اگر این ماده را بخورید چین و چروک نخواهید داشت

pegiu
اگر می خواهید پوستی صاف و بدون چین و چرو داشته باشید این مطلب را بخوانید

درست است که با گذشت سال و افزایش سن چین و چروک هایی بر روی پوست ایجاد می شود و در هر صورت اتفاق خواهد افتاد.اما به تازگی روش هایی انجام می شود که چین و چروک را کاهش و بهبود می بخشد.با این حال بسیاری از این روش ها هزینه دار و مضر هستند.برای آنکه داشته باشید در این مطلب الودکتر به شما گیاهی را معرفی می کنیم که روند چین و چروک دار شدن پوست را بسیار به تعویق می اندازد.

علل بوجود آورنده چروک:

در ایجاد چروک صورت علتهای گوناگونی وجود دارد.مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد; حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود آید می تواند باعث چروک پوست گردد. با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه میگردد و افراد با سنین بالا پوستی افتاده دارند..اختلالات ارثی در تولید کلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از این جمله اند در این بیماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگی زود رس میگردد.

علاوه بر کلاژن سازی علتهای دیگری نیز در ایجاد چروک پوست دخیلند از جمله : افزایش قـدرت عـضلانی زیر پوست میباشـد; افراد عـصبی و اخـمو بعـلت اسـتفاده زیاد از عضلات صورت دچار این حالت میشوند و با افزایش قدرت این عضلات چروک زود رس پیدا میکنند. افرادی که قـبلا” چاق بوده ولی دچار لاغری میشوند بعلت از دست دادن چربی زیر پوستی دچار افتادگی پوست میشوند و چروک بوجود میآید.

افراد سیگاری بعلت از دست دادن چربی زیر پوستی ( عدم تغذیه مناسب و کاهش اشتها ) و همچنین نقص در کلاژن سازی و علتهای گوناگون دیگر دچار چروک زود رس میشوند.
پوسـتهای خشـک نسـبت به پوسـتهای چـرب زودتر دچـار چروک میشوند که میتواند به دلیل علت زمینه ای پوست خشک باشد ( عدم نگهداری آب در پوست به دلایل سرشتی ). علتهای دیگری نیز وجود دارد که از حوصله این بحث خارج میباشد.
برای پیشـگیری در ایجاد چروک باید عـوامل ایجاد کننده آن را از بین برد از جمله : تغـذیه مناسب – عدم مصرف مواد مخدر و دخانیات – اعصاب آرام و …

گیاهی برای جلوگیری از چروک

هر قدر آنتی اکسیدان در بدن داشته باشید پوست تان شفاف تر خواهد بود.چغدر غذایی است که مصرف آن می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند.چغندر سرشار از آنتی اکسیدان و آنتوسیانین است که از چین و چروک جلوگیری می کند.پس تا می توانید چغندر بخورید تا پوستی شفاف  صاف داشته باشید

صاف کردن مو بدون سشوار و اتو

رفع چین و چروک صورت با آلوورا و سیب زمینی

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ