شما هر روز سلول های سرطانی را با این ماده تغذیه می کنید!

toranj
سلول های سرطانی را روزانه با این مواد تغذیه می کنید.

همه به خوبی می دانید که گلوکوز یا همان قند چه اثر مخربی بر روی بدن دارد. اما خوب است بدانید که سلول های سرطانی بیش از همه به این قند احتیاج دارند و شما روزانه این سلول ها را تغذیه می کنید.

تغذیه سلول های سرطانی

 گلوکزهمان قند خالص بدن، عامل اصلی تغذیه سلول‌های سرطانی است. سلول‌های سرطانی چندین برابریک سلول سالم،این قند را مصرف می‌کنند و همین موضوع باعث بر هم خوردن متابولیسم سلول‌ها و بی‌نظمی در سوخت و ساز بدن می‌شود. به همین دلیل است که بیماران مبتلا به سرطان اغلب ظاهری لاغر دارند و دچار مشکلات تغذیه‌ای هستند.

آذرفرمتخصص تغذیه ورژیم درمانی با بیان این که ارتباط تغذیه و بروز سرطان سال‌هاست که برهمگان آشکار شده است تصریح کرد: با تحلیل و بررسی انواع مواد غذایی مصرفی افراد، مشخص شده که با مصرف کردن یا مصرف نکردن چه نوع ماده غذایی احتمال ابتلا به سرطان افزایش می‌یابد. برای مثال بین بروز سرطان‌های دستگاه گوارش به ویژه روده بزرگ و مصرف نکردن میوه وسبزی رابطه وجود دارد. یا مصرف مواد مصنوعی موجود در مواد غذایی با بروز سرطان‌های مثانه، کلیه و خون رابطه معناداری دارد.

گاهی مواقع ژن‌هایی که درهسته سلول موجود است، دچار مشکل می شود و اقدام به صدور فرمان مرگ سلول نمی‌کند و به همین دلیل سلول تکثیرمی‌شود. این اختلال به افزایش بی‌رویه سلول‌ها می انجامد که باعث به هم خوردن متابولیسم می‌شود که به آن سرطان می‌گویند.

اثرمواد غذایی که دردوران کودکی یا جوانی مصرف می‌کنید، ممکن است دردوران میان‌سالی یا پیری مشخص و باعث ابتلا به بیماری شود.

مهار رشد سلول‌ سرطانی با ویتامین D!

روش جدید شناسایی سلول سرطانی!

جدیدترین روش از بین بردن سلول سرطانی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ