ستار‌ه‌های سینما چگونه زیبا می‌شوند؟

حمیدرضا محمدیان
با انواع گوناگون جراحی های پلاستیک ستاره ها آشنا شوید

یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی انجام شده در ستاره‌های سینمایی، عمل راینو یا عمل جراحی پلاستیک بینی است. با دقت در چهره ستارگان سینمایی در پرده‌های سینما و برخی مجله‌ها می‌توان دریافت که برخی از آنها روی صورت خود اقداماتی جهت زیباسازی چهره و جوان‌ترشدن صورت انجام داده‌اند.یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی انجام شده در ستاره‌های سینمایی، عمل راینو یا عمل جراحی پلاستیک بینی است. اعمال جراحی رایج دیگر عبارتند از: کاشت پروتز گونه (گونه‌گذاری)، جراحی فک، عمل چانه، ماموپلاستی (جراحی پلاستیک سینه شامل کوچک یا بزرگ کردن سینه)، لیپوساکشن (برای اصلاح چاقی موضعی در برخی قسمت‌های بدن، مخصوصا شکم، بازو و ران).
گاهی این ستار‌ه‌ها اعمالی انجام می‌دهند که در ایفای نقش‌هایشان دچار محدودیت می‌شوند؛ به‌عنوان نمونه، گاهی فردی جراحی پلاستیک لب انجام می‌دهد و مثلا لبش را درشت‌تر می‌کند ولی چون این تغییر دایمی است، بعضی نقش‌ها را به دلیل غیرطبیعی شدن چهره نمی‌تواند بازی کند.
معمولا این جراحی‌ها را جراحان پلاستیک مجرب انجام می‌دهند اما برخی اقدامات دیگر نیز وجود دارند که برای جوان‌سازی پوست صورت و نیز فرم‌دهی هیکل، نیازمند متخصصان پوست و مو هستند؛ از جمله تزریق بوتاکس، تزریق ژل یا چربی (برای گونه یا لب)، مزوتراپی، میکرودرم ابریشن و رادیوفرکوئنسی (جهت لاغر کردن نواحی بناگوش و شکم و پهلو و ران).
تزریق بوتاکس در سوپراستارها معمولا دشوار است زیرا آنها هم می‌خواهند چین و چروک‌های صورتشان برطرف شود و هم می‌خواهند بتوانند احساسات خود را تمام و کمال ابراز کنند و در ایفای نقش‌ها به مشکلی برنخورند. تزریق ژل و چربی نیز برای این افراد باید بسیار با احتیاط و توسط متخصصان مجرب انجام شود زیرا کوچک‌ترین عدم‌قرینگی یا تزریق بیش از حد می‌تواند منجر به رد صلاحیت ایشان برای گرفتن برخی نقش‌ها شود. امروزه روشی بسیار جدید که مورد توجه قرار گرفته و تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز دارد، لیزر لیپولیز است که با آن می‌توان سلولیت و چربی‌های اضافه شکم، ران و پهلوها را تحت درمان قرار داد. این عمل، مزیت‌های متعددی بر لیپوساکشن معمولی دارد و از آن می‌توان روی صورت (برای رفع غبغب و نیز افتادگی صورت) و حتی به نوعی برای لیفتینگ صورت، بدون عمل جراحی، استفاده کرد.
البته روش‌های دیگری مانند پیلینگ‌های سطحی و عمقی توسط اسیدهای میوه یا اسیدتری‌کلرواستیک و نیز لیزر موهای زاید نیز به کرات توسط متخصصان پوست برای این گروه از مراجعان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
)هفته نامه سلامت(

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
Hengame

Hengame

1394-10-14 - 16:34 پاسخ

آیا راهی برای چاق کردن مچ پا وجود دارد؟

admin

admin

1394-10-14 - 16:34

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر

می توانید روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21

ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید