خوراکی‌های معجزه‌گر برای تقویت قوای جنسی

atoosamirzavandi
اگر می‌خواهید رابطه‌ای فوق‌العاده داشته باشید به رژیم غذایی خود بیشتر توجه کنید و با خوردن مواد غذایی که به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند از سرد مزاجی رهایی یابید.

داشتن بدن و رژیم غذایی سالم تاثیر بسیاری بر عملکرد قوای جنسی دارد. گروهی از مواد غذایی هستند که به تحریک قوای جنسی بیشتر کمک می‌کنند. با قرار دادن این دسته از مواد غذایی در رژیم روزانه‌ی خود از سردی روابط خود بکاهید.

خوراکی هایی که باعث افزایش قوای جنسی می‌شوند

کرفس

شاید باورتان نشود اما این سبزی یکی از بهترین خوردنی ها جهت تقویت قوای جنسی است. زیرا مملو از آندروژن می باشد. آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح می شود و در فعالیت جنسی نقش دارد. بهتر است کرفس را خام میل کنید.

موز

موز حاوی آنزیم بروملین (Bromelain) است. دانشمندان معتقدند این آنزیم می تواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که به بالارفتن میزان انرژی در بدن کمک می کند.

بادام

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. درواقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی برای ساخته شدن هورمون های مردانه اند. علاوه بر این بوی بادام، یک رایحه آرامش بخش است که می تواند در کاهش استرس موثر باشد. بهتر است بادام را بو نداده و بدون نمک و شکر میل کنید.

انبه، هلو و توت فرنگی

منابعی غنی از ویتامین C می باشند و به بالارفتن میزان انرژی کمک می کند.

تخم مرغ

سرشار از ویتامین B6 و B5 است. این دو نوع ویتامین به تعادل هورمونی در بدن کمک می کنند و با اثرات مضر استرس مقابله می کنند. در طب سنتی توصیه شده است برای بالارفتن توانایی جنسی، تخم مرغ را درست قبل از فعالیت جنسی میل کنید.

سیر

گرچه به دلیل بوی ناخوشایند سیر، ناچارید پس از خوردن آن برای مدت ها برگ نعنا در دهان بجوید اما فواید سیر به زحمتش می ارزد. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای بالابردن قوای جنسی است.

جگر

یک منبع فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که می تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

انجیر

مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

شکلات

شکلات حاوی تئوبرومین (Theobromine)، نوعی آلکالوئید است که بسیار شبیه به کافئین می باشد و اثری نشاط آور دارد. علاوه بر این، فنیل اتیلامین (Phenylethylamin) دارد که گمان می رود در انسان حس خوشایندی به وجود می آورد. شکلات سیاه و بدون افزودنی، مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خود دارد که علاوه بر اینکه برای سلامتی کلی بدن بسیار مفید است، نیروی جنسی زیادی را نیز در افراد به وجود می آورد.

بروکلی

به گزارش الو دکتر، یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامینC  می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، از جمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم وکلسیم.

ادویه جات

دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است.  زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.

امگا 3

به گزارش الو دکتر تحقیقات نشان داده است که اسید چرب امگا 3 موجود در اسپرم مردان نابارور کمتر از مردان بارور است. جالب است بدانید مردانی که باروری بالایی دارند اسید چرب امگا 3 بیشتری نسبت به امگا 6 در آنها یافت می شود.

همچنین این اسیدها با تظیم عملکرد بدن از حمله های قلبی جلوگیری کرده و باعث تقویت سیستم بینایی, سیستم عصبی, پوست و استخوان ها می شود.

گیلاس و سیب

متخصصان تغذیه می‌گویند که سیب و گیلاس دارای خواص ضد باکتری طبیعی هستند که نه تنها می‌توانند با آن باکتری‌هایی که منجر به بوی بد دهان می‌شوند مبارزه کنند بلکه می‌توانند باکتری‌های فاسد کننده‌ی دندان و ایجادکننده‌ی التهاب لثه را از بین ببرند. پلی فنول ها موجود در سیب می‌توانند فعالیت باکتری‌هایی را که پس از مصرف غذاهای شیرین در دهان تشکیل می‌شوند، کاهش بدهند. علاوه بر این، گیلاس مقدار فراوانی آنتوسیانین دارد که می‌تواند آسیب جدی به متان تیول وارد کندمتان تیول گازی بد بو است که از مواد غذایی پوسیده که در زبان و بین دندان‌ها به دام افتاده‌اند، منتشر می‌شود.

گیلاس و سیب را برای افزایش قوای جنسی و بنیه‌تان استفاده کنید چرا که این دو میوه کمک‌تان می‌کنند که در هنگام رابطه با همسرتان شاهکار کنید. بنابراین، این دو هم از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت قوای جنسی هستند برای هر مردی که می‌خواهد قدرت و استقامت خود را در رختخواب بهبود دهد. برای تقویت قوای جنسی‌تان همین امروز این میوه‌های عالی را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید و ببینید که آن‌ها برای شما و میل جنسی‌تان چه می-کنند!

اسفناج

از آن‌جا که اسفناج منبع غنی منیزیم است که می‌تواند به گشاد شدن عروق خونی کمک کند، پس می‌توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی در نظر بگیریم. خوردن اسفناج اجازه می‌دهد که جریان خون به آلت تناسلی افزایش بیابد و انگیختگی بیش‌تری برای زنان و مردان ایجاد شود. به طور مشابه، برخی از سبزیجات سبز دیگر مانند کلم بروکلی، کلم کالی، کلم پیچ، کلم بروکسل، و بوک چویی منابع خوبی از فولات هستند، ماده‌ای که قوای جنسی را تقویت می‌کند. به این ترتیب اسفناج هم یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مواد خوراکی برای تقویت قوای جنسی است. بهتر است همیشه آن را در دسترس داشته باشید تا در هر جا و هر زمانی بتوانید از آن استفاده کنید.

 قرص برای تقویت جنسی

 با این گیاهان قوای جنسی‌تان را تقویت کنید

 تقویت قوای جنسی و درمان سردمزاجی با گیاهان!

 تقویت میل جنسی با این خوراکی های خوشمزه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ