راه‌هایی برای لاغر کردن بینی گوشتی در یک هفته

atoosamirzavandi
اگر از جراحی بینی هراس دارید اما از فرم بینی گوشتی خود نیز راضی نیستید می توانید از روشهای غیر جراحی استفاده کنید.

لاغر کردن بینی گوشتی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که مدام آینه بدست و در حال برانداز بینی گوشتی خود، توصیه می کنیم قبل از انجام عمل جراحی بین راه‌ های طبیعی را امتحان کنید زیرا بعد از جراحی بینی در صورت راضی نبودن از فرم بینی دیگر راه بازگشتی وجود ندارد. در این مقاله راهکارهایی برای لاغر کردن بینی گوشتی در یک هفته را پیشنهاد می کنیم.

چگونه بینی گوشتی را بدون جراحی کوچک کنیم؟

برخی از افراد از بینی خود به دلیل بزرگ بودن راضی نیستند و برای جراحی هزینه زیادی می کنند، اما تامین هزینه سنگین جراحی بینی برای همه افراد هم امکان پذیر نیست. در کنار مشکلات مالی برخی افراد هم از جراحی و بیهوشی می ترسند به همین دلیل تن به جراحی نمی دهند.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

بسیاری از افراد بعد از جراحی بینی با هدف کوچک سازی آن با مشکلاتی جدی مواجه می شوند که حتی باعث پشیمانی آنها می شود. در ادامه برای افراد علاقه مند به کوچک کردن بینی راهکارهای طبیعی را توضیح می دهیم.

با بخور منافذ پوست باز شده و چربی‌ ها با مصرف اکسیژن سوخت و ساز پیدا می ‌کنند. بخور بینی باعث کاهش چربی و گوشت های این ناحیه می ‌شود و بینی  به فرم دلخواه و مناسبی در می آید.

دقت داشته باشید حتما پس از بخور، بینی را زیر آب یخ بگیرید و تا زمان احساس سفتی بینی این کار را انجام دهید زیرا باعث جلوگیری از افتادگی بینی می شود.

فشار نوک بینی

کوچک کردن بینی با ورزش و انجام دادن برخی حرکات روی آن امکان پذیر است. پزشکان معتقدند غضروف نوک بینی به علت نرم بودن خاصیت شکل پذیری دارد. در سنین نوجوانی و کودکی این کار راحت تر اتفاق می افتد. برای کوچک کردن بینی با ورزش:

  • روزانه غضروف بینی خود را با دو دست گرفته و فشار دهید
  • این کار را به تعداد دفعات زیادی در روز انجام دهید
  • تا جایی این کار را انجام دهید که اثرات چزئی کوچک شدن بینی تان را ببینید.

استفاده از دستگاه های فرم دهنده ی بینی

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود.

پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی(باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

بیشتر بخوانید:نکاتی که باید قبل از مصرف ماسک صورت بدانید

دستگاه های فرم دهنده ی بینی

کوچک کردن بینی با بخور

به گزارش الو دکتر یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

  • بینی خود را 5 الی 20 دقیقه بخور دهید
  • در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند
  • می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد.

حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

استفاده از ماسک های طبیعی برای کوچک کردن بینی

به گزارش الو دکتر یک راه طبیعی برای کوچک تر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است شما می توانی با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ دهید و چربی های زیر پوست بینی تان را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچک تر خواهد شد.

کوچک کردن بینی با یخ

یخ به عنوان یکی از ساده ترین راه ها برای کوچک کردن بینی محسوب می شود. یک تکه یخ را لای پارچه ای تمیز قرار دهید و آن را روی بینی خود بگذارید. این کار را به طور روزانه به مدت 10 دقیقه انجام دهید. در این روش طبیعی بینی کمتر پف کرده و به دلیل یخ و سرما کوچک می شود.

پودر زنجبیل

زنجبیل یکی از موثر ترین مواد برای ازبین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. این ترفند در واقع راه گیاهی و طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی محسوب می شود و برای بینی استخوانی مناسب نیست. برای این کار:

  • مقداری زنجیل را پودر کرده و به آب اضافه کنید
  • سپس این مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. توجه داشته باشید بار اول این کار می تواند کمی سوزش به همراه داشته باشد.
  • پس از قرار دادن مخلوط روی بینی، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با دستمال پاک کنید.
  • برای بیشتر شدن تاثیر این کار می توانید از خمیر دندان نیز استفاده کنید.

اگر بینی شما گوشتی و در روی بینی شما جوش های سر سیاه و چرکی زیادی وجود دارد هرگز این جوش ها را فشار ندهید زیرا فشار دادن این نوع جوش ها بینی شما را بزرگ تر می کنند شما می توانید با کمک چسب های مخصوص و یا کرم های اسید این نوع جوش ها را از روی بینی خود از بین ببرید و بهتراست که قبل از استفاده از  این نوع چسب ها و کرم ها با پزشک متخصصی مشورت کنید.

روش های کوچک کردن بینی را در این بخش از سلامت پوست ملاحظه فرمودید که امیدواریم با انجام این روش ها بتوانید بینی خود را زیباتر و خوش حالت کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از روش های طبیعی دیر تر از عمل جراحی بینی عمل می کند و باید شما با صبر و حوصله این روش ها را انجام دهید.

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی با زنجبیل

خمیری چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید سپس آن را روی ناحیه مورد نظر خود بمالید و بعد از گذشت 15 دقیقه محل را به خوبی بشویید. البته این روش طبیعی برای برخی از افراد که ممکن است دچار سوزش زیاد شوند توصیه نمی شود.

کوچک کردن بینی با ترکیب خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی با تاثیر عالی ساده است. برای تهیه آن یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید و ترکیب را به مدت 30 دقیقه روی بینی خود بمالید.

دقت داشته باشید پیش از استفاده از ترکیب جادویی بینی خود را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از گذشت 30 دقیقه ترکیب روی بینی را با آب گرم بشویید و در صورت احساس خشکی در این ناحیه از صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

در صورت استفاده از این روش در عرض کمتر از ده روز تفاوت محسوسی را در شکل ظاهری بینی خود احساس می کنید. در صورت بروز سوزش یا قرمزی روی بینی خود باید میزان زنجیبل مورد استفاده را کاهش داد.

کوچک شدن بینی با آب لیمو؛ واقعیت یا شایعه؟

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد برای کوچک کردن بینی به تیغ جراحی تن می سپارند تا با جراحی تغییرات مورد نظر خود را از جمله کوچک کردن بینی را روی صورت خود پیاده سازی کنند. در تمام جراحی های زیبایی ها مرتبط با بینی  اندازه آن تغییر می کند، اما این اندازه هم روی افراد مختلف فرق می کند.

در جراحی های بینی تغییر اندازه بینی چشمگیر است، اما در برخی دیگر تغییر اندازه بینی فقط در این حد است که ایرادات بینی اصلاح شود. بسیاری از افراد طرفدار جراحی بینی تمایل به ایجاد تغییراتی در حد طبیعی روی بینی خود هستند یعنی در واقع دوست دارند جراحی به گونه ای باشد که تغییرات محسوس نباشند و جراحی به صورت طبیعی انجام شود.

از اهداف جراحی زیبایی بینی می توان به برداشتن قوز بینی، اصلاح فرم نوک بینی، تغییر اندازه بینی و تقارن پره های بینی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:شربت آلومینیوم ام جی اس چیست؟

کوچک شدن بینی با آب لیمو

کوچک شدن بینی با آب لیمو

بسیاری از افراد که از تن سپردن به تیغ جراحی هراس دارند در اینترنت روش های طبیعی کوچک شدن بینی را جستجو می کنند. در این بررسی ها یکی از روش هایی که به علاقه مندان کوچک شدن بینی چشمک می زند استفاده از آب لیمو برای کوچک شدن بینی است.

افراد زیادی که علاقه مند به استفاده روش های طبیعی هستند یا از جراحی می ترسند به سمت این روش سوق پیدا می کنند.

برخی از افراد اذعان می دارند کوچک شدن بینی با آب لیمو برای آنها جادو کرده است به گونه ای که با تهیه محلولی ساده تهیه شده از آب لیمو ضمن فرم دادن به بینی خود از کوچک شدن آن شگفت زده شده اند.

حال سوال این است آب لیمو چگونه باعث کوچک شدن بینی می شود؟

مطالعات انجام شده در این زمینه نشان می دهد چربی سوزی آب لیمو در کوچک کردن اندازه بینی نقش دارد. از خاصیت چربی سوزی آب لیمو و زنجبیل بطور همزمان می توان به عنوان یک ترکیب بسیار قوی برای کوچک کردن بینی استفاده کرد.

این ماسک باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست بینی می شود و با کاهش چربی های زیر پوست بینی به کوچک تر شدن آن منجر می شود، بنابراین با استفاده از یک ماسک ساده می توان بینی خود را کوچک کرد.

برای استفاده از این روش برای کوچک کردن بینی باید پودر زنجبیل و خمیر دندان را به اندازه کافی با یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترکیب کنید سپس ماسک را روی بینی خود قرار داده تا تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی را مشاهده کنید.

البته دقت داشته باشید نخست باید بینی خود را با مواد شوینده مناسب به طور کامل بشویید به گونه ای که هیچ گونه آلودگی و چربی روی آن نباشد سپس مخلوط تهیه شده را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی بینی خود بمالید و پس از این زمان بینی خود را با آب گرم بشویید.

این ماسک برای دریافت نتیجه مورد نظر باید حداقل به مدت 10 روز به طور مداوم انجام شود. علاوه بر این، هر بار پس از انجام این کار کمی بینی خود را از سمت پایین رو به بالا ماساژ دهید تا این عمل تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی را افزایش دهد.

با این وجود در حالیکه برخی افراد به شدت از تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی خود صحبت می کنند، اما با توجه به وجود ابهامات زیاد پیرامون این روش طبیعی به طور کامل نمی توان به آن اعتماد کرد.

برخی افراد با توجه به وجود ابهامات زیاد پیرامون این روش طبیعی آن را فریب و تبلیغ دروغین سایت های تبلیغاتی می دانند تا از این روش برای دیده شدن استفاده کنند.

این گروه از افراد اذعان می دارند این روش هیچ تاثیری بر بینی و ساختار تشکیل شده آن از استخوان و غضروف ندارد و شاید بتوان گفت آبلیمو، این ماده طبیعی روی پوست بینی تاثیر دارد نه ساختار آن. گفته می شود تنها روش مورد استفاده برای تغییر فرم و ساختار بینی گزینه جراحی زیبایی است.

در واقع جراحی تنها روش برای کوچک شدن بینی به شمار می آید. سال ها شایعات زیادی در این باره وجود داشته و دارد، اما اختلاف نظر در این زمینه زیاد است و تحقیقات علمی تاکنون در این زمینه انجام نشده است.

روش دیگر کوچک کردن بینی با استفاده از یک وسیله:

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود به سمت جراحی های زیبایی می روند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. البته هزینه جراحی های زیبایی برای بسیاری افراد بسیار زیاد است.

در واقع هم هزینه و هم بی بازگشت بودن این جراحی ها بسیاری از افراد را از انجام آن پشیمان می کند. بیشترین جراحی های زیبایی روی بینی متمرکز است. در کره در یک اقدام بسیار جالب با اختراع وسیله ای می توان بدون نیاز به جراحی بینی خود را کوچک کرد.

این وسیله منعطف پلاستیکی در همه داروخانه ‌ها پیدا می شود و قیمت بسیار پایینی دارد. با این وسیله می توان کمتر از ۳۰ ثانیه با قرار دادن داخل بینی و خارج کردن آن اندازه بینی خود را کاهش داد. این وسیله به دلیل انعطاف پذیری به راحتی داخل سوراخ های بینی می شود و به کمک آن می توان فرم بینی خود را کوچک تر و زیباتر کرد.

گزارش: الهه زارعی

مراقبت بعد از عمل بینی

دکتر شاهین بهجو متخصص جراحی(ترمیمی،‌ پلاستیک، زیبایی و

هر آنچه باید از عمل جراحی زیبایی بینی بدانیم

جراحی بینی

قبل جراحی بینی، باید این نکات را جدی بگیرید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ناشناس

ناشناس

1400-04-15 - 23:20 پاسخ

نمیدونم من نتیجه نگرفتم

ریحانه

ریحانه

1400-04-06 - 00:35 پاسخ

من میترسم روی بیـنیم زنجبیل و آب و خمیردندان بزارم بعد بزرگتر بشه میشه یکم بیشتر توضیح بدید که امیدوار تر بشم

بند ه خدا

بند ه خدا

1400-03-31 - 13:59 پاسخ

اینا همش دروغ من خودم سه ماه دارم تمام ورزش ها رو انجام میدم بدتر شده ....نوک بینی غضروفه وقتی ورزشش میدی حالت میگره اما بعد از چند دقیقه به همون حالت بر میگرده ...ولی به نظرم شاید یکم بینی سر بالا بشه مال من یکم سر بالا شده.......

پروا

پروا

1400-03-17 - 13:06 پاسخ

با ماسکی که زدید بینیتون در سن بلوغ کوچک شد؟

بهار مرادی

بهار مرادی

1400-02-13 - 07:48 پاسخ

جالب بود

نسیم اقایی

نسیم اقایی

1400-01-28 - 14:57 پاسخ

سلام.ایا استفاده از زنجبیل و سرکه و خمیردندان برای کوچک کردن بینی گوشتی تاثیری دارد یان..

.....

.....

1399-12-20 - 07:54 پاسخ

خوبه یک بار امتحان کردم کوچیک نرسد ولی دیگه خسته شدم انجام ندادم وبزرگ شد و از امروز شروع میکنم دوباره به زدن این محلول

باران

باران

1399-10-22 - 23:11 پاسخ

واقعا عالیه ...... من بینیم تو ی بلوغ خیلی بزرگ شد و تصمیم گرفتم ورزش ها را مرور انجام بدم من این ورزش ها را 15روز انجام دادم و نتیجه گرفتم باد بینیم خوابید ممنون

رویا ارمان

رویا ارمان

1399-09-12 - 17:36 پاسخ

چگونه بینی پهن را گوچک کنیم

سوگل

سوگل

1399-08-24 - 19:21 پاسخ

من بینیم بعد از شکستگی قوز پیدا کرده و در زیباییم تاثیر زیادی داره چکار کنم قوز کمتر بشه

ناشناس

ناشناس

1399-08-05 - 12:11 پاسخ

عالی هستن اما نتیجه هم میدن

کیمیا

کیمیا

1399-05-20 - 18:35 پاسخ

دکتر یه کاری بگو انجام بدم ببینم بزرگه شوهرمم میگه عملش کن منم خیلی از عمل میترسم

حنا

حنا

1399-05-01 - 23:17 پاسخ

آیا واقعا کوچک میشود

حمید

حمید

1399-04-15 - 10:11 پاسخ

من زنجیل استفاده بینیم کوچک که نشده بزرگتر هم شده

مهسا

مهسا

1399-02-27 - 11:03 پاسخ

واقعاخوب است من امتحان نکردم

Ahk17

Ahk17

1399-02-13 - 16:00 پاسخ

کسی نتیجه گرفته

اوا تهرانی

اوا تهرانی

1399-01-21 - 21:24 پاسخ

خوب بود اما نتیجه چندان جالبی نداره من امتحان کردمشما هم امتحان کنید شاید تاثیر داشت

هلن

هلن

1399-01-09 - 09:24 پاسخ

سلام میشه از دارچین وزنجبیل استفاده کرد اخه بینی من یه خورده بزرگه میخوام خوش حالت باشه که در یک یا دوهفته تاثیرشو بزاره لطفا کمک کنید

زهرا میربگ

زهرا میربگ

1399-01-06 - 15:09 پاسخ

سلام من دماغ گوشتی دارم راه هایی ب من بگید تا دماغم کوچک شود

مهدیار

مهدیار

1398-11-18 - 20:15 پاسخ

آیا استفاده از گیره برای دماغ گوشتی مناسب است

اناهیتا کریمی

اناهیتا کریمی

1398-11-16 - 19:51 پاسخ

امتحان کردم جواب نداد

امان مارسایی

امان مارسایی

1398-10-20 - 20:15 پاسخ

واقعا عالی چیز های جالبی در آن وجود دارد

بهاره کیان

بهاره کیان

1398-10-17 - 17:24 پاسخ

واقعا؟

الیناز سیفی

الیناز سیفی

1398-09-07 - 18:46 پاسخ

چرا دستگاهی در ایران نمی سازید که نه خطر داشته باشد نه درد داشته باشد مدل گیره لباس باشد ولی باشکل زیباتر ورنگ های شاد ؟؟

الیناز سیفی

الیناز سیفی

1398-09-07 - 18:46 پاسخ

چرا دستگاهی در ایران نمی سازید که نه خطر داشته باشد نه درد داشته باشد مدل گیره لباس باشد ؟؟

خاطره کریمی

خاطره کریمی

1398-08-09 - 13:29 پاسخ

خوب بود ولی انجام دادنش سخت بود

نازنین

نازنین

1398-04-25 - 12:00 پاسخ

عالی بود

1398-03-30 - 20:04 پاسخ

من ۱۳ یالمه و دماغم بزرگه ولی ۱۸ سالگب میرم عمل میکنک

من

من

1398-01-01 - 07:56 پاسخ

عالی

عاطفه

عاطفه

1397-08-24 - 06:38 پاسخ

بنی من از همون اول کوچک‌بود‌ولی من این را ها را انجام دادم و نسبت به قبل کوچک تو شده