چربی سوزی باورنکردنی در 5هفته با طب سنتی

faateme1366
چربی سوزی باورنکردنی در 5هفته با طب سنتی کمک بزرگی برای کاهش وزن شما خواهد بود. راه های چربی سوزی باورنکردنی در 5هفته با طب سنتی را در این مطلب بخوانید چرا که بهترین نسخه های طب سنتی برای چربی سوزی را در این مطلب آورده ایم.

 

چربی سوزی با ادویه طب سنتی

به گزارش سایت الودکتر، زردچوبه به چربی سوزی در بدن کمک می کند. مطالعه ای که در سال 2009 بر روی موش ها انجام شد نشان داد موش هایی که ماده زرد رنگ زردچوبه را در رژیم غذایی دارند نسبت به موش هایی که این ماده را در رژیم ندارند بیشتر چربی می سوزانند. زردچوبه گرمای بدن را افزایش می دهد بنابراین سوخت و ساز بدن نیز زیاد می شود. بعلاوه زردچوبه خواص دیگری نیز دارد به عنوان مثال از آلزایمر جلوگیری کرده و هورمون ها را در طول ماه در حد مناسب نگه می دارد. می توانید زردچوبه را به سوپ یا کباب بیفزایید یا بر روی سبزیجات سرخ شده بریزید.

 

چربی سوزی باورنکردنی با سرکه

استفاده از سرکه سیب یا انگور خانگی و سکنجبین در برنامه غذایی افراد به کاهش وزن کمک می کند. مصرف روزانه نصف استکان سرکه سیب خانگی به همراه دو قاشق غذا خوری زیره، یک داروی چربی سوز قوی است که در افراد دارای زخم معده منع مصرف دارد.

 

چربی سوزی ناشتا

چربی سوزی را ناشتا تجربه کنید. مصرف ترکیب آب ولرم، لیموترش به همراه عسل در مدت 35 روز به صورت ناشتا، بدون هیچگونه رژیم غذایی موجب کاهش وزن می شود، همچنین کرفس یک گیاه لاغر کننده است که استفاده بیش از حد از آن موجب ایجاد سنگ کلیه می شود.

 

چربی سوزی جادویی با دمنوش ها

دمنوش لاک مغسول یک داروی گیاه قوی چربی سوز است، همچنین دمنوش گیاه چشوم پاکستانی در دوره یک ماه بسیار موثر است، استفاده از این داروی گیاهی در  مبتلایان به پرکاری تیرویید توصیه نمی شود استفاده بیش از حد آن سبب ضعف بینایی در افراد می شود.

 

چای چربی سوز

همیشه برای کاهش وزن و لاغری صحبت از خواص چای سبز به میان می آید. اما نباید از خواص فوق العاده چای سفید غافل شوید. این چای یک چربی سوز (بخصوص چربی های شکمی) مؤثری است. چای سفید نوشیدنی خوش طعمی با خواص فوق العاده ای از جمله کاهش کلسترول است. شما می توانید روزانه تا سه فنجان از این چای مصرف کنید. می توانید چایتان را با اندکی عسل شیرین و خوش طعم کنید. اگر به این چای دسترسی ندارید از انواع دیگر مانند چای قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. یادتان باشد دمنوش ها گیاه دم اسبی، قاصدک، گزنه و غیره نیز نوشیدنی های مفیدی برای چربی سوزی محسوب می شوند. تمام این نوشیدنی ها خواص دیورتیک دارد و به بدن برای دفع مایعات اضافه و همچنین چربی ها کمک می کنند.

 

یک چربی سوز قوی

زنجبیل دمای بدن را افزایش می دهد و یک چربی سوز فوق العاده محسوب می شود. ترکیبات ترموژنی این ماده تمام بقایای جمع شده در شکم را از بین می برد. حتماً می دانید که چربی های این ناحیه به واسطه کم تحرکی، استرس و مشکلات هورمونی بروز می کند. چای زنجبیلی همچنین باعث توقف تولید کورتیزول می شود. اگر روز بدی داشته اید و یا اینکه تمام روز را پشت میز کارتان در برابر رایانه می نشینید و چاق شده اید حتماً این نوشیدنی را در برنامه غذایی تان بگنجانید.

 

چربی سوزی برخلاف تصورتان

چربی سوزی با چربی، باورتان می شود؟ با توجه به پژوهشهای جدید در دانشگاه هاروارد، منابع پروتئینی مثل مرغ و لوبیا،  مصرف چربی های اشباع در سطح سالم است. اگر شما نخواهید که مرغ بخورید ،میتوانید بجای مرغ از حبوبات استفاده کنید. حبوبات نه تنها  دارای پروتئین بدون چربی است  بلکه به دلیل ترکیبات مختلف دیگر از جمله فیبرهای نامحلول در محلول و همچنین با توجه به شاخص قند خون پایین آنها، هضم را آسان کرده و برای مدتی شما را سیر نگه می دارد، در نتیجه  دیرتر گرسنه می شوید. حبوبات برای دیابت و بیماری قلبی  خوب هستند.

چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی بیشتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ