افزایش سایز سینه ها یا روش هایی ساده و کم هزینه!

atoosamirzavandi
بهترین روش ها برای بزرگکردن سایز سینه تمرینات ورزشی و استفاده از داروهای گیاهی است.

بسیاری از خانم ها از سایز سینه های خود راضی نیستند و مدام به دنبال راههایی برای افزایش سایز سینه های خود می گردند. یکی از روش ها پروتز کردن است که پر هزینه می باشد و بدون عوارض نیست. در این مقاله روش هایی ساده و کم هزینه  برای افزایش سایز سینه ها پیشنهاد می کنیم.

افزایش سایز سینه با داروهای گیاهی

نوشیدن روزانه شیر یا آب پاپایا

شیر و آب پاپایا را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید و مشاهده کنید که چطور به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند.

ریشه پنیرک پف نبات

ریشه پنیرک پف‌نبات کاملاً شناخته شده است (بله این گیاه در اصل برای درست کردن پف‌نبات یا همان مارشمالو استفاده می شد) و اصولاً به شکل قرص فروخته می شود. بسیاری از خانم ها از ریشه این پنیرک برای بزرگ کردن فوری سینه ها استفاده می کنند. با این حال، باید توجه داشت که قبل از مصرف باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

 

اگر دلیلش را می پرسید باید بگوییم که مصرف این ریشه با داروهای دیگر باعث می شود که اثر آن کاملاً از بین برود. قبل از مصرف مکمل های غذایی، باید از پزشک خود اطلاعات کافی بگیرید.

 

تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت.

 

دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛ اگر بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید.

 

تخم رازیانه

تخم رازیانه نیز می تواند موجب رشد ابعاد سینه شود. این تخم ها حاوی مقادیر بالایی از فلاونوییدها هستند که میزان استروژن بدن را افزایش داده و موجب تقویت رشد بافت سینه می شود. ضمنا مادران شیرده نیز می توانند از آن برای افزایش تولید شیر استفاده کنند.

  • یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با دو قاشق چایخوری تخم رازیانه در یک ماهی تابه بریزید. بگذارید دانه ها سرخ شوند. بعد روغن را صاف کنید و بگذارید سرد شود. از این روغن برای ماساژ آرام سینه ها به مدت 5 تا 10 دقیقه استفاده کنید. بگذارید روغن 30 دقیقه روی سینه هایتان بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. این درمان را دو بار در روز و برای یک تا دو ماه استفاده کنید.
  • شما می توانید هر روز چای رازیانه بنوشید. برای درست کردن چای رازیانه  یک قاشق چایخوری تخم رازیانه را در یک فنجان آب داغ به مدت ده دقیقه دم کنید و بعد آن را صاف نمایید.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم را نیز می توانید برای رشد سینه ها به کار ببرید. هنگامی که این روغن را روی سینه ها ماساژ می دهید ، به افزایش جریان خون موضع کمک می کند و در نتیجه  غذا رسانی و اکسیژن رسانی بهتری برای سوخت و ساز بهتر به آن موضع می رسد.  این روند موجب بزرگ شدن اندازه سینه ها می شود.  ضمنا چون روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E می باشد ، از افتادگی سینه ها نیز جلوگیری کرده و آنها را برای مدت طولانی سفت نگاه می دارد.

  • چند قطره روغن جوانه گندم را به مدت ده دقیقه روی سینه ها به صورت دایره ای ماساژ بدهید.
  • این درمان را دو تا سه بار در روز و به مدت یک ماه انجام دهید تا شاهد نتیجه حاصل باشید.

افزایش سایز سینه با ورزش

مرحله اول

روی یک صندلی با پشتی صاف بنشینید و در هر دستتان یک وزنه ی 2/5 کیلویی نگاه دارید. دستانتان باید در اطراف شما آویزان باشند، و کمرتان صاف. حالا دست‌هایتان را به سمت خارج و تا آنجایی که هم سطح شانه‌هایتان شوند بالا بکشید. تا 5 بشمارید، سپس به موقعیت اول بازگردید. هر روز 3 ست و 5 بار تکراردر هر ست، این تمرین را انجام دهید.

مرحله دوم

به طور منظم، تمرین شنا سوئدی انجام دهید تا کمک کند در ناحیه‌ی سینه تان عضله ساخته شود. روی شکمتان دراز بکشید، دست هایتان را از آرنج خم کنید و کف دستانتان را روی زمین گذاشته و به پهنای شانه هایتان باز کنید. بسته به قدرت بدنتی تان، زانوها و یا نوک پنجه‌هایتان را به زمین تکیه دهید، کمرتان هم صاف باشد. حالا به کمک عضلات دست‌هایتان، بدنتان را بالا بکشید و تا 3 بشمارید، سپس دوباره به موقعیت اول بازگردید و این حرکت را در 2 یا 3 ست و 5 بار تکرار در هر ست انجام دهید.

مرحله سوم

روی یک نیمکت یا میزی کوتاه، به پشت دراز بکشید و در حالی که دستانتان در اطراف بدن به حالت استراحت و موازی با شانه هایتان قرار گرفته‌اند، یک وزنه 2/5 کیلویی در هر دستتان نگاه دارید. حالا به آرامی وزنه ها را بالا بیاورید تا دستانتان به هم برسند، نباید دست هایتان از آرنج بشکند. حالا دوباره دست‌هایتان را به حالت اول بازگردانده و این حرکت را در 3 ست و 10 بار تکرار در هر ست انجام دهید.

 بزرگی غیرطبیعی سینه را با این روش درمان کنید!

 نشانه ها و علل بوجود آمدن کیست سینه

 غذاهای لازم برای بزرگ شدن سینه

 آیا پروتز سینه با درد همراه است؟!

 ۱۴ عامل موثر در تغییر شکل و اندازه سینه

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ