هزینه کاشت مو چقدر است؟

parya
اگر قصد دارید مو بکارید در این مقاله با هزینه کاشت مو آشنا شوید.

کاشت مو از روش های پرپشت کردن مو است که بعد از اینکه موی سر دچار ریزش شد و کم پشت شد این روش استفاده می شود. اما همانطور که می دانید کاشت مو هزینه هایی دارد که کم نیست. البته در ایران در کلینیک های مختلف هزینه های مختلفی برای کاشت مو گرفته می شود. در این مقاله با چند روش برای قیمت گذاریهزینه کاشت مو آشنا شوید.

هزینه کاشت مو 

کاشت مو اصولا بر اساس تعداد گرافت مو انجام می شود، اما برخی کلینیک ها مبنا و اصول این قیمت گذاری را تغییر داده اند. در زیر برخی موارد قیمت گذاری کاشت مو را با هم مرور میکنیم:

تعیین هزینه کاشت مو بر اساس تعداد تار مو : به عنوان مثال هر 1000 تار موی کاشته شده را 375 هزار تومان قیمت گذاری میکنند، پس 16/000 تار مو می شود 6/000/000 تومان.
تعیین هزینه کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مو : این روش قیمت گذاری اصولی تر به نظر میاد، و ما در کلینیک کاشت مو ایران FIT قیمت کاشت موی شما را این روش محاسبه میکنیم. مثلا هر 1000 گرافت مو می شود 1250000 پس  با کاشت 4000 گرافت مو باید 5 میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.

بر اساس وسعت طاسی که کاشت می شود: مثلا ما 8 سانت جلوی سر را می کاریم 3 میلیون نصف را می کاریم 4.5 میلیون و تمام سر را می کاریم 6 میلیون.

بر اساس روش برداشت و کاشت مو :مثلا با روش کاشت مو FIT می کاریم 4 میلیون با روش کاشت مو FUT  می کاریم 5 میلیون و با ترکیبی می کاریم 7 میلیون .
تمام این روش ها برای تعیین هزینه کاشت مو در یک کلینیک استفاده می شود و هر کدام دارای معایب و محاسن خاص خودش می باشد. 

 

عواملی که بر هزینه کاشت مو تاثیر به سزایی دارند.

مهم‌ترین عامل مؤثر بر هزینه کاشت موی طبیعی، میزان طاسی یا سطح ریزش مو در سر بیمار می‌باشد. پس هر چقدر سطح محل پیوند مو بزرگ‌تر باشد، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود. اصولاً هزینه پیوند مو بر اساس تعداد گرافت‌های مو مورد نیاز برای پوشش کامل سطح طاسی تعیین می‌شود. علاوه بر آن، کیفیت کار، تجربه و اعتبار پزشک نیز موجب افزایش هزینه کاشت مو خواهد شد.

زیاد بودن سطح طاسی در برخی از افراد تعداد جلسات پیوند مو را افزایش داده و همین امر موجب افزایش قیمت پیوند مو می گردد.

گاهی برخی افراد به دلیل افزایش هزینه کاشت مو تمایل دارند عمل پیوند مو را در جلسات کمتر (یک جلسه) انجام دهند که نقش بسزایی در کاهش هزینه پیوند مو دارد. اما این نکته را نباید فراموش کنید که پیوند مو یک عمل زیبایی محسوب میشود و با کمال تاسف بیمه ها مخارج آن را پوشش نمی دهند. به همین دلیل هزینه کاشت مو و هزینه تقریبی آن عمل با توجه به رزومه کاری و تجربه پزشک متخصص، فرق دارد.

هزینه پرداختی بیمار دربردارنده دستمزد پزشک، هزینه اتاق عمل، تعداد گرافت های کاشته شده برای هر بیمار، داروها و لوازم مصرفی است. همچنین کلینیک های برتر خدمات متمایز و ممتازی ارائه میدهند که بخش اندکی از هزینه ها را به خود اختصاص میدهند.

کاشت مو، به صرفه ترین روش درمان طاسی و ریزش شدید موی سر

کاشت مو ممکن است هزینه زیادی را داشته باشد. اما تصور کنید که شما از مشکل ریزش موی شدید رنج میبرید و در معرض طاسی قرار دارید. هزینه هایی بسیاری را در طول چندین سال صرف خرید دارو و شامپوهای مختلف می نمایید تا روند ریزش را کاهش دهند. متاسفانه بلافاصله پس از قطع مصرف ، ریزش مو افزایش می یابد ، در این دوران نه تنها نتوانسته اید ریزش موی خود را درمان کنید بلکه بخش بسیار زیادی از موی خود را از دست داده اید و ظاهرتان کیفیت و زیبایی سابق را از دست داده است.

 موهای ازدست رفته را با روش کاشت مو بازگردانید!

 انواع روش های کاشت مو

همه چیز در مورد کاشت مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ