تقویت سیستم ایمنی در15 ثانیه

parya
حتما با شنیدن این جمله تعجب می کنید اما جالب است بدانید که با انجام این کار 15 ثانیه ای سیستم ایمنی بدنتان بسیار تقویت خواهد شد.

داشتن سیستم ایمنی قوی به یک زندگی خوب و با کیفیت کمک می کند. راه های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی وجود دارد که ممکن است زمان بر و هزینه های سنگینی داشته باشد. ما در اینجا شما را با را راهکاری اشنا می کنیم که سیستم ایمنی را در 15 ثانیه تقویت می کند. اگر به دنبال روشی راحت هستید تقویت سیستم ایمنی در15 ثانیه را بخوانید.

تقویت سیستم ایمنی در15 ثانیه

 پروفسور سرجی بابنواسکی پزشک متخصص چینی از دانشگاه ماسکو می‌گوید: با قرار دادن پای خود در آب سرد سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم. دوش گرفتن با آب سرد به دلیل فایده‌های خوب آن در بسیاری از فرهنگ‌ها رایج بوده و هست. گرچه دوش گرفتن با آب گرم دلپذیرتر است اما آب سرد برای سلامتی شما فایده‌های زیادی دارد.

یک پژوهشگر آلمانی در مطالعات خود به این نتیجه رسید افرادی که حداقل ۲ دقیقه با آب سرد دوش می‌گیرند، به ندرت دچار سرماخوردگی و یا زکام می‌شوند.
آزمایش دیگری در این زمینه در پاراگوئه با کمک ورزشکاران جوان به مدت ۶ هفته، هفته‌ای ۳ بار با آب ۱۴ درجه سانتیگراد انجام شده است. پس از ۶ هفته پژوهشگران دریافتند تعدادی از ۲ نوع گلبول‌های سفید خون (منوسیت‌ها و لنفوسیت‌ها) که وظیفه دفاع از بدن در مقابل بیماری‌ها را به عهده دارند، افزایش یافته است.
دوش گرفتن با آب سرد ما را بیشتر سرحال و پرانرژی می‌کند، تپش قلب سریع‌تر و خون بهتر در بدن جریان پیدا می‌کند. وقتی صورت خود را با آب سرد می‌شویید، هوشیار و سرحال می‌شوید حالا حدس بزنید وقتی با آب سرد دوش می‌گیرید چه تاثیری بر کل بدن دارد.
بسیاری از پژوهشگران ادعا می‌کند دوش گرفتن با آب سرد سبب کاهش استرس و بهتر شدن وضعیت روحی می‌شود. نتیجه مطالعه‌ای در دانشگاه ویرجینیای امریکا آشکار کرد آب سرد سبب تولید نوراپی‌نفرین در بدن می‌شود که هورمونی مانند آدرنالین در بدن است. نوراپی نفرین مانند داروی ضد افسردگی در بدن عمل می‌کند.

روش تقویت سیستم ایمنی بدن با آب سرد

هر شب قبل از خواب ظرف مناسبی را پر از آب کنید و سپس پاهای خود را به مدت ۱۵ ثانیه درون آن قرار دهید و در آخر یک جوراب نخی بپوشید. اگر هر شب این کار را انجام دهید سیستم ایمنی بدن شما به طور فوق‌العاده‌ای تقویت می‌شود. اگر سرماخوردگی دارید هر ۴ ساعت این روش درمانی را تکرار کنید.
نگران نباشید، وضعیت شما بدتر نخواهد شد زیرا این روش درمانی فقط سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ