خواص معجزه آسای عسل و دارچین!

faateme1366
عسل به خودی خود خواص فراوانی دارد، اما زمانی که با دارچین ترکیب می شود، می تواند یک معجون معجزه آسا باشد. مطالعه درباره خواص معجزه آسای عسل و دارچین، شما را ترغیب می کند که این معجون شفابخش را بیشتر مصرف کنید. خواص معجزه آسای عسل و دارچین را به خود هدیه دهید.

عسل و دارچین برای حساسیت ها

به گزارش سایت الودکتر، مثالی کامل از اینکه دارچین چگونه می تواند به حساسیت ها کمک کند در یک مطالعه ی مصری دیده می شود که حاکی بر این است که دارچین توانایی بالایی در کنترل مایت های (هیره، موجودات میکروسکوپی از خانواده عنکبوتیان) حساسیت زا دارد. این موجودات حساسیت زا به مشکلی جهانی تبدیل شده اند و کالج کشاورزی، خوراک و محیطِ دانشگاه کِنتاکی، ادعا دارد که حداقل ۴۵٪ جوانان مبتلا به آسم به مایت های موجود در گرد و خاک خانگی حساسیت دارند. محققان مصری تاثیر عصاره گیاهان مختلف را در نابود کردن مایت های خانگیِ شدیدا حساسیت زا را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که دارچین موثرترین آن هاست. در رابطه با عسل، مصرف روزانه تنها یک قاشق چای خوری عسل خام می تواند با بالا بردن مقاومت در برابر گرده های محیط و مقابله با عوامل حساسیت زا به صورت طبیعی سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. آرشیو بین المللی آلرژی و ایمنی شناسی مقاله ای منتشر کرده که این ایده را بررسی می کند و به نتیجه دست یافته که استفاده از عسل توس (غان) پیش از فصل گرده افشانی این درخت به افرادی که به گرده ی آن حساسیت داشتند با ۶۰٪ کاهش واکنش های حساسیت کمک کرده است، یعنی دو برابر روزهای بدون علائم حساسیت،  ۷۰٪ کمتر روزهای با واکنش های شدید، و همچنین استفاده ی ۵۰٪ کمتر از آنتی هیستامین (قرص ضد حساسیت) در مقایسه با گروهی که روش های مرسوم را بکار بردند.

معجزه عسل و دارچین برای سرماخوردگی

در تحقیقی منتشر شده در نشریه ی آمریکایی داروهای چینی، مشخص شد عصاره دارچین می تواند تاثیر بسیار زیادی در کند سازی چندین باکتری و قارچ بگذارد از جمله E. coli, Candida و Staph aureus ( میکرو اُرگانیسم هایی که می توانند بیماری های زیادی همچون سرماخوردگی بوجود آورند.) در اصل، زمانی که افراد به طور معمول از عسل خام که مقاومت بدن را افزایش میدهد  استفاده کنند، یا اصلا مریض نمیشوند یا اگر هم سرما بخورند بسرعت خوب می شوند.

قلب سالم با عسل و دارچین

مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید.این روش در کاهش کلسترول،جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است.بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی درامان خواهند بود.بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است،با بالا رفتن سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه میبخشد.

عسل و دارچین و استخوان ها  

روزانه،یک وعده صبح و یک وعده شب،مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود.این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نیز درمان می کند.بررسی های اخیر روی ٢٠٠ بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند،بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

عسل و دارچین، دشمن سرطان

طبق بررسی های بدست امده از خواص عسل و دارچین اینست که این ترکیب سرطان های معده و استخوان را درمان میکند. برای این کار کافیست به مدت 1 ماه و 3 بار در روز، یک قاشق غذاخوری عسل  را با یک قاشق چای خوری پودر دارچین ترکیب کرده و میل کنید.

با عسل و دارچین، کلسترول بلای جان نیست

یکی از خواص عسل و دارچین کاهش کلسترول است. اگر کلسترول بالایی دارید میتوانید 2 قاشق غذاخوری عسل به همراه با 3 قاشق چای خوری پودر دارچین را در  2 لیوان چای حل کنید. سپس آن را بنوشید. به گزارش اسان طب با خوردن ان بعد از 2 ساعت کلسترول خون به اندازه 10درصد کاهش پیدا میکند و این عالیست.

چگونه عسل اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ