خواص جادویی پای مرغ برای پوست صورت و پوکی استخوان

parya
پای مرغ از جمله اعضای مرغ است که در ظاهر زننده است اما خواص جادویی و بی نظیری برای بدن دارد. با خواص جادویی پای مرغ برای پوست صورت و پوکی استخوان آشنا شوید.

حتما شنیده اید که پای مرغ مملو از خواص است ولی ممکن است ندانید چه خاصیت هایی دارد. پای مرغ درمان بسیاری از بیماری ها می باشد. عده ی زیادی به علت ظاهر چندش آور پای مرغ آن را مصرف نمی کنند اما با آشنایی با  خواص جادویی پای مرغ برای پوست صورت و پوکی استخوان آن را مصرف خواهند کرد. با ما باشید تا با خواص پای مرغ آشنا شوید.

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند. مزایای مصرف واد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است. 
برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان وافزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در ازبین بردن چروک صورت

کلاژن-پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.

پای مرغ باعث پیشگیری و درمان پوکی استخوان میشود

پای مرغ در بیشتر فروشگاه های عرضه محصولات پروتئنی دیده میشود که شاید ظاهر خوشایندی نداشته باشد ولی به شدت خواص دارد و برای سلامتی مفید است. پزشکان برای پیشگیری از بعضی از مشکلات جسمی مانند پوکی استخوان مصرف پای مرغ را توصیه می کنند. پای مرغ دارای مقدار زیادی ژلاتین است که برای سلامت استخوان ها بسیار عالی است و از آن می توان جای قرص های گران قیمت غضروف ساز استفاده کرد.

همچنین پای مرغ دارای ویتامین و پروتئین زیادی است که برای بدن ضروری است، به همین دلیل افرادی که دچار کمبود کلسیم هستند و دچار پوکی استخوان و آرتروز شده اند می توانند از پای مرغ استفاده کنند تا معجزه اش را مشاهده کنند.
همچنین پای مرغ حاوی مقدار زیادی مواد غضروف‌ساز است و به همین دلیل است که برای درمان بچه‌هایی که به نکروز استخوانی مبتلا هستند، مصرف پای مرغ تجویز می‌شود. یکی از دلایل بروز بیماری نرمی استخوان کمبود ویتامین دی و تغذیه نامناسب است و اگر کلسیم به میزان کافی در بدن نباشد افراد گرفتار آن می‌شوند که این بیماری با مصرف پای مرغ به‌طور مستمر قابل پیشگیری و درمان خواهد بود.
در حالی که این روزها می‌توانید پای مرغ را با قیمت مناسب از بیشتر فروشگاه‌ها تهیه کنید، پخت آن نیز کار سختی نیست. پای مرغ را ظرف چندین ساعت در مقداری آب بجوشانید و در هر غذایی که می‌خورید مقداری از آن را اضافه کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

فراموش نکنید که علاوه‌بر ژلاتین، پای مرغ مقادیر زیادی چربی دارد که بهتر است افرادی که مبتلا به بیماری قلبی و چربی خون و کلسترول بالا هستند از مصرف آن بپرهیزند یا اینکه چربی آن را بگیرند.

آیا واقعا خوردن پای مرغ مفید است؟!

 پای مرغ بخوریم یا نخوریم؟

خواص بی نظیر پای مرغ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ