هندوانه و افزایش میل جنسی!

toranj
برای افزایش میل جنسی هندوانه بخورید.

به گزارش الودکتر: هندوانه می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد. هندوانه به راحتی منجر به افزایش میل جنسی مردان می شود.

هندوانه

بنا به گفته دانشمندان، ترکیباتی در هندوانه یافت می شود که سبب اتساع عروق خونی و شاید افزایش میل جنسی گردد.
دکتر پتیل رئیس مرکز تحقیقات علمی درباره انواع میوه و سبزی در دانشگاه تکزاس می‌گوید: «هرچه بیشتر در مورد هندوانه تحقیق می‌شود متوجه فواید بیشتری از این میوه می‌شویم. خواص مفید هندوانه کاملا برای همه شناخته شده می‌باشد اما با هر تحقیق جدید به لیست ترکیبات سود مند آن همچنان اضافه می‌شود. ریز مغذی‌های موجود در هندوانه و یا میوه‌ها و سبزیجات دیگر تر کیبات طبیعی هستند که نقش فعالی رادر واکنش‌های شیمیایی مفید در بدن به عهده دارند. آرژنین باعث افزایش اکسید نیتریک متسع‌کننده عروق می‌شود که این اثر آن مشابه ویاگرا می‌باشد و برای درمان اختلالات جنسی و حتی پیشگیری از آن کاربرد دارد. افزایش اکسید نیتریک در درمان آن دسته از اختلالات روانی که نیاز به روان‌تر شدن جریان خون دارند موثر است و در عین حال برای آنژین صدری فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی نیز می تواند سودمند واقع شود.»
دکتر پتیل افزود شاید هندوانه مشخصا مانند ویاگرا عمل نکند اما عروق را بدون اثرات جانبی که مصرف دارو به همراه دارد متسع می‌کند. فواید هندوانه به همین جا ختم نمی‌گردد. آرژنین با پاکسازی بدن از آمونیاک و سموم به چرخه ادراری نیز کمک می‌کند. سیترولین که پیش‌ساز آرژنین می‌باشد در پوست هندوانه به مقدار بیشتری نسبت به خود هندوانه یافت می‌شود و از آنجا که پوست هندوانه خورده نمی‌شود، دانشمندان در تلاش برای تولید گونه جدیدی از هندوانه هستند که حاوی سیترولین بیشتری در مغزش باشد. همچنین دانشگاه کشاورزی اوکلاهوما نیز تحقیقات دانشکده تگزاس را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است.

هندوانه غنی از لیکوپن نیز می‌باشد که از این نظر حتی می‌تواند جایگزین سلطان این گروه یعنی گوجه فرنگی باشد. حدود 92 درصد هندوانه را آب تشکیل می‌دهد اما همان 8 درصد ما بقی حاوی مقدار قابل توجهی لیکوپن و دیگر آنتی اکسیدان‌هایی است که در سلامت قلب پروستات و پوست نقش دارند. از آنجایی که لیکوپن محلول در چربی می‌باشد و برای جذب بیشتر در بدن نیاز به چربی خاصی در خون دارد بنابراین مصرف گوجه فرنگی در سالاد همراه با سبزیجات روغنی مثل آووکادو یا اسفناج توصیه می‌شود. ممکن است این مطلب در مورد لیکوپن نیز صدق نماید اما نتایج به اثبات رسیده‌ای در دست نیست.

افزایش میل جنسی

دکتر بیمو پاتیل رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه ” ایه آندام ” در ایالت تکزاس می گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می شود.براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می ‌باشد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ویستا ؛ علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.

دکتر پاتیل می گوید هندوانه علاوه بر اینکه می تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا ، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می شود.این گزارش می افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد “سیترولین” موجود در پوست هندوانه می باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

17 غذا برای افزایش میل جنسی آقایان 30 ساله
توصیه طب سنتی در مصرف هندوانه
خوردن هندوانه برای دیابتی ها مجاز است؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ