بیشترین چربی سوزی با آسانترین روش ها!

faateme1366
ترکیب طب سنتی و ورزش، می تواند بهترین راه برای چربی سوزی باشد و می توانید بیشترین چربی سوزی با آسانترین روش ها را داشته باشید. کافیست ادامه این مطلب را بخوانید.

 

با پیاده روی، چربی بسوزانید

به گزارش سایت الودکتر، در صورتی که فردی با وزن 80 کیلوگرم با سرعت پنج مایل بر ساعت بدود در هر ساعت 606 کالری  می‌سوزاند. دویدن یکی از بهترین‌ روش‌ها برای ورزش کردن بیشتر عضلات بدن است. اگر تنها 10 دقیقه فرصت دارید می توانید با کمی اضافه کردن به شدت دویدن بیشترین کالری  را بسوزانید. این تمرین شامل دویدن های سریع کوتاه است که هر بار سرعت در آن افزایش می یابد.

1 دقیقه:پیاده روی سریع یا در جا زدن

1 دقیقه:دویدن آهسته را شروع کنید تا بدن خوب گرم شود

1 دقیقه:در جا زدن شدید، زانو تا میانه بدن باید بالا بیاید

30 ثانیه:سرعت خود در دویدن را افزایش دهید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:حالا سرعت خود را مقداری بیشتر از دفعات قبل بالا ببرید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:از دفعه پیش سریعتر بدوید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:با همان سرعت دفعه پیش بدوید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

1 دقیقه:با نهایت سرعتی که می توانید بدوید

1 دقیقه:آهسته بدوید

1 دقیقه:راه بروید تا بدن سرد شود

 

پیشنهاد چربی سوزی طب سنتی

پیشنهاد چربی سوزی طب سنتی را بخوانید، خارج شدن فضولات از بدن، مقادیری از حجم و وزن بدن را کم می‌کند. اگر می‌خواهید شکم‌تان را لاغر کنید، باید فضولات جمع‌شده و بلغم لزج چسبیده به معده را دفع کنید. ملینات مانند انجیر خیسانده شده، آلو و فلوس جزء ملینات ساده‌ای هستند که می‌توان در برنامه غذایی جای داد. اگر دچار یبوست هستید، باید از مُسهلات استفاده کنید که بهتر است با توصیه پزشک و به اندازه مشخص مصرف شود. سنا یکی از مسهلاتی است که این روزها زیاد مصرف می‌شود اما عواقبی به همراه دارد؛ بنابراین بدون تجویز پزشک از سنا استفاده نکنید.

 

یک فعالیت مهم برای چربی سوزی

دوچرخه سواری در صورتی که با سرعت مناسب انجام شود ضربان قلب را به حد زیادی بالا می‌برد. با دوچرخه سواری می‌توان حدود ۶۸۰ کالری  در ساعت سوزاند. دوچرخه ثابت باید با استقامت بالا و تحت نظر مربی انجام شود. در صورتی که با استقامت بالا این ورزش را انجام دهید می‌تواند بیشتر از دویدن کالری  بسوزاند. این ورزش حدود ۹۵۲ کالری  در ساعت می سوزاند.

 

چند توصیه مهم برای چربی سوزی

استفاده از سرکه در برنامه غذایی بلکه به عنوان یک وعده غذایی که هم چربی های مضر رو آب دو هم قلب رو تقویت  و هم عقل رو زیاد میکند و هم کرم های بدن رو میکشه و هم لثه رو تقویت میکنه و…!!! البته سرکه منظور سرکه اسلامی یا همون سرکه خمری امگور است.بهترین زمان خوردن سرکه بعد از غذا می باشد

استفاده از ماهی تازه. یعنی تازه تازه که همون روز از آب گرفته باشند. در روایت آمده است که بدن رو آب میکند! (مصرف ماهی برای بیماری های سرد همچون روماتیسم، ام اس، پارکینسون،انواع فلج  و… ممنوع است و دیگران هم باید با ۷ عدد خرما مصرف کنند)

استفاده از دم کرده برگ سنا و گل محمدی هفته ای یک بار که باعث بر طرف شدن چربی ها خصوصا چربی های شکم میشه. و البته فواید زیادی هم داره به طوری که درمان همه دردها معرفی شده در روایات. در روایات آمده که اگر چیزی مرگ را دفع کند همانا سنا است!!! البته سنا یه مقداری شکم رو روان میکنه و مسهل قوی است.

استفاده از داروی مسخن طب اسلامی یا ترکیب گردو و زنیان که کلیه ها را فعال کرده و به دفع بهتر رطوبات اضافه بدن و لاغری کمک شایانی می کند. میزان استفاده روزی سک قاشق مرباخوری ( افراد دارای خشکی مزاج ، حرارت کبد و…در استفاده دقت احتیاط کنند که مصرف زیاد نداشته باشند)

بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی بیشتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ