تر و سریع تر وزن تان کم شود. پس اگر رژیم گرفته اید، حتماً صبح ها یک لیوان از این نوشیدنی را میل کنید.

نوشیدن مخلوط آب (ولرم) و لیموترش باعث دفع مواد زائد می شود. این نوشیدنی همچنین باعث ترشح صفرا می گردد. همین خواص نیز باعث می شود که مشکلاتی مانند یبوست و سوزش معده تسکین پیدا کند. البته حواس تان باشد اگر دچار زخم معده یا سوزش شدید معده هستید در مصرف این نوشیدنی احتیاط کنید.

همه چیز درباره چربی سوزی طبیعی

۱۰ خوراکی که برای کاهش وزن و چربی سوزی عالی هستند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ