این نشانه ها یعنی حتما عاشقتان است!

faateme1366
پیدا کردن یک عشق واقعی شاید خیلی داستانی به نظر بیاید و به نظر خیلی ها فقط شامل داستان و فیلم می شود. ولی در این مطلب برای شما از حرکاتی که یک مرد عاشق را لو می دهد صحبت کردیم تا راحت کسی که عاشقتان شده را بشناسید.

به حرکات شانه هایش دقت کنید

وقتی به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد.

در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده اید که توجه او به سمت شما جلب شده است. وقتی مردی رفتارهای یک خانم را تحسین می کند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می داند و به همین دلیل در این مواقع کاملا ناخودآگاه شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کند، این حرکت در مردان نشان دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند ولی غرورش اجازه نمی دهد آن را ابراز کند شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند، در این مواقع می توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

 

اگر شما را با خود برابر می داند

عشق دارای حرمت است .حرمت با احترام فرق دارد احترام یعنی هرچه طرف مقابل گفت ما قبول کنیم ولو غیر منطقی باشد. حرمت یعنی هر دونفر برابر هستند، یکی هستند، انسان هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد.

 

اگر لمس تان می کند

مردها از تماس‌های جسمی خیلی خوششان می‌آید و اگر دوستتان داشته باشند، اینکار به صورت غیرارادی در آنها اتفاق می‌افتد.

اگر همسرتان مدام بدنتان را لمس می‌کند، کاملاً مشخص است که واقعاً دوستتان دارد. دلیل این کارش این است که می‌خواهد مدام حستان کند. این برای آنها کاملاً طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌شان. بنابراین اگر شما هم بعنوان یک زن همین حس را دارید، باید با لمس کردن همسرتان به آن پاسخ دهید.

 

گوش سپردن به آهنگ هایی که با هم از آن خاطره دارید

یکــی از ویــژگی‌های رمانتیکی که یک مرد عاشق می‌تواند داشته باشد این است که هرازگاهی به آهنگ‌های دوره آشنایی با شما گوش دهد و با گوش دادن به این آهنگ‌ها به دوران خوش گذشته باز‌گردد و از اینکه شما را به عنوان همسر انتخاب کرده خوشحال ‌شود. این ویژگی را تمام خانم‌ها دوست دارند اما به یک نکته باید توجه داشت که هیچ وقت به همسرتان به دلیل اینکه یک آهنگ خاص و البته قدیمی را خیلی دوست دارد و آن را زیاد گوش می‌دهد شک نکنید این واکنش می‌تواند برای رابطه شما خیلی خطرناک باشد.

 

این نشانه ها یعنی او به دنبال اسیر کردن شماست نه درگیر عشق کردن!

۱. آنها چیزی را از دیگران می خواهند که خودشان هم می توانند آن را انجام دهند. این گونه افراد غالباً به دیگران، به دید پیش خدمت و به رابطه، به عنوان وظیفه نگاه می کنند.

۲. پیش فرض ذهنی آنها این است که اگر فرد مقابل دوست شان دارد، پس باید از انجام و برآورده کردن خواسته آنها خوشحال باشد، به عبارت دیگر، فرد مقابل بایستی همان احساس و فکری را داشته باشد که او دارد.

۳. تحمل پذیرش هیچ گونه تفاوت و اختلاف نظری را ندارند و می خواهند که همه چیز بر وفق مراد آنها باشد.

۴. آنها بیشتر پرتوقع و خودخواه و گاهی خودشیفته هستند.

 

اگر می خواهید از عشق خود به او مطمئن شوید، این چند نکته را به خاطر بسپارید

حاضرید برای خوشحالی اش دست به هرکاری بزنید .

هر چیزی را که متعلق به اوست ، دوست دارید .

برای دیدن مجددش لحظه شماری می کنید .

حاضرید از خواسته های خود برای شادی او بگذرید .

به علایق او بیشتر از علایق خود اهمیت می دهید .

حاضرید به هرجایی بروید فقط او در کنارتان باشد .

ناخود آگاه برایش احترام خاصی قائل هستید .

واژه تنهایی برایتان بی معناست .

آرزوهایتان آرزوهای اوست .

در دل زمستان هم احساس بهاری بودن دارید .

با موفقیت و محبوبیت او شاد و احساس سربلندی می کنید .

او برای شما زیباترین و بهترین خواهد بود اگرچه در واقع چنین نباشد .

اگر واقعا عاشقش باشی ، تحمل سختی ها برایتان آسان و دلخوشی های زندگیتان فراوان می شوند

 

اگر در فضای مجازی عاشقش شدید

کارشناسان هشدار می‌دهند رسانه‌های دیجیتال در عصر حاضر یکی از خطرناکترین دام‌ها برای فریب افراد هستند و بسیاری از زنان از طریق این شبکه‌ها با افرادی آشنا شده و به سرعت دلبسته آن‌ها می‌شوند در صورتی که آن افراد همیشه مثبت نیستند و به قصد کلاهبرداری به ابراز احساسات دروغین می‌پردازند.

 

متخصان توصیه می‌کنند افراد در صورت آشنایی با یک فرد از طریق اینترنت او را هرچه سریعتر در دنیای واقعی ببینند و از او اطلاعات بدست بیاورند.عشق کور عاقبتی جز تلخکامی ندارد به همین دلیل افراد باید با چشم باز و براساس عقل و منطق به دیگران علاقه‌مند شوند.

خانم ها بخوانند/ 5راه برای اینکه مردتان را عاشق خود کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ