راز زیبایی زنان آرژانتینی!

atoosamirzavandi
زیبایی زنان در بعضی از کشورها بسیار جلب توجه می کند و افراد را ترغیب می کند که در مورد رازهای زیبایشان بیشتر بپرسد.

زیبا بودن و علاقه به زیبایی امری فطرتی است اما خانم ها بیشتر به دنبال زیبایی هستند و برای این که زیبا تر به نظر بیایند راههای زیادی را امتحان می کنند. استفاده از ترفندهای زنان کشورهای دیگر با پیشرفت تکنولوژی آسان و همه گیر شده است. در این مقاله به شرح راز زیبایی زنان آرژانتینی می پردازیم.

روغن زیتون یکی از رازهای زیبایی زنان آرژانتینی

روغن زیتون یکی از نشانه‌های شاخص فرهنگ آرژانتین به شمار می‌رود که نه تنها در غذاهای آرژانتینی کاربرد وسیعی دارد بلکه به عنوان یک ماده طبیعی ضدپیری هم به کار می‌رود. روغن زیتون منبع غنی ویتامین E است و خاصیت آبرسانی بالایی دارد. گفته می‌شود سوفیا لورن روی تمام پوست خود از روغن زیتون استفاده می‌کند. زنان آرژانتین پس از حمام با آب داغ به موهای خود روغن زیتون می‌مالند تا درخشش و زیبایی آن را بازگرداند. علاوه بر این روغن زیتون خاصیت ترمیم کنندگی قوی هم دارد و حتی ثابت شده که می‌تواند قرمزی چشم را هم از بین ببرد.

مقابله با استرس و عوارض ناشی از آن

استرس دشمن اصلی زیبایی است و داشتن استرس، افسردگی و روحیه نامساعد می‌تواند هرکسی را پیر و زشت و خسته نشان دهد. در مقابل در فرهنگ آرژانتین استرس جایی ندارد و آرامش و ریلکس بودن یکی از شاخصه‌های این فرهنگ به شمار می‌رود و راز زیبایی زنان آرژانتین را هم می‌توان در همین مورد خلاصه کرد. آن‌ها از نوشیدنی‌های مختلف برای کاهش استرس و تمدد اعصاب کمک می‌گیرند و آرامش و راحتی خود را باز می‌یابند.

از قرار گرفتن در برابر خورشید هراس ندارند

به گزارش الو دکتر بر خلاف زنان کره جنوبی که تحت هر شرایطی خود را از آفتاب دور نگه می‌دارند زنان در آرژانتین از آفتاب هراسی ندارند. آن‌ها معتقدند چین و چروک به هرحال به سراغ ما خواهد آمد و بهتر است تا زمان داریم از مزایای آفتاب بهره‌مند شویم و از آن لذت ببریم. برنزه کردن در فرهنگ ایتالیایی بسیار محبوب است اما نه برنزه کردن با تابش نورهای مصنوعی و اسپری‌های برنزه کننده بلکه قرار گرفتن در معرض نور واقعی آفتاب. اما این به معنای آن نیست که آرژانتینی‌ها از پوست خود در مقابل آفتاب محافظت نمی‌کنند بلکه آن‌ها با استفاده از مقادیر زیاد ضدآفتاب تا حد ممکن این کار را انجام می‌دهند.

رنگ ها را در آرایش خود ماهرانه به کار می برند

زنان در آرژانتین به آرایش کم علاقه دارند اما ترجیح می‌دهند همین آرایش کم را نیز با رنگ‌های شاد و جذاب انجام دهند مثلا یک لاک قرمز یا رژ لب صورتی می‌تواند تمام آرایش یک خانم آرژانتینی باشد. آن‌ها معتقدند پوست شما باید اجازه نفس کشیدن داشته باشد اما در عین حال باید روی زیبایی‌های طبیعی خود تاکید داشته باشید و با آرایش کم اما جذاب بین این دو جنبه تعادل برقرار کنید.

رژیم نمی گیرند

آرژانتینی‌ها وحشتی از غذا خوردن و چاق شدن ندارند و از این لحاظ با زنان کشورهای دیگر تفاوت اساسی دارند. زنان در آرژانتین هر چیزی را که دوست دارند حتی غذاهای پرکالری مثل پاستا، پیتزا و را به راحتی مصرف می‌کنند اما چاق نمی‌شوند. علت این مساله در غذاها است. غذاهای آرژانتینی عمدتا از غلات کامل تهیه می‌شوند و ساده و بدون چربی و سس اضافی و البته در وعده‌های کوچک مصرف می‌شوند و بدن فرصت کافی برای سوزاندن کالری حاصل از این وعده‌های کوچک را دارد در نتیجه زنان در آرژانتین نیازی به رژیم گرفتن و محدود کردن غذاهای خود ندارند.

از پودر قهوه برای سفت کردن پوست استفاده می کنند

به گزارش الو دکتر زنان در آرژانتین از پودر قهوه به عنوان لایه بردار طبیعی استفاده می‌کنند به این شکل که قهوه طبیعی پودر شده را با روغن نارگیل مخلوط می‌کنند و به عنوان اسکراب بدن به کار می‌برند. این اسکراب به دلیل داشتن روغن‌های طبیعی اثر مرطوب کننده دارد و در کنار آن پودر قهوه با خاصیت لایه برداری و سفت کنندگی، پوست بدن را خوش فرم می‌کند که بهترین درمان طبیعی برای سلولیت و کشیدگی پوست هم هست.

شکلات راز زیبایی زنان ارژانتینی

مصرف شکلات تلخ یکی از عادات زنان آرژانتینی است که اثرات مفید ثابت شده‌ای برای سلامت و زیبایی بدن دارد. علاوه بر ان مصرف شکلات باعث ترشح هورمون‌های اندورفین و سروتونین می‌شود که هورمون‌های شادی در بدن هستند و باعث ایجاد احساس خوب و کاهش استرس و افسردگی می‌شوند و به طور مستقیم و غیرمستقیم باعث می‌شوند چهره‌ای شاد، جوان و جذاب داشته باشید.

 راز زیبایی زنان ترک

 راز زیبایی موهای زنان هندی چیست؟

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ