ساده ترین راهکارهای چاقی صورت

sahar.d
اگر دوست دارید بدون چاق شدن بدنتان، صورتی پر و خوش فرم داشته باشیداین مطلب را بخوانید تا با ساده ترین راهکار های چاق شدن صورت آشنا شوید.

داشتن یک صورت زیبا نیازمند فاکتورهای بسیار زیادی است. از جمله این فاکتورها پوست شفاف و شاداب، نداشتن کک و مک، صورت خوش فرم و کمی چاق و … است. در این مطلب ساده تریم راهکار های چاق شدن صورت رت به شما آموزش می دهیم.

سیب زمینی

باید با خواص معجزه بخش سیب زمینی بیشتر آشنا شویم زیرا سیب زمینی پخته شده و یا آپیز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.

مایعات فراوان

در طول روز حتما از مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.

مواد قند طبیعی

از مواد قندی که حاوی قند طبیعی نیز می باشند می توان برای چاقی صورت بهره گرفت همانند شیری خرما و شیره انگور که در تپل شدن صورت می تواند به شما بسیار کمک کند.

کربوهیدارت ها

از مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند استفاده کنید همانند: آب هویچ به همراه آب نارگیل و شکر که بهترین زمان مصرف این نوشیدنی ها صبح می باشد.

یک سالاد عالی

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین های B می تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

عسل

در صبحانه خود همیشه عسل مصرف کنید زیرا شیرینی عسل با تحریک ترشح هورمون بتاآندروفین، نشاط‌ آور است.صرف عسل صبح‌ها مناسب‌تر است و همراه شیر یا داخل چای یا همراه مقدار اندکی خامه یا کره بسیار خوب است؛ البته اگر اضافه وزن ندارید.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند، غذاهای دریایی را بسیاری از دکتر های تغذیه از لحاظ علمی برای چاقی صورت تایید کرده اند و می تواند گزینه خوبی برای رسیدن شما به هدف اصلیتان که چاقی و پر شدن صورت هست،می باشد.

معجون شگفت آور خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

 معجونی خوشمزه برای چاق شدن صورت!

 بهترین ویتامین ها برای چاق شدن صورت!

 چاق شدن صورت با شیر خشک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
عسل

عسل

1399-11-12 - 22:01 پاسخ

میخوام زود چاق شم اما نمیتونم کمکم کنید🌺🖤🖤🖤🖤