با این خوراکی ها میل جنسی تان را تقویت کنید

sahar.d
اگر به دنبال راهی برای تقویت میل جنسی تان هستید با این مطلب همراه شوید تا خوراکی های افزایش دهنده میل جنسی را به شما معرفی می کنیم.

مسایل بسیار زیادی بر میل جنسی موثر هستند که یکی از این موارد تغذیه است. برخی از مواد غذایی سبب تقویت قوای جنسی و برخی سبب کاهش مسل جنسی می شوند. در این مطلب شما را با خوراکی هایی که سبب تقویت میل جنسی می شوند آشنا می کنیم.

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

چطور با تغذیه میل جنسی را تقویت کنیم؟

توت ها 

متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می برد.

پیاز

پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است. 

غذاهای دریایی

صدف با وجود بافت لزج و لغزنده‌ای که دارد، شاید معروف‌ترین داروی مقوی غرایز جنسی باشد. این ماده‌ی خوراکی همچنین در میان بهترین منابع غذایی روی قرار می‌گیرد – ماده‌ای که میل جنسی را افزایش می‌دهد. با این حال، نوع دیگری از غذاهای دریایی نیز می‌تواند به عنوان افزایش‌دهنده‌ی غرایز جنسی عمل کند. ماهی‌های روغنی – از جمله شاه ماهی و ماهی قزل‌آلای وحشی – حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی ضروری هستند که برای توسعه‌ی سلامت قلب بسیار اهمیت دارند.

آب انگور قرمز

یکی دیگر از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی آب انگور قرمز است. گفته می‌شود که آن دسته از زنان که حدود ۲ لیوان آب انگور قرمز در روز می‌نوشند احتمالا میل جنسی بالاتری دارند در مقایسه با کسانی که آب انگور مصرف نمی‌کنند.

هندوانه

دفعه بعد که به اتاق خواب می رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید، تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد.

انجیر

این میوه شکل بسیار جالبی دارد، و سالیان سال است که به عنوان یک تقویت‌کننده‌ی فوق‌العاده‌ی باروری استفاده می‌شود. انجیر همچنین به عنوان یک داروی عالی برای تقویت غرایز جنسی در نظر گرفته می‌شود چرا که به میزان فراوانی فیبر غیرمحلول و فیبر محلول دارد که برای سلامت قلب ضروری است. 

ادویه جات

اگر خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.

توت‌فرنگی

گفته می‌شود که توت‌فرنگی میوه‌ای جذاب است! این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند برای شریان‌ها و قلب انسان مفید باشد. از این رو، خوردن این میوه می‌تواند به داشتن گردش خون مناسب کمک کند. و گردش خون خوب برای عملکرد جنسی مناسب در مردان و زنان مهم است. علاوه بر این، توت‌فرنگی منبع غنی ویتامین C است که همراه با آنتی‌اکسیدان‌ها به بالا نگه داشتن تعداد اسپرم در مردان کمک می‌کند.

بروکلی

یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین C می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند.

شکلات تلخ

شکلات تلخ به خصوص شامل ترکیبی به نام فنتیل‌آمین است که می‌تواند برای رابطه‌ی جنسی اندورفین آزاد کند، و احساس جاذبه را بین دو طرف افزایش می‌دهد. در واقع، اسکن‌های مغزی در مطالعه‌ای که در بریتانیا صورت گرفت، نشان داد که خوردن شکلات بیش از بوسیدن، مغز را برای داشتن رابطه تحریک می‌کند. بر اساس برخی از مطالعات معتبر، مغز مردان و زنان در حالی که شکلات بر روی زبان‌شان آب می‌شود به شدت تحریک می‌شود در مقایسه با زمانی که زبان در یک بوسه‌ی عاشقانه‌ی پرشور درگیر است.

میوه‌ای برای افزایش میل جنسی خانم‌ها

17 غذا برای افزایش میل جنسی آقایان 30 ساله

 با این گیاهان قوای جنسی‌تان را تقویت کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ