آیا درمان ضایعات پوستی با میکرونیدلینگ امکان پذیر است؟

zahra
جهان تیوا آرا: میکرونیدلینگ یکی از روشهای بهبود کلاژن سازی پوست است که به جوان سازی نیز شناخته شده است. در سال های اخیر این روش به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین درمان های پوستی تبدیل شده و کاربردهای وسیعی در حیطه پزشکی، زیبایی و پوست و مو دارد.

میکرونیدلینگ یکی از روشهای بهبود کلاژن سازی پوست است که به جوان سازی نیز شناخته شده است. در سال های اخیر این روش به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین درمان های پوستی تبدیل شده و کاربردهای وسیعی در حیطه پزشکی، زیبایی و پوست و مو دارد. از جمله کاربرد های این تکنیک می توان به جوانسازی، بستن منافذ باز، آبرسانی پوست های خشک، درمان آکنه، اسکار آکنه، کک و مک و لک، روشن سازی پوست، رفع چین و چروک های سطحی، لیفتینگ، رفع تیرگی زیر چشم ها، درمان استریا، خطوط ناشی از بارداری و چاقی/لاغری، درمان ریزش مو و … اشاره نمود.

در میکرونیدلینگ دو موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اولین اصل در میکرونیدلینگ تسلط پزشک بر تکنیک مورد نظر و دانش پزشکی و اصل دوم، استفاده از تجهیزات استاندارد و دارای مجوز است. همچنین در این روش شناخت شرایط و ویژگی های پوست فرد پیش از انجام میکرونیدلینگ برای جلوگیری از التهاب و تخریب بیش از حد بافت پوست بسیار مهم است.

بنابراین، بهترین نتایج در میکرونیدلینگ زمانی کسب می شود که پزشک در این زمینه مهارت کافی را داشته باشد و همچنین از دستگاه های استاندارد استفاده کند. در بین دستگاه های موجود در بازار ایران، دستگاه amieamed آلمان تنها دستگاه دارای مجوز است که مطابق با استانداردهای بین المللی ISO 9001:2000 ، ISO 13485 و CE پزشکی، طراحی شده است. این طراحی استاندارد و همچنین استریل بودن ملزومات مصرفی دستگاه های آمیامد علاوه بر راحتی مشتری در طی فرایند میکرونیدلینگ از انتقال هرگونه آلودگی و بیماری مانند ایدز، هپاتیت، تبخال و …  جلوگیری می کند.

جالب است بدانید که در بین تمامی روش های بهبود کلاژن سازی پوست، میکرونیدلینگ بهترین روش بوده و پس از اتمام دوره درمانی باعث بیشترین کلاژن سازی در پوست می شود. از دیگر کاربردهای میکرونیدلینگ، درمان ریزش مو است. ادغام این روش با مواد مزوتراپی می تواند اثرات قابل توجهی در توقف انواع ریزش مو از جمله ریزش موی هرمونی و وراثتی داشته و همچنین باعث بهبود رشد مجدد موها شود.

از آن جایی که میکرونیدلینگ محدودیت های زیادی نداشته می توان از این روش با تشخیص پزشک مشاور برای انواع پوست استفاده شود. بنابراین توصیه می شود برای درمان مشکلات پوست و موی خود به عنوان یک گزینه مناسب میکرونیدلینگ را در ذهن داشته باشید و جهت مشاوره به مراکز معتبر پزشکی مراجعه نمایید.

شرکت جهان تیوا آرا نماینده رسمی و انحصاری دستگاه های میکرونیدلینگamieamed آلمان

دکتر عاطفه محمدنژاد، دارای 7 سال سابقه در حیطه میکرونیدلینگ، مدرس میکرونیدلینگ، پزشک عمومی

آدرس  و شماره تماس جهان تیوا آرا: 

تهران- خیابان طالقانی غربی- بین فلسطین و وصال- نبش خیابان فریمان- پلاک ۵۴۸- ساختمان ۱۱۸- طبقه ۶- واحد ۱۷

شماره تماس:

02166400064 داخلی 400

وب سایت: 
www.amieamed.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ