دل درد شما درمان نمی شود مگر با این روش!

faateme1366
اگر دل درد دارید حتما این مطلب را بخوانید. ما روش فوری درمان دل درد را به شما می گوییم که می توانید به راحتی و فوری دل درد را از بین ببرید.

گرم کردن معده به شما کمک می کند؟

به گزارش سایت الودکتر، گرم کردن معده و اطراف آن می تواند عضلات معده را ریلکس کند و در نتیجه از گرفتگی و پیچش آن کاسته می شود. یک بطری آب گرم، حوله های ویژه گرم شونده در مایکروویو و یا از پتو های حرارتی الکتریکی استفاده کنید و آن را روی معده خود برای چند دقیقه قرار دهید. چنانچه هیچ کدام از موارد بالا در اختیار شما نبود، رو بالشی و یا ساق جوراب را از برنج پر کنید و برای یکی دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید.

ماساژ بگیرید

درد معده ممکن است از گرفتگی عضلات شکم  ناشی باشد. برای ماساژی آرام می توانید به این مطلب توجه کنید: فشار آرامی در جاهای مختلف معده و کمر وارد کنید. بیشتر توجه خود را در قست هایی که درد وجود دارد متمرکز کنید ولی بیش از حد آن را فشار و یا مالش ندهید. در حین ماساژ، روی تنفس خود دقت کنید که دم با بینی و بازدم را با دهان انجام دهید. نفس عمیق کشیدن باعث ریلکس شدن عضلات و حواس ما را از دردی که داریم پرت می کند.

10درمان خانگی دل درد  

در ادامه به 10 روش درمان دل درد  که در خانه می توانید استفاده کنید اشاره می کنیم:

از تاثیرات لیمو بهره مند شوید

لیمو در دسترس‌ترین درمان طبیعی برای درمان معده درداست. آب یک لیمو را بگیرید و با یک لیوان آب مخلوط کنید. کمی عسل به آن اضافه کنید تا شیرین شود و سپس آن را بنوشید. همچنین می‌توانید چای لیموی مخلوط شده با عسل بنوشید.

باز هم زنجبیل

به منظور رهایی از درد معده چای زنجبیل بنوشید. زنجبیل کمک‌تان می‌کند که سوء هاضمه‌تان از بین برود، و به این ترتیب درد معده را کاهش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید کمی زنجبیل را خرد کنید و آن را به صورت موضعی در پایین معده‌تان استعمال کنید. این یک درمان طبیعی برای رها شدن از درد معده است.

ترکیبی برای درمان دل درد  

یک قاشق چایخوری آب نعناع را با یک قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید، و یک قاشق چایخوری آب زنجبیل و کمی نمک سیاه به آن اضافه کنید. این مخلوط را میل کنید و به سرعت از شر معده دردمزمن خلاص شوید.

درمان قطعی دل درد  

چای برگ نعناع تازه تهیه کنید یا به سادگی کمی نعناع بجوید. نعناع یک درمان خانگی موثر برای از بین بردن درد معده است.

از این چای استفاده کنید

یک فنجان چای بابونه تا حد زیادی کمک می‌کند که درد معده‌تان متوقف شود.

معده درد شدید را با این ترکیب آرام کنید

جوش شیرین برای معده درد شدید مفید است. یک قاشق چایخوری جوش شیرین را به ۱ فنجان آب گرم اضافه کنید و آن را بنوشید.

زیره درمانی کنید

زیره، یکی از قدیمی‌ترین راه‌ها برای درمان درد معده است. کمی زیره را تفت بدهید و آن را با کمی نمک میل کنید. این روش درمانی واقعا برای درمان معده دردموثر است.

دل درد را با رازیانه آرام کنید

کمی دانه‌ی بادیان رومی را به مدت یک شب در آب خیس بگذارید، و صبح روز بعد این آب را بنوشید. این کار کمک‌تان می‌کند که از معده دردخلاص شوید.

حل مشکل دل درد همیشگی

اگر از مشکل سوء هاضمه رنج می‌برید، ماست بخورید. سوء هاضمه یکی از دلایل درد شکم است. این امر به ویژه در اسهال موثر است چرا که باکتری موجود در ماست به هضم مناسب مواد غذایی کمک می‌کند.

چای، دوای درد شماست

یکی و نصفی چوب دارچین را در یک فنجان آب ولرم بگذارید. اجازه بدهید به مدت ۲-۳ دقیقه همان‌طور بماند. سپس آن را به عنوان چای بنوشید. دارچین به طور موثری درد معده را درمان می‌کند.

آسانترین راه برای تقویت و پاکسازی معده در 2روز!

هشدار! سرطان روده و لوزالمعده با خوردن زولبیا و بامیه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ