صاف کردن شکم در یک هفته با حرکات ورزشی ساده

atoosamirzavandi
با حرکات ورزشی در خانه بدون هزینه به اندام ایده ال خود دست یابید.

افرادی که تناسب اندام خود را از دست داده اند به دنبال راه هایی برای از بین بردن چربی ها و رسیدن به اندام اولیه ی خود هستند. رسیدن به اندام ایده آل شاید کمی سخت باشد اما شدنی است. با انجام حرکات ورزشی ساده حتی در خانه و بدون نیاز به باشگاه رفتن می توان اندام دلخواه خود را دوباره به دست آورد. در این مقاله به حرکات ورزشی که شکم را صاف می کند پرداخته ایم.

 

صرف نظر از تغییراتی که در رژیم غذایی خود ایجاد می‌کنید، روی آوردن به فعالیت های فیزیکی که باید به روشی هوشمندانه، و نه دشوار، انجام گیرند، نیز ضروری است. کسانی که قصد انجام فعالیت های ورزشی دارند، باید سعی کنند از کمترین فعالیت بیشترین نتیجه را بگیرند و تمام روز را به انجام فعالیت های ورزشی اختصاص ندهند. ما روشهایی را برای صاف کردن شکم به شما پیشنهاد می‌کنیم که بر کاهش هورمون های استرس در بدن کار کرده و عمدتا روی قسمتهای میانی بدن تأثیر می‌گذارند.

 Breathing Squat  اسکوات با نفس :

یک نوع فعالیت فیزیکی وجود دارد که برای آنها که می‌خواهند از شر چربی‌های شکمی خلاص شوند، بسیار مفید است. مراحل صحیح این حرکت به شرح زیر است :

به آرامی روی این حرکت که باید ۱۰ بار تکرار شود، کار کنید.

بعد از تنفس از طریق بینی، شکم خود را تا جاییکه می‌توانید منقبض کنید. مدتی صبر کرده و سپس، در عین حال که هوا را به داخل ریه می‌برید، به حالت اول برگردید.

) Energy Push دست بالا) 

این تمرین که نیاز به ۲۰ بار تنفس آرام دارد، برای افرای که از مشکلات هاضمه رنج می‌برند، بسیار مفید است.

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. دست ها را جلو بیاورید. کف دست رو به زمین باشد.

هنگام دم، دست ها را به سمت شانه عقب برید؛ و هنگام بازدم، دست ها را به حالت شروع برگردانید.

) Leg Tuck  پا جمع):

این ورزش برای کسانیکه می‌خواهند عضلات شکمی صاف تری داشته باشند، بسیار مفید است و ۱۰ بار باید تکرار شود.

به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید.

نفس را داخل برده و زانوها را تا نزدیک سینه بالا بیاورید و در همان حال هوا را بیرون دهید.

وقتی زانوها را به حالت اول برمی‌گردانید، دوباره هوا را به داخل ببرید.

دراز و نشست ساده
روی پشتتان دراز بکشید در حالی که زانوهایتان خم شده است و پاهایتان روی زمین قرار دارد. نوک انگشتانتان را در پشت سرتان قرار دهید. عضلات شکمتان را سفت کنید، بعد بخش بالایی بدن را به بالا بیاورید و به جلو خم کنید، به‌طوری که تیغه‌های شانه‌هایتان از کف زمین جدا شود. برای یک تا دو ثانیه به این حالت باقی بمانید. بعد به آرامی تنه را تا نیمه راه پایین بیاورید، بعد همین حرکت را تکرار کنید. 12 تا 16 دراز و نشست انجام دهید. توجه داشته باشید که لازم نیست سرعت انجام دراز و نشست‌ها را افزایش دهید.

 

دراز و نشست معکوس
به پشت روی زمین دراز بکشید، دست‌هایتان را در 2 طرفتان بگذارید، زانوی‌هایتان را خم کنید و پاهایتان را روی زمین بگذارید (طوری که قوزک‌های پاها به حالت ضربدری روی هم باشند) به این ترتیب زانوهای شما یک زاویه 90 درجه ایجاد می‌کنند. عضلات شکمی‌تان را سفت کنید، لگنتان را بلند کنید و آن را به سمت قفسه سینه حرکت دهید تا استخوان دنبالچه‌تان از زمین بلند شود. برای یک تا دو ثانیه به این حالت بمانید، بعد به آهستگی مفصل لگنتان را پایین بیاورید و به وضعیت شروع بازگردید. 12 تا 16 بار این حرکت را تکرار کنید. می‌توانید در ابتدا برای کمک به پایدار کردن خودتان از دست‌هایتان استفاده کنید، اما هرچه قوی‌تر می‌شوید، کمتر به آنها تکیه کنید.

 

شنا رفتن
به شکم روی یک تشک دراز بکشید و روی ساعدهای خم‌شده‌تان تکیه کنید. عضلات شکمتان را سفت کنید‌ و خود را بالا بیاورید تا روی پنجه پاها و آرنج‌هایتان در حال تعادل قرار بگیرید، لگنتان نباید به بالا یا پایین تمایل داشته باشد. بدنتان باید از سر تا پاشنه در خط مستقیمی قرار داشته باشد. برای 20 تا 30 ثانیه در این حالت بمانید، بعد بد‌نتان را پایین بیاورید و چند بار دیگر این حرکت را تکرار کنید. آنقدر به این تمرین ادامه دهید که بتوانید خودتان را برای 60 ثانیه در این وضعیت نگهدارید.

ترفندهایی سریع برای صاف کردن شکم

رازهایی برای صاف کردن شکم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ