کدام روش کاشت مو بهتر است؟

parya
کاشت مو روش های مختلفی دارد، در این مقاله بخوانید که کدام روش کاشت مو بهتر است؟

کاشت مو از روش هایی برای درمان ریزش مو است که در چمد دهه اخیر استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی روش های قدیمی کاشت مو جای خود را به روش های جدید می دهند. اگر قصد کاشت مو دارید در این مقاله با بهترین روش کاشت مو آشنا شوید.

روش کاشت SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو از قبیل FIT  و FUT روش نوینی است که تقریبا  اکثر مراحل آن از برداشت تا کاشت فولکول‌های مو توسط دستگاهای اتوماتیک با نظارت پزشک صورت می‌گیرد. در روش کاشت SUT پیاز مو به صورت دستی برداشت و کاشت نمی‌شود بلکه به وسیله پانچ لیزری از محل اهدا کننده که معمولا پشت سر می‌باشد جدا شده و سپس فریز می‌گردد و در نهایت به نواحی کم مو و طاس انتقال می‌یابد. به دلیل فریز شدن فولیکول‌های مو، تا زمان کاشت از تخریب آن‌ها جلوگیری می‌شود.

در روش SUT با توجه به وجود پانچ لیزری و سیستم فریز درصد بسیار کمی از ریشه موها حین برداشت و کاشت از بین می‌روند، طبق برخی از آمار میزان هدر رفتن فولیکول های مو به کمتر از 1% در این روش‌ می‌رسد.

در روش SUT متقاضی بیهوش نمی‌شود بلکه صرفا از بی‌حسی موضعی استفاده می‌گردد. جراحی و برداشت لایه‌های پوستی نیز در این روش صورت نمی‌گیرد. این روش تقریبا مانند روش FIT است؛ یعنی صرفا فولیکول‌های مو منتقل می‌شوند، اما از ابزار نوین و تکنولوژی جدید استفاده می‌گردد، به همین دلیل نتیجه بهتری حاصل می‌شود. عوارض جانبی در روش کاشت SUT به حداقل می‌رسد، دوران نقاهت آن کوتاه، جای پانچ، زخم و خونریزی نیز بسیار کم مشاهده می‌گردد.

سرعت انتقال فولیکول‌های مو از محل اهدا کننده به محل دریافت کننده نیز نسبت به سایر روش‌های کاشت مو بیشتر بوده و پزشک می‌تواند در هر جلسه حداقل 10000 فولیکول را جابه‌جا نماید و معمولا عمل کاشت با یک جلسه اتمام می‌یابد. امکان برداشت و کاشت مو در همه نقاط بدن با این روش میسر می‌باشد.

مزایا: روشی نوین است و از هر بعد نسبت به سایر روش‌های کاشت مو مناسب‌تر می‌باشد. البته به مانند همهروش‌های کاشت مو انتخاب مرکز معتبر و پزشک با تجربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کاشت موی طبیعی به روش جراحی بهتر است یا غیر جراحی؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ