چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

faateme1366
چربی سوزی راه های مختلفی دارد اما بهترین راه چربی سوزی آن است که با خوردن بهترین و خوشمزه ترین میوه ها باشد. چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی به شما کمک می کند چربی سوزی لذت بخش داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای چربی سوزی، پا روی پا بیاندازید و چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی را امتحان کنید.

چربی سوز، برو تو گلو!

به گزارش سایت الودکتر، اگر می خواهید چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی را تجربه کنید، باید بگوییم که هلو باعث کاهش وزن میشود و سوخت و ساز بدن را بالا میبرد . هلو فیبر زیادی دارد و برای مدت طولانی شما را سیر نگه میدارد و باعث میشود سلول ها چربی را جذب نکرده و به جای آن آب جذب کنند در نتیجه از چاقی جلوگیری کرده و باعث تناسب اندام و چربی سوزی میشود.

چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

هندوانه نه تنها احساس شادابی را در شما افزایش می‌دهد، بلکه از اثر چربی‌سوزی قدرتمندی نیز برخوردار است.به‌رغم مزه شیرین، این میوه از تراکم انرژی کمی برخوردار است.از این‌رو، بدون نگرانی از دریافت کالری فراوان می‌توانید آن را مصرف کنید.هندوانه حاوی ماده‌ای به نام آرژینین است. این اسید آمینه به اکسیداسیون گلوکز و چربی‌هایی که در بدن جمع شده اند، کمک می‌کند. همچنین، این میوه از اثر تصفیه کنندگی شگفت‌انگیزی برخوردار است که به از بین بردن و دفع سموم کمک می‌کند.

معجون چربی سوز بسازید!

برای چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی، انبه، توت فرنگی و لیموترش را به شکل اسموتی درست کنید. این میوه ها به مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارند و این آنتی اکسیدان ها باعث سوختن چربی ها و لاغری میشود و اشتها را برای خوردن غذا کاهش میدهند در واقع اگر بتوانید روزانه از میوه های نام برده شده یک سالاد مغزی برای خود درست کنید ضمن آنکه انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین میکنید در یک فاصله زمانی کوتاه هم می توانید به کاهش ورن و تناسب اندام برسید . لیمو یکی دیگر از میوه‌هایی است که خواص مختلفی را ارائه می‌کند که اثر چربی‌سوزی یکی از مهم‌ترین آنهاست. این ماده غذایی باید همواره در رژیم غذایی شما حضور داشته باشد.آبلیمو چربی را تجزیه می‌کند، از این رو چربی‌سوزی تسهیل می‌شود. به‌طور همزمان، لیمو گردش خون را بهبود می‌بخشد، مایع لنفاوی را افزایش می‌دهد، و به کاهش سلولیت کمک می‌کند.آغاز روز با مصرف یک نوشیدنی که از ترکیب آبلیمو و آب گرم تهیه شده است، ایده خوبی محسوب می‌شود. این نوشیدنی ترموژنز را افزایش می‌دهد، که به سوزاندن کالری کمک می‌کند.

با توت های خوشمزه، چربی سوزی کنید

مصرف میوه هایی مانند انواع توت ها (تمشک، توت فرنگی و توت سفید) به دلیل فیبر بالایی که دارند، کمک شایانی به کاهش وزن می کنند.همچنین سیب همراه با پوست، یک میان وعده مناسب برای اشخاصی به شمار می آید که دچار اضافه وزن و چاقی هستند. بلوبری نه تنها با چربی های بدن تان مبارزه می کند بلکه احتمال بیماری قلبی و عروقی و دیابت را نیز کاهش می دهد. تحقیقی ثابت کرده که مصرف روزانه بلوبری، تا 2% چربی بدن را از بین می برد. دلیل آن هم مقدار بالای آنتی اکسیدان است که موجب از بین بردن مواد سمی بدن تان و به تبع اضافه وزن و مشکلات سلامتی می شود. مقداری بلوبری را در ماست بریزید و مصرف کنید.پ

چربی سوزی خوشمزه!

برای انکه چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی استوایی را تجربه کنید، بهتر است معجون استوایی بسازید. موز سرشار از فیبرهای سالمی است که اشتهای شما را کم و موجب چربی سوزی می شود. فیبرهای غیر قابل هضم موجود در موز، از جذب کربوهیدرات های بدن جلوگیری می کند. این عامل باعث می شود بدن از ذخیره چربی ها به جای کربوهیدراتها برای تولید انرژی استفاده کند. پتاسیم موجود در موز به ساخت ماهیچه کمک کرده و موجب چربی سوزی می شود. شما می توانید این میوه را به راحتی در ماست، میلک شیک و شیر بریزید و از طعم و خاصیت آن لذت ببرید. نارگیل شامل اسید چربی به نام تری گلیسیرید است که متابولیسم بدن را تا 30 درصد افزایش می دهد. شما می توانید این میوه را به عنوان اسنک جایگزین هله هوله ها کنید. همچنین می توانید از روغن، شیر، پودر و آب نارگیل مصرف کنید. این میوه را به عنوان چاشنی به غذاهای خود بیافزایید.

بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی بیشتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ