درمان قطعی لکه های قهوه ای پوست بدون دارو!

faateme1366
درمان قطعی لکه های قهوه ای پوست بدون دارو بهتر است، چرا که بهتر است برای هر مشکل کوچکی به سراغ داروهای شیمیایی نروید. اگر می خواهید درمان قطعی لکه های قهوه ای پوست بدون دارو را بدانید، این مطلب را بخوانید.

 

درمان آسان لک های قهوه ای

به گزارش سایت الودکتر، برای درمان لکه های قهوه ای پوست، یک سیب زمینی کوچک را آبش را بگیرید ( می توانید رنده کنید و آبش را بگیرید) و با کمی عسل مخلوط کنید که حالت سفتتری پیدا کند و روی پوست بماند. تمام صورت خود را با این ترکیب بپوشانید. بعد از 15 دقیقه صورت را بشویید. شما می توانید به جای این کار حلقه های سیب زمینی را روی پوستتان بمالید. سیب زمینی خاصیت روشن کنندگی دارد و بعد از مدتی می بینید پوستتان چقدر روشن شده و لکه ها روز به روز کمرنگ می شوند.

 

درمان لکه های قهوه ای

آب لیمو ترش با خواص خود به روشن شدن پوست کمک می‌کند و درمان مناسبی برای رفع لکه های قهوه ای صورت محسوب می‌شود. علاوه بر این، آب لیمو ترش لطافت،‌ شفافیت و زیبایی پوست را افزایش می‌دهد.آب لیمو را به‌طور مستقیم بر روی نقاطی که لکه وجود دارد، بریزید. اجازه بدهید آب لیمو به‌مدت ۳۰ دقیقه در محل موردنظر باقی بماند. سپس آن نقاط را با آب سرد بشویید. این کار را دوبار در روز و به‌مدت دو ماه انجام بدهید تا از اثرات آن شگفت‌زده شوید. اگر پوست صورت‌تان حساس است، آب لیمو را با گلاب یا عسل مخلوط کنید.انتخاب دیگرتان برای بهره‌مندی از اثرات آب لیمو ترش این است که آن را با مقداری شکر مخلوط کنید تا مقداری غلیظ‌تر شود و ترکیب حاصل را به‌صورت ماسکی بر روی پوست‌تان (مخصوصا بر روی لکه‌ها) بمالید. پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه صورت‌تان را بشویید. این کار را چندبار در هفته انجام بدهید. همچنین می‌توانید به ترکیب بالا کمی روغن زیتون نیز بیفزایید.

 

درمان قطعی لکه های قهوه ای پوست بدون دارو

برای رفع لکه های قهوه ای پوست از آلوئه ورا استفاده کنید چرا که، آلوئه‌ورا خاصیت درمانی برای پوست دارد و به بازیابی پوست کمک می‌کند. بنابراین ماده‌‌ی مناسبی برای رفع لکه های قهوه ای صورت است. آلوئه‌ورا در درمان آسیب‌‌های ناشی از پرتوهای خورشید تأثیر مضاعفی دارد.به آرامی ژل آلوئه‌ورای تازه را بر روی لکه‌ها بمالید. بگذارید به‌مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست‌تان باقی بماند. سپس محل موردنظر را با آب سرد بشویید. این کار را دوبار در روز و به‌مدت یک ماه ادامه بدهید. به احتمال زیاد پس از این مدت، نشانه‌های مثبتی خواهید دید. اگر ژل آلوئه‌ورای تازه در دسترس نبود،‌ می‌توانید از آب آلوئه‌ورا استفاده کنید.

 

لبنیات درمانی برای لکه های قهوه ای

اگر می خواهید لکه های قهوه ای پوست را درمان کنید. شیر سرد و ارگانیک را روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید . اسید لاکتیک در شیر پوست را آرام می کند یک پنبه داخل شیر سرد بکنید و پوست خود را هر روز صبح با شیر صورتتان را ماساژ دهید و یا اگر بدنتان لک شده شیر را به پوست بدنتان بزنید بعد از 15 دقیقه بشویید. این کار را هر روز انجام دهید تا ببینید پوستتان چه تغییری می کند.

 

ویتامین لکه بر

اگر به دنبال رفع لکه های قهوه ای پوست هستید باید بگوییم ویتامین E یک آنتی اکسیدان فوق العاده است و برای جوانسازی و از بین بردن لکه های پوست. ویتامین E را با کمی روغن کرچک مخلوط کنید ترکیب را روی لکه های پوست بگذارید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید بعد می توانید صورت را با آب ولرم بشویید.

 

ماست و رفع لکه های قهوه ای پوست

ماست با خواص خود می‌‌تواند لکه های قهوه ای پوست را از بین ببرد. مقداری ماست بر روی لکه‌های پوست‌تان بمالید و اجازه بدهید خودش خشک شود. پس از گذشت ۲۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید. برای نتیجه‌گیری سریع‌تر قبل از خواب ماست را بر روی پوست‌تان بمالید. بهتر است ماست در طول شب بر روی پوست‌تان باقی بماند.همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری ماست ساده، دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر و یک قاشق چای‌خوری آب لیموی تازه را با هم ترکیب کنید. ترکیب حاصل را بر روی پوست‌تان بمالید و بگذارید به‌مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست‌تان باقی بماند. سپس آن را با آب سرد بشویید و کمی مرطوب‌کننده بر روی آن محل بمالید. این کار را چندبار در هفته تکرار کنید.

لکه قهوه ای صورت را چگونه از بین ببریم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ