با این لوسیون خانگی پشه را از پوست خود دور کنید!

parya
این بار راه جدیدی برای دور کردن پشه ها از خودمان ارائه می شود که دیگر نیازی به حشره کش و یا پشه بد نیست. لوسیونی که می تواند پشه را از پوستتان دور کند.

فصل بهار و تابستان فصل حضور پشه و حشرات در محیط اطرافمان است که در اغلب مواقع از نیش آن ها در امان نیستیم و ما را کلافه می کند. راه های مختلفی مانند حشره کش و یا استفاده از توری ها در فضای بسته وجود دارد ولی همیشه این روش ها جواب نمی دهد. نگران نباشید ما راه جدیدی برای شما ارائه می کنیم و آن هم استفاده از لوسیون خانگی برای پوست است که با  این لوسیون خانگی پشه را از پوست خود دور کنید!

طرز تهیه لوسیون خانگی برای دفع حشرات از روی پوست

شما میتواندبا دنبال کردن این مراحل به راحتی لوسیون دفع حشرات طبیعی خانگی خود را درست کنید :

ترکیبات:
1/2پیاله الکل_ترجیحا الکل سدیریل.
به دلیل اینکه این تنها نوعی است که پوست را خشک و تحریک نمیکند.(100میل)
50قطره سیترونلا که 30قطره برای لوسیون بچه ها کافی است .

نکته:

اگر شما کرم لوسیون میخواهید میتوانید جای الکل سدیریل ، مقداری از ژل آلوئه ورا استفاده کنیدکه اثر ارام و لطیف تری دارد  یا روغن نارگیل که پوست را تغذیه و نرم میکند.

بهتر است که همیشه از روغن های خالص و اصلی استفاده کنید که به وضوح با اطلاعات در مورد روغن برچسب گذاری شده است ، بخش گیاهی فروش.استخراج .ریشه ها و غیره.

با دوباره چک کردن برچسب,شما میتوانید از محصولات مشابه که درواقع طبیعی نیستند و هرگونه مزیت درمانی را ارائه میدهد جلوگیری کنید.

چگونه میتوان این لوسیون را درست کرد

ترکیبات را مخلوط کنید در یک ظرف مهر و موم شده,درجای خنک نگه داری کنید (فضای تاریک برای نگهداری روغن های اصلی کیفیت دار مناسب هستند) و دوهفته بعد مصرف کنید.

شاید یک محصول بسیار موثر باشد که باید هردو یا سه ساعت به علت داشتن مواد طبیعی استفاده شود ، اگرچه زمان استفاده مجدد برای هرکس متفاوت است.
همیشه از تماس لوسیون با چشم ، دهان و بقیه جاهای حساس بدن خودداری کنید.
همچنین برای امکان هر گونه واکنش های آلرژیک به هر یک از روغن های اصلی به ترکیبات آن توجه داشته باشید.

از نیش پشه، با مصرف این ویتامین ها در امان باشید

 روش‌های خانگی برای تسکین درد نیش پشه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ