درمان آلرژی بهاره با قرص کلداکس سینوس

sahar.d
در این مطلب خواص قرص کلداکس سینوس در درمان آلرژی های بهاره را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

گاهی شدت آلرژی بهاره تا حدی زیاد است که درمان های طب سنتی پاسخگو نیستند و باید به سراغ درمان های دارویی بروید. در این میان داروهای بسیاری برای درمان آلرژی بهاره موجود است اما از کارایی و میزان تاثیر آن ها اطلاعی نداریم و بهتر است قبل از مصرف اطلاعاتی در رابطه با آن ها کسب کنیدم. در این مطلب شما را با یکی از قرص های موثر در درمان آلرژی آشنا می کنیم. با ما همراه شوید تا با خواص قرص کلداکس سینوس در درمان آلرژی بهاره آشنا شوید.

قرص کلداکس سینوس

قرص های کلداکس سینوس و آلرژی، حاوی ۵۰۰ میلی گرم استامینوفن، ۵ میلی گرم فنیل افرین هیدروکلراید و ۲۵ میلی گرم دیفن هیدرامین هیدروکلراید است که ضد درد و تب، ضد احتقان، و آنتی هیستامین بوده و در موارد سرماخوردگی، آلرژی و نمایان شدن علائم آنفلوانزا و سینوزیت به کار می رود.

کلداکس سینوس و آلرژی

این داروی ترکیبی بطور موقت برای تسکین علایم ایجاد شده توسط سرماخوردگی های معمولی، تب، آلرژی ها و دیگر مشکلات تنفسی (مثل سینوس و برونشیت) مورد استفاده قرار می گیرند. آنتی هیستامین در تسکین چشمان اشک آلود، خارش چشم، بینی و گلو، آبریزش بینی و عطسه موثر می باشد. داروی ضد احتقان در تسکین علایمی مثل گرفتگی بینی و عفونت گوش موثر می باشد. 

محصولات سرماخوردگی و آلرژی برای کودکان کمتر از شش سال مناسب نمی باشند، بنابراین از قرص کلداکس برای درمان علایم سرماخوردگی یا آلرژی در کودکان کمتر از شش سال استفاده نکنید مگر اینکه پزشک برای شما تجویز کرده باشد.

همزمان از دیگر داروهای سرماخوردگی و آلرژی که ممکن است حوای همان مواد تشکیل دهنده و یا مواد مشابه باشند استفاده نکنید. در مورد دیگر روش های تسکین علایم سرماخوردگی و سرفه از پزشک خود سوالاتی بپرسید.

الو دکتر ، بیماری آلرژی چه علائمی دارد؟

الو دکتر ، درمان آلرژی با آنتی هیستامین طبیعی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ