جرم گیری راحت و بدون هزینه دندان ها در خانه

parya
در این مقاله با جرم گیری راحت و بدون هزینه دندان ها در خانه آشنا شوید.

همیشه نیاز نیست هزینه های زیادی برای سلامتی خود بکنید، بعضی وقت ها راحت و بدون هزینه می توان در خانه اقدامات لازم جهت سلامتی را انجام داد. هزینه های ناشی از دندان پزشکی بسیار زیاد می باشد، به نحوی که همه اقشار جامعه هزینه های لازم جهت این کار را ندارند. جرم گیری یکی از این مسائل است که هزینه های زیادی را در پی دارد. ما به شما راهی را نشان می دهیم که توسط آن می توانید راحت و بدون هزینه دندان هایتان را درخانه جرم گیری کنید.

وسایل لازم برای جرم گیری دندان :

جوش شیرین
نمک
آب
یک فنجان
مسواک
هیدروژن پراکسید
دنتال پیک (وسیله ای نوک تیز مخصوص دندانپزشکی)
شوینده ی ضدعفونی کننده ی دهان

مرحله 1 :

یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف قاشق چای خوری نمک در یک فنجان کوچک ترکیب کنید. مسواک خود را با آب گرم خیس کنید و آن را در این ترکیب فروببرید.

مرحله 2 :

باقدرت و انرژی این ترکیب را روی دندان های خود بمالید. در فواصل معین آب دهان خود را خالی کرده و مسواک را دوباره در ترکیب فروببرید. برای پنج دقیقه به مالیدن این ترکیب بر روی دندان های خود ادامه دهید.

مرحله 3 :

به اندازه ی یک در شیشه از هیدروژن پراکسید را با نصف فنجان آب گرم ترکیب کنید. برای یک دقیقه این محلول را غرغره کنید، سپس آب دهان خود را خالی کرده و با نصف فنجان آب سرد دهانتان را بشویید.

مرحله 4 :

با استفاده از یک جرم گیر حرفه ای دندان (دنتال پیک)، جرم های زرد را از روی دندان های خود بخراشید. مراقب باشید لثه ها را نخراشید، زیرا این کار موجب سوزش و ناراحتی شده و احتمال آسیب وجود دارد. مراحل ذکرشده در بالا جرم ها را نرم کرده و باعث می شود آن ها به راحتی از روی دندان ها پاک شوند.

مرحله 5 :

دهان خود را با شوینده ی ضدعفونی کننده بشویید و این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا تشکیل جرم ها را کنترل نمایید.

 جرم گیری دندان در خانه و بدون هزینه !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ