بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن!

faateme1366
برای کاهش وزن توصیه می شود وعده های غذایی خود را حذف نکنید، اما باید در این وعده های غذایی چه بخوریم تا لاغر شویم؟ بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن را شما معرفی می کنیم تا بتوانید لاغری را با خیال راحت تجربه کنید.

 

برای کاهش وزن، صبحانه را حذف کنیم؟

به گزارش سایت الودکتر، عده ای از محققان در حیطه این بحث پیچیده مطالعه کرده اند و سپس نتایج مربوط به طیف گسترده مطالعات خود را با دیگران روی هم ریخته اند و نتیجه این کار پی بردن به چند مورد از بهترین صبحانه هایی است که برای کاهش وزن مفید هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که صبحانه خود را تنها با خوردن یک چای یا قهوه از سر باز کنید و این کار را رژیم تلقی کنید. راه های بهتری وجود دارد که می توانید قبل از رسیدن ظهر کالری بسوزانید.

 

بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن

این ماده با فیبرهای حل کننده چربی، پوشانده شده است و دشمن بزرگ چربی های شکم شما می باشد. این لوبیا نه تنها شما را برای ساعت های طولانی سیر نگه می دارد بلکه کمک می کند که شما وزن کم کنید. محققان مرکز پزشکی کشف کرده اند که تنها به ازای مصرف روزانه 10 گرم فیبر محلول در چربی، شرکت کنندگان در این تحقیق هر پنج سال 3.7 درصد از چربی های شکم خود را از دست می دهند. خوردن میوه های جادویی برای صبحانه، یکی از شکردهای کشورهای جنوب غرب محسوب می شود، املتی حاوی لوبیای سیاه، سالسا و پنیر جز این غذاها می باشد که به همراه چای آن را می خورند. ترکیب چای سفید نیز خود سوزاننده چربی های شما است.

 

کاهش وزن با صبحانه بزرگتر

صبحانه رژیمی به معنای صبحانه کمتر است؟ بله، صبحانه بزرگ‌تر به معنی کالری بیشتر است. اما زمانی که در رژیم کاهش وزن هستید بهتر است صبحانه بخش قابل‌توجهی از کالری دریافتی شما را در بربگیرد. در یک مطالعه‌ی اخیر دیده شد افرادی که کالری دریافتی آن‌ها به صورت ۷۰۰ کیلوکالری در صبحانه، ۵۰۰ کیلوکالری در ناهار و ۲۰۰ کیلوکالری در شام تقسیم‌بندی شده بود نسبت به کسانی که تقسیم کالری آن‌ها به صورت ۲۰۰ کیلوکالری در صبحانه، ۵۰۰ کیلوکالری در ناهار و ۷۰۰ کیلوکالری در شام بود کاهش وزن بیشتری را به دست آوردند. دقت داشته باشید! هر دو این گروه‌ها دریافت کالری در حد ۱۴۰۰ کیلوکالری داشتند و تنها تفاوت آن‌ها در تقسیم کالری صبحانه و شام بوده است.

 

یک صبحانه لاغر کننده به خود هدیه دهید

غلات کامل از بهترین انتخاب‌ها در یک صبحانه لاغرکننده هستند چرا که تأثیر قابل‌توجهی در سیری و پر کردن شکم دارند. حتماً می‌دانید غلات کامل دارای مقادیر قابل‌توجهی فیبر و سبوس‌اند. میزان ویتامین‌های گروه B این غلات از آرد سفید و نان سفید بیشتر است و وجود این ویتامین‌ها برای رژیم کاهش وزن حائز اهمیت.

 

کاهش وزن با ماست یونانی

برای داشتن بهترین صبحانه رژیمی   برای کاهش وزن این ماست در مقایسه با انواع دیگر، دو برابر بیشتر پروتئین دارد و برای کاهش وزن و دریافت پروتئین کافی در اول صبح خیلی مناسب است. از خواص دیگر این ماست این است که باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت می‌شود و همچنین می‌توان آن را انواع دانه‌ها، توت‌ها و میوه‌ها ترکیب کرد و برای تهیه یک اسموتی عالی برای لاغری به کار برد زیرا اسموتی‌های ساخته شده با انواع میوه، باعث کم و زیاد شدن و به طور کلی ایجاد نوسان در میزان قند خون می‌شوند که در حضور ماست یونانی این فرایند متوقف شده و به یک حالت پایدار و ثابت می‌رسد.

 

اگر پنیرخور هستید

اگر در وعده صبحانه حتما باید پنیر بخورید و به دنبال بهترین صبحانه رژیمی   برای کاهش وزن ، پس حتما از نوع پنیر کاتیج برای این منظور استفاده کنید. این پنیر را با کمی ریحان، انگور فرنگی، فلفل سیاه و روغن زیتون در صبحانه میل کنید تا هم طعم متمایز و باشکوهی را امتحان کرده باشید و هم از خواص لاغری و چربی‌سوزی آن بهره ببرید. ضمن اینکه مصرف لبنیات نیاز شما به کلسیم برای داشتن ناخن و موهایی زیبا را تامین می‌کند.

بهترین صبحانه برای دیابتی ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ