ماسک جادویی رشد سریع موها

pegiu
اگر می خواهید موهایتان با سرعت بالایی رشد کنند این ماسک را برای موهایتان تهیه و استفاده کنید

یک ماسک فوق العاده برای مو

مو برای هر خانمی مهم است و بسیاری از خانم ها می خواهند تا موهایی زیبا و با رشد بالایی داشته باشند.به همین علت به دنبال روش هایی غیر طبیعی و هزینه بر انگیز می باشند در صورتیکه راه حل های طبیعی ومناسب در خانه آنها موجود است.در این مطلب الودکتر ماسک جادویی را به شما معرفی نموده ایم که علاوه بر تاثیر بسیار زیادی که بر سرعت رشد موهایتان خواهد داشت موهایتان را تقویت نیز خواهد نمود

ماسک روغن گرچک و عسل

مواد موردنیاز:
روغن کرچک ٢ قاشق غذاخوری
زرده تخم مرغ ١ عدد
عسل ١ قاشق غذا خوری
همه مواد را کاملا مخلوط کرده، به صورت ماسک روی سر گذاشته، کمی ماساژ داده و سپس می توانید از کلاه حمام یا کیسه پلاستیکی برای پوشاندن موها استفاده کنید
زمان: ٢-٤ ساعت
شست وشو با شامپو و نرم کننده مخصوص موی خود
میزان استفاده: ١-٢ بار در هفته برای ٢ ماه

خواص:

روغن کرچک: روغن کرچک هر تار مو را تغذیه و سبب قوی شدن رشته‌های مو شده تا هم از شکنندگی آنها جلوگیری می‌کند و  در کاهش ریزش موها نیز موثر است. علاوه بر اینها این روغن می‌‌تواند با تامین چربی پوست کف سر در حالت گرفتن موها هم تاثیر داشته‌ باشد. اثرات ضد قارچی و آنتی‌باکتریالی این روغن می‌‌تواند موها و پوست کف سر را از آلودگی‌ها و عفونت‌ها هم محافظت کند. علاوه بر اینها اسیدهای چرب امگا 9 موجود در این روغن هم مانع خشکی پوست کف سر می‌‌شوند و هم کمی رشد موها را تحریک می‌کنند. ناگفته نماند که روغن کرچک به خوبی رطوبت و آب را در خود نگه می‌دارد و در نتیجه می‌تواند به عنوان یک آبرسان خوب مانع خشک شدن و از دست رفتن آب موها شود.
زرده تخم مرغ: استفاده از زرده تخم مرغ به عنوان نرم کننده ای طبیعی برای موهای خشک، خشن و وز شده، آنها را به خوبی نرم و هیدراته کرده و بافت نرم و طبیعی آنها را بازمی گرداند.
‎پروتئین موجود در زرده تخم مرغ ،فولیکول ها و ریشه موها را تقویت خواهد کرد.
‎مواد مغذی در زرده تخم مرغ ، موهای آسیب دیده را احیا کرده و از آسیب آنها جلوگیری می کند.
‎ویتامین Aو E در زرده تخم مرغ ، مشکلات مربوط به ریزش موها را به خوبی کنترل خواهد کرد.
‎اسیدهای چرب موجود در زرده تخم مرغ، درخشش طبیعی موها را بازگردانده و کسانی که موهای وز غیرقابل کنترلی دارند ، می توانند به کمک این ماده مغذی طبیعی، کنترل موهای خود را دوباره در دست گیرند.
‎ویتامین B12 و سولفور موجود در زرده تخم مرغ ، موجب تسریع رشد موها شده و با افزایش حجم موها، به زودی شاهد ضخیم تر شدن و پرپشت شدن موهای خود خواهید شد.
‎عسل: بالا بودن میزان قند عسل، باعث حفظ آب و در نتیجه حفظ رطوبت مو می شود. عسل خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد. نرم کننده بسیار مناسبی است.

صاف کردن مو بدون سشوار و اتو

هزینه دندان هایتان را مثل برف سفید کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ