درمان پف زیر چشم با روغن زیتون

toranj
پف زیر چشم را با روغن زیتون درمان کنید.

روغن زیتون از بهترین روغن های گیاهی برای پوست و مو است که خانم ها در قدیم برای داشتن پوستی صاف و درخشان از آن بسیار استفاده کرده اند. به گزارش الودکتر: ماسک هایی که با روغن زیتون ساخت همی شوند می توانند برای پف زیر چشم و حتی سیاهی دور چشم مفید باشند.

روغن زیتون و چروک دور چشم

    روغن زیتون یکی از بهترین روغن های ماساژ است. این ماده غنی از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین آ و ای می باشد که رادیکال های آزاد آسیب رسان به پوست را از بین می برند.
    ماساژ منظم روغن زیتون بر روی پوست باعث مرطوب شدن، ترمیم پوست و تشکیل دوباره سلول های پوست می شود. از آنجایی که روغن زیتون به اعماق پوست نفوذ می کند، باعث محافظت طولانی مدت پوست و رطوبت آن می شود.
    روش دیگر مخلوط کردن چند قطره روغن زیتون با چند قطره عسل و گلیسیرین است. روزی دوبار با استفاده از این مخلوط پوست را ماساژ دهید. این کار باعث کاهش سلول های مرده و کمک به سفت شدن پوست افتاده می شود.
    همچنین می توانید پوست را با استفاده از روغن نارگیل، روغن بادام یا ویتامین ای ماساژ دهید تا از تشکیل چروک جلوگیری شود.

 روغن زیتون: پاک کننده چشم

چشم ها بسیار حساس هستند و بنابراین، به هر محصولی نمی توان اعتماد کرد. برای پاک کردن آرایش چشم، یک یا چند قطره روغن زیتون کاملا خالص، تمام چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. با چند قطره روغن زیتون، به آرامی می توانید آرایش چشم را کاملا پاک کنید؛ بدون اینکه، آن کوچکترین تأثیر مخربی بر ناحیه حساس چشم داشته باشد. با استفاده منظم از روغن زیتون، با چین و چروک پوست دور چشم مبارزه کرده و پوستی صاف و با نشاط داشته باشید.

درمانی برای پف چشم‌ها

یکی دیگر از شیوه‌هایی که به افزایش جذابیت و زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند برطرف کردن پف‌ زیر چشم است. ساده‌ترین کار برای از بین بردن پف چشم‌ها استفاده از کرم گشنیز و روغن زیتون است. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گشنیز را خوب کوبیده و له کرده آن را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیفزایید تا کرمی یک‌دست تهیه شود. این ترکیب را روی حرارت اندک بگذارید و آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. پس از سرد شدن این روغن آن را زیر چشم‌های تان بمالید و اجازه دهید به مدت 15 تا 20 دقیقه زیر چشم‌های‌تان باقی بماند.

الو دکتر ، پف زیر چشم و نفخ شکم را با سالاد مارچوبه از بین ببرید

الو دکتر ، درمان معجزه آسای پُف زیر چشم با روش های ساده

الو دکتر ، برطرف کردن پف زیر چشم با شیر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ