درمان ریزش مو با تونیک گیاهی

sahar.d
اگر با مشکل ریزش مو مواجه هستید و این مساله نگرانتان کرده است، پیشنهاد می کنیم با این مطلب همراه شوید تا با معجون فوق العاده درمان ریزش مو آشنا شوید.

مو تاثیر بسزایی بر زیبایی چهره و جوان تر دیده شدن افراد دارد از همین رو ریزش مو و ترس از کچل شدن همواره یکی از نگرانی های افراد است. با دیدن ریزش بیش از حد مو در حمام یا پس از بلند شدن از خواب و دیدن حجم زیاد موهای ریخته بر روی بالش حتما نگران می شوید و به دنبال راهکاری برای درمان این مشکل خواهید بود. قبل از رفتن به سراغ داروهای شیمایی و شامپوهای گران قیمت، توصیه می کنیم این تونیک معجزه آسا برای جلوگیری از ریزش مو را استفاده کنید.

معجون هایی که به شما معرفی می کنیم از مواد طبیعی موجود در منزلتان تهیه شده اند که خاصیت فراوانی برای سلامت بدنتان دارند.

تونیک عسل و روغن زیتون

برای تهیه این تونیک به روغن زیتون، عسل و دارچین احتیاج دارید.

روش تهیه:

ابتدا روغن زیتون را گرم کرده و سپس در روغن داغ یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری دارچین را ترکیب کنید، این مخلوط را به ریشه موهای خود ماساژ داده واجازه دهید 15 دقیقه بر روی سرتان باقی بماند. 

با مصرف این ترکیب به مدت چند روز، ریشه موهای شما تقویت شده و ریزش موهایتان متوقف می شود.

تونیک تخم مرغ و روغن کرچک

برای تهیه این تونیک به تخم مرغ، روغن کرچک و عسل احتیاج دارید.

روش تهیه :

تمامی مواد را دریک ظرف ریخته و خوب باهم مخلوط کنید.

شما می توانید بسته به بلندای موهایتان مواد لازم را دو یا سه برابر افزایش دهید.

مخلوط به دست آمده را ابتدا به پوست سر و ریشه موهایتان زده سپس به ساقه موها بزنید.

یک کلاه پلاستیکی سر کنید برای ۲ الی ۴ ساعت به همین حالت نگه دارید. اجازه دهید در این ساعات تونیک کاملا به ریشه موها نفوذ پیدا کند. سپس موها را به طور معمولی شستشو دهید.

در طی هفته یک الی دو مرتبه این کار را انجام دهید. بعد از نزدیک به ۲ ماه نتایج شگفت انگیز این تونیک را مشاهده خواهید کرد. رشد موها افزایش یافته و ضخامت ریشه مویتان زیاد می شود.

این تونیک طبیعی بهتر از هر شامپو و مواد شوینده شیمیایی برای شما عمل خواهد کرد.

تونیک روغن نارگیل، سیر و پیاز

برای تهیه این تونیک به روغن نارگیل، سیر و پیاز احتیاج دارید.

روش تهیه:

ابتدا در ظرفی یک پیاز کامل و 5-6 حبه سیر را به قطعات بسیار ریز تقسیم می کنید، در ظرفی دیگر روغن نارگیل را حرارت داده تا حالت مایع پیدا کند، در این زمان پیاز و سیر را به روغن نارگیل اضافه می کنید و اجازه دهید برای مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه این مخلوط بجوشد، آنگاه حرارت را خاموش کرده تا محلول درمانی خنک شود.

قبل از استحمام پوست کف سر و ساقه موها را به این محلول آغشته کرده اجازه دهید برای یک ساعت روی سر قرار داشته باشد، آنگاه توسط یک شامپو آن را پاک کنید.

با تنها چند بار استفاده از این محلول شاهد اثر خارق العاده و منحصربفرد آن بر روی موهای سر خود و افزایش زیبایی و طراوت موهای خود می شوید.
بوی احتمالی سیر و پیاز در صورت استفاده ازشامپو به سرعت برطرف می شود اما اثر بی نظیر محلول بر سلامت موها باعث می شود تا شما بوی آن را نادیده بگیرید.

درمان ریزش مو ارثی در جوانی

۲۰ توصیه بسیار موثر برای جلوگیری از تُنک شدن و ریزش مو-قسمت اول

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ