راهکارهای تضمینی برای پر پشت کردن ابرو!

atoosamirzavandi
ابرو یکی از عضوهای مهم صورت در زیبا تر نشان داده چهره و چشم ها می باشد.

ابروها نقش مهمی در زیبا تر نشان دادن چهره و چشم ها دارند. داشتن ابروهای پر پشت و پهن به چهره رنگ زیبایی میدهد و باعث جوان تر نشان دادن خانم ها می شود. در این راهکارهایی برای پر پشت کردن ابروها ارائه می گردد.

پرپشت کردن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک حاوی ترکیبات شیمیایی بسیار خاصی است که در سایر دانه‌ها و یا روغن‌ها کمتر دیده می‌شود. این روغن را به آرامی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی هر یک ابروهای‌تان ماساژ دهید و بگذارید برای مدتی روی آن باقی بماند. بعد از ۳۰ دقیقه با آب ولرم و یک محلول پاک‌کننده مناسب صورت بشویید. این کار را تنها یکبار در روز تکرار کنید و در روزهای متوالی با مشاهده کوچکترین سوزش و یا احساس ناراحتی بلافاصله درمان را متوقف کنید.

پرپشت کردن ابرو با آلوئه‌ورا

اگر شما هم به دلیل کندن نامناسب و بی‌رویه موها، ابروهایی نازک دارید توصیه می‌کنیم حتما از شیره و یا عصاره آلوئه‌ورا استفاده کنید. برگ‌های آلوئه‌ورا را بکنید و فشار دهید تا شیره آن بیرون بیاید و بعد خیلی آرام آن را روی ابروهای‌تان ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. تاثیرات آلوئه‌ورا برای کمک به درمان پوست و رشد بیشتر و دوباره موها شگفت‌انگیز است.

پرپشت کردن ابرو با پیاز

گوگرد موجود در پیاز می‌تواند کمک موثری در پرپشت کردن و رشد سریع‌تر و مجدد موهای ابروها باشد. یک پیاز را له کنید و آب آن را به کمک یک گوش‌پاک‌کن روی پوست و زیر ابروها بمالید. سعی کنید به هیچ وجه آن را نشویید تا به طور کامل از مزایای استفاده از آن بهره‌مند شوید.

پرپشت کردن ابرو با شیر

شیر و سایر فرآورده‌های حاصل از آن مملو از پروتئین و انواع ویتامین‌ها هستند. یک گوش‌پاک‌کن را درون ظرفی حاوی مقداری شیر فرو کنید و شب‌ها روی ابروهای‌تان بمالید. خواص ذاتی و طبیعی شیر موجب تغذیه مناسب موها و ریشه‌های آن خواهد شد و صد البته که سریع‌تر هم رشد خواهند کرد.

پرپشت کردن ابرو با روغن زیتون

احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده‌اید ولی شاید ندانید این روغن می‌تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید؛ طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه‌های قسمتی که می‌خواهید رشد کند بمالید، البته حواس‌تان باشد که فقط روی قسمت‌های خالی و جاهایی که می‌خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک‌کن می‌‌تواند بسیار کمک کنند. باشد، بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می‌شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن‌ها را بشویید.

پرپشت کردن ابرو با وازلین

باید بدانید وازلین ماده دیگری است که می تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلیننیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید 2بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتونرشد ابروها را سریع تر می کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن ها را ضخیم تر می کند و در نتیجه ابروها پرتر به نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می دهند ولی دوست دارند ابروهای شان پر و یکدست به نظر برسد.

  خمیری از پودر آسیاب شده ی دانه ی شنبلیله تهیه کنید و صبح ها یا شب ها قبل از خواب به ابروهای خود بمالید.

 زرده ی تخم مرغ را به ابروهای خود بمالید و پس از 20 دقیقه با آب سرد بشویید ، این کار باعث تقویت ابروها می شود.

 قرار دادن توپی از پنبه ی آغشته به شیر یا شیر نارگیلبه روی ابروها باعث تقویت ابروها می شود.

 مالیدن ژل آلوئه ورابه ابروها باعث افزایش رشد ابرو و نرم و براق شدن ابرو می شود.

پر پشت کردن ابرو با ماساژ ابرو

 به طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورتمفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می توانید با نوک انگشت ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، می توانید این کار را 2 بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل 15 دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می توانند به رشد ابروها کمک کنند.

 راهی ساده برای پرپشت کردن مژه و ابرو

 چگونه ابروهای کم پشت و پرپشت را به بهترین شکل ممکن

 راهکارهای جادویی برای پرپشت کردن ابروها

 روش های بی نظیر برای پرپشت کردن ابرو

 ماینوکسیدیل برای پرپشت شدن ابرو

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ