روش های بی خطر سقط جنین در اوایل دوران بارداری

toranj
سقط جنین را با روش های بی خطر در خانه انجام دهید.

سقط جنین علاوه بر یک گناه شرعی ، زیر سوال بردن انسانیت را نیز در بردارد. اما گاهی مجبور به سقط جنین می باشید که ما در این مقاله برای شما روش های بی خطر سقط جنین در اوایل دوران بارداری را اورده ایم.

۱. به طور منظم دوش آب گرم بگیرید.

یکی از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری این است که به طور مرتب دوش آب گرم بگیرید. با این حال، شما باید این روش را با مصرف گیاهان دارویی بدون خطر یا سایر محصولات طبیعی ترکیب کنید تا نتایج بهتری به‌دست بیاورید. مطمئنا این روش برای رسیدن به نتایج مورد نظر بدون خطر و مطمئن است.

۲. مصرف غذاهای غنی از ویتامین C

ویتامین C خواصی طبیعی برای جلوگیری از حاملگی دارد و یکی از گزینه‌های عالی در فهرست ۱۶ روش خانگی سقط جنین است. به یاد داشته باشید میوه‌های خانواده‌ی مرکبات را در مقادیر زیاد مصرف کنید. این کار را باید به خصوص هنگامی انجام دهید که دوره‌ی ماهانه‌ی منظمی را تجربه می‌کنید و احساس بارداری دارید.

۳. دانه‌های کنجد

در واقع، دانه‌های کنجد یک افزودنی سالم برای رژیم غذایی آدم‌ها در سراسر جهان هستند. با این حال، این دانه حاوی خواص بدنامی هستند که می‌توانند سبب سقط جنین شوند. شما می‌توانید مقداری دانه‌ی کنجد را مستقیما مصرف کنید. گزینه‌ی دیگر برای مصرف کنجد این است که می‌توانید مقداری از دانه‌های کنجد را شب تا صبح داخل یک لیوان آب خیس بگذارید.

در هنگام صبح می‌توانید آبی را که مدت طولانی کنجد در آن غوطه‌ور بوده و طعم کنجد را گرفته مصرف کنید. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی مشابه، می‌توانید دانه‌های کنجد را به غذاهای‌تان اضافه کنید. این دانه‌ها دارویی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین هستند!

۴.  برگ جعفری

برگ سبز جعفری نیز به عنوان یک داروی خوب برای سقط جنین در اوایل بارداری استفاده می‌شود. معروف است که این گیاه در اوایل دوره‌ی بارداری به طور طبیعی سبب سقط جنین می‌شود و تنظیم‌کننده‌ی عالی دوره‌ی قاعدگی است. این گیاه دارویی به شل شدن رحم کمک می‌کند و سپس باعث سقط جنین می‌شود. شما می‌توانید برگ‌های جعفری را به شیوه‌های متفاوتی مصرف کنید.

نخستین شیوه این است که می‌توانید چند برگ جعفری را آماده کنید و آن را همراه با مقدار کمی آب در یک دستگاه تمیز مخلوط‌کن بریزید و سپس آب آن را استخراج کنید. می‌توانید مقداری از آن را در یک فنجان تمیز بریزید و چند بار در روز آن را بخورید. روش دوم برای مصرف این گیاه دارویی این است که می‌توانید مقداری جعفری خشک بردارید و سپس از آن دمنوش تهیه کنید و آن را بنوشید.

و روش آخر این‌که، فقط چند ساقه جعفری را بردارید و سپس آن را به مدت یک شب تا صبح در واژن‌تان قرار دهید یا آن را چند بار در روز عوض کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید.

۵. چای بابونه

ممکن است تعجب کنید از این‌که استفاده از چای بابونه هم درمان خانگی بدون خطر و طبیعی دیگری برای سقط جنین در اوایل دوره‌ی بارداری است چرا که اغلب ‌پزشکان نوشیدن این چای را به زنان باردار توصیه می‌کنند. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی عکس، فقط باید مقدار مصرف‌تان را افزایش بدهید. شما باید چند فنجان چای بابونه در روز بخورید تا جنین سقط شود.

برای این منظور باید بابونه‌ی خشک را با آب داغ مانند وقتی که چای دم می‌کنید، ترکیب کنید. حالا چای را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه دم بگذارید و سپس آن را مصرف کنید.

۶. رابطه جنسی

داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری می‌تواند یکی از روش‌های خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. بهتر است بدانید که چه‌طور باید رابطه داشته باشید تا مشکل خود را حل کنید. دخول مکرر، و همچنین ارگاسم، ممکن است به سقط جنین منجر شود و این تاثیر چندین بار ثابت شده‌است.

۷. گیاه دارویی دونگ کوئی

دونگ کوئی، یک گیاه دارویی چینی، که نام علمی آن Angelica Sinensis است یکی از شناخته‌شده‌ترین و بدون خطرترین داروهای خانگی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. شما نمی‌توانید این گیاه یا گل دونگ کوئی را به راحتی به‌دست بیاورید اما در بسیاری از فروشگاه‌ها می‌توانید آن را به صورت پودری پیدا کنید. به هر حال بعد از یافتن آن، باید مقداری از این پودر را بردارید، آن را با آب مخلوط کنید و ترکیب حاصل را چند بار در روز مصرف کنید تا به نتیجه‌ی مورد نظرتان برسید.

۸.  سنبل ختایی

اثر سنبل ختایی بر روی زنان بسیار عالی است. این گیاه دارویی به فعال شدن انقباضات کمک می‌کند و به این ترتیب سبب تسهیل شدن قاعدگی می‌شود. چنین خواصی سبب می‌شود که این گیاه دارویی یکی دیگر از روش‌های بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری باشد. شما باید گیاه دارویی سنبل ختایی را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید و ۴ بار در روز آن را مصرف کنید.

۹. گیاه دارویی توت مار (کوهوش سیاه)

این گیاه یکی دیگر از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. پس از مصرف این گیاه، شما باید کوهوش قرمز مصرف کنید. مهم است بدانید که فقط مصرف کوهوش سیاه سبب پایان بارداری نخواهد شد. با این وجود، اثر آن بر رحم شما منجر به سقط جنین خواهد شد. دوز توصیه شده برای مصرف این گیاه دارویی متفاوت است.

بنابراین، شما باید با یک متخصص گیاه شناسی برای این کار مشورت کنید. استفاده از کوهوش سیاه به طور کلی خطری ندارد، اما گزارش‌های زیادی از اثرات جانبی موقت آن وجود دارد.

چگونه سرطان مادر از طریق جنین تشخیص داده می شود ؟

مطالب-زنان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ