داشتن پوستی به صافی مرمر با معجزه عسل!

faateme1366
اگر پوست صاف و بی نقص می خواهید از عسل و معجزه آن غافل نشوید. عسل می تواند پوستی به صافی مرمر به شما هدیه بدهد. با خواندن این مطلب داشتن پوستی به صافی مرمر با معجزه عسل دیگر سخت نیست.

 

حمام عسل بگیرید

به گزارش سایت الودکتر، برای رطوبت ، نرمی و داشتن پوستی روشن ، در حمام بعدی‌تان از یک شیشه عسل استفاده کنید. عسل را به پوستتان بمالید و برای مطمئن شدن از خشک شدن عسل برروی پوست از دست‌تان کمک بگیرید،در این حالت با اینکه عسل پوست شما را چسبناک کرده است اما به نرمی و راحتی دست شما روی پوست‌تان حرکت می‌کند.سپس بدنتان را با آب بشویید. نتیجه این کار گردش خون عالی،زیبایی و روشنی پوست خواهد بود. برای خوش بویی و نرمی پوست‌تان ، یک چهارم تا یک دوم فنجان عسل به آب وان اضافه کنید.

 

داشتن پوستی به صافی مرمر

برای داشتن پوستی به صافی مرمر، مخلوطی از یک قاشق چای خوری عسل با پودر شیر تهیه کنید ، از این محلول به عنوان تمیز کننده مواد آرایش و زدودن کثیفی پوست صورت می‌توانید استفاده کنید و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

 

پوست جوان و مرمر مانند با این روش

اگر پوست مرمر مانند می خواهید با عسل این روش را امتحان کنید. برای سفتی،نرمی و مرطوب بودن پوست‌تان می‌توانید مخلوطی از هسته پوست گرفته شده یک سیب و یک قاشق سوپخوری عسل که در ماشین مخلوط کن تهیه کرده‌اید استفاده کنید.آنقدر مخلوط  عسل را هم بزنید تا نرم شود و به آرامی روی پوست صورت بمالید و اجازه دهید برای پانزده دقیقه باقی بماند.بعد پانزده دقیقه مخلوط عسل روی صورتتان را با آب گرم بشویید.با نکات زیبایی گفته شده در بالا می‌توانید محصولات زیبایی سودمندی را در منزل تهیه کنید.عسل یک محصول فوق‌العاده در زیبایی است چرا که شامل آنزیم‌ها،ویتامین‌ها،و موادمعدنی زیادی است.برای تهیه محصولات زیبایی ابتدا مطمئن شوید عسل خریداری شده‌تان صد در صد خالص باشد.

 

ماسک عسل و پوست مرمری

برای داشتن پوستی به صافی مرمر، از ماسک های عسل استفاده کنید. اما بدانید ماسک‌ های عسل ایجاد چسبندگی می ‌کند و استفاده از آن صبر و حوصله می ‌خواهد، اما همیشه به خاطر داشته باشید سالم‌ترین ماسک ‌های صورت، ماسک­‌هایی هستند که در تهیه آنها از مواد طبیعی استفاده شده است و فاقد هر گونه افزودنی است.هنگام استفاده از ماسک دقت کنید که صورت کاملا با فوم های پاک ‌کننده تمیز شود و هیچ گونه کرم و مواد آرایشی روی صورت نباشد. بعد از پاک کردن، صورت را با آب ولرم و صابون بشویید و ماسک را به صورت دورانی با حرکات دست از اطراف بینی و لب به سمت گونه‌ها بزنید.پیشانی و چانه را نیز با ماسک بپوشانید، اما اطراف چشم و لب ها را خالی نگه دارید. بعد از 15 دقیقه به آرامی مواد را با آب ولرم از صورت خود پاک کنید. لازم به ذکر است ترکیبات ماسک ها جنبه غذایی دارند و فسادپذیرند و باید برای مصرف فوری تهیه شوند.

 

ماسک عسل و ماست برای داشتن پوست صاف

دو قاشق ماست و یک قاشق عسل را با هم مخلوط کنید و روی پوست بگذارید و بعد از 20 ـ 15 دقیقه شست‌وشو دهید. عسل علاوه بر خاصیت ضدعفونی باعث باز شدن منافذ پوست و خروج جوش های سرسیاه خواهد شد.

 

داشتن پوست صاف دیگر آرزو نیست

برای داشتن پوست صاف سیب را بشویید و همراه پوست رنده کنید. یک قاشق عسل را روی آن بریزید، کاملا مخلوط کنید و به عنوان ماسک روی صورت بگذارید. این ماسک نیز اثر نرم‌کننده و ضدآکنه دارد.

 

عسل و تخم مرغ، معجزه پوست صاف

اگر می خواهید پوست صاف داشته باشید در یک فنجان یک تخم‌مرغ بشکنید و به آن نصف قاشق چایخوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر خشک اضافه کنید و خوب به‌ هم بزنید تا مخلوط شود. این مخلوط را روی صورت و گردن بمالید و 15 دقیقه دراز بکشید، سپس با آب گرم شست‌وشو دهید.

 

صاف ترین پوست با عسل

اگر پوست صاف می خواهید مخلوط موز له شده و دو قاشق عسل، ماسک بسیار مناسبی جهت پوست های خشک است. در زمستان که دست ها نیز اغلب پوسته پوسته و خشک می‌ شوند، می ‌توانید از این ماسک برای دستان خود استفاده کنید. همچنین اضافه کردن یک قاشق پودر جوانه گندم به این ماسک اثر آن را بیشتر خواهد کرد.

خواص معجزه آسای عسل و دارچین!

چقدر در روز مجاز به خوردن عسل هستیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ