چند ترفند کاربردی برای لاغر شدن

pegiu
اگر می خواهید لاغر شوید این ترفند ها را یاد بگیرید.

لاغر وخوش اندام بودن از آرزوی هر انسان کمال گرایی است اما ترفند های لاغری را هر کسی نمیداند.به گزارش الودکتر برای آنکه خوش اندام شوید و زیبا بمانید ترفند هایی لازم است که می توانید آنهارا در ادامه بخوانید

ترفند های لاغر شدن

 آب بنوشید

بدن هرگز قادر نخواهد بود که بدون آب، کربوهیدرات را به انرژی تبدیل کرد. همچنین این امکان وجود ندارد که بدون منبع آب کافی اسیدهای آمینه ضروری را به بافت‌های عضلانی انتقال داد.

کمبود آب بدن باعث می‌شود تا تمرینات ورزشی بی‌نتیجه مانده و چربی سوزی از حرکت باز بایستد.

اجازه ندهید گرسنگی بر شما غالب شود

گاهی بدن انسان در نشان دادن کمبود مواد مغذی بدن دچار سردرگمی می‌شود لذا لازم است که خود فرد پیش از آنکه معده‌اش به سرو صدا بیوفتد شروع به خوردن کند.

اگر وقت شما فشرده است توصیه می‌شود از خوردن چیزهای کوچک چون سیب زمینی کوچک پخته شده، سینه مرغ آماده و دیگر میان وعده‌های غذایی چون یک موز بزرگ کمک بگیرید حتی می‌توانید غذای خود را از شب قبل آماده کرده تا وقت کافی برای خوردن آن داشته باشید.

۵ تا ۶ وعده در روز غذا بخورید

همچنان در بین برخی افراد دیده می‌شود که در طول روز کالری مورد نیاز خود را تنها از طریق ۲ تا ۳ وعده غذایی تامین می‌کنند، بدون آنکه در بین وعده‌های اصلی غذایی، میان وعده‌ای داشته باشند.

این روش غذایی به هیچ عنوان برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه مناسب نیست.

یک غذای مقوی می‌تواند تا ۳ ساعت سطح قند خون را متعادل نگه دارد لذا توصیه می‌شود غذاهای سالم و مقوی را جایگزین خوراکی و تنقلات شیرین و چربی ترانس کنید. این خوراکی‌ها باعث می شوند تا گلیکوژن در بافت‌ها و عضلات ذخیره شوند.

در هر وعده غذایی پروتئین مصرف کنید

شاید بسیاری از مواد باعث بالا رفتن متابولیسم بدن شود اما پروتئین می‌تواند به طور ویژه‌ای باعث افزایش سوخت و ساز گردد.

به همین منظور توصیه می شود از موادی چون مرغ، گوشت گاو، تخم مرغ، ماست یونانی، بوقلمون و پنیر استفاده کنید.

همچنین باید گفت که پروتئین نقش اساسی در ساخت عضلات دارند که بالطبع آن در چربی سوزی کمک رسان خواهند بود.

راه لاغر کردن پهلوها و کمر

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
درمان شو

درمان شو

1397-02-08 - 09:00 پاسخ

تحریک الکتریکی عضلات، ایجاد انقباض در عضله به وسیله ی پالس الکتریکی می باشد که دارای کاربردهای زیادی مانند افزایش استحکام عضلات ورزشکاران،توانبخشی برای بیماران ناتوان، ترمیم وبازیابی قبل ورزش برای ورزشکاران واز بین برنده چربی سفت شده ی زیر پوست در ناحیه ی شکم و پهلو می باشد.کمربندهای شامل الکترودکه تحریک الکتریکی ایجاد می کنند، با قرارگرفتن درقسمت کمرو شکم موجب ایجادلرزش های کوچک وانقباض عضلات درآن قسمت می شوند.