7معجون لاغری کرفس با قدرت چربی سوزی بالا

faateme1366
لاغری با سبزیجات و دمنوش ها از روش های لاغری تقریبا بدون دردسر هستند و در صورت استفاده صحیح از این معجون ها و رعایت کردن مواردی از قبیل ورزش و تغذیه مناسب، می توان به بهترین نتیجه ممکن رسید. برای لاغری بی دردسر با ما همراه باشید.

روش اول تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ دمنوش کرفس و چای سبز:

دو قاشق چای خوری چای سبز

یک لیوان آب جوش

نصف قاشق چای خوری پودر برگ کرفس

 

طرز تهیه دمنوش لاغری کرفس و چای سبز:

برای تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز، یک لیوان را با آب جوش بشویید تا گرم شود. سپس کرفس و چای سبز را در همان لیوان بریزید و آب از جوش افتاده(حدود ۸۵ درجه ی سانتی گراد) به آن اضافه کنید. لیوان را دور از حرارت نگه دارید و بعد از ۵ دقیقه بنوشید. می توانید برای طعم دار شدن دمنوش کرفس و چای سبز، از اندکی زعفران و زیره ی سبز استفاده کنید.

 

روش دوم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ ترش خوشمزه!

 کرفس: یک ساقه متوسط

  لیمو ترش: یک عدد

 آب آلبالو: یک فنجان

 یخ: 5 مکعب

روش تهیهمعجون کرفس برای لاغری:

 آب لیموترش را گرفته و هسته‌هایش را جدا کرده سپس یخ،‌ کرفس و آب آلبالو را درون پارچ میکسر بریزید و 30 ثانیه میکس کنید.

 

روش سوم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ ترکیب سبز و قرمز!

4یا 5 عدد گوجه‌فرنگی کاملا رسیده را با 4 ساقه‌ی کرفس و 1 تا 2 مشت برگ اسفناج مخلوط کرده و داخل مخلوط کن بریزید تا حسابی مخلوط شوند. این معجون لاغری را بین وعده‌های غذایی میل کنید.

 

روش چهارم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ ترکیب سبز و سبز!

1 دسته جعفری

2 لیمو

2 لیوان آب

– 1ساقه کرفس

 

جعفری ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و آب کرفس و سپس آب این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت 10 روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید سه کیلوگرم در کمتر از پنج روز کاهش وزن  داشته باشد.

 

روش پنجم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ مقوی و لاغر کننده

یک راه خیلی خوب برای استفاده بیشتر از مزایای کرفس این است که آب آن را بگیرید و با آب هویج مخلوط کنید. این آبمیوه بسیار مقوی است و شما را حسابی سرحال می کند. می توانید هر روز از این نوشیدنی مصرف کنید.

 

روش ششم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ امپراطوری سبزها

۱ عدد خیار؛

یک دسته‌ی کوچک جعفری؛

2 ساقه کرفس

۱ عدد لیمو؛

۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛

۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛

نصف لیوان آب.

تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.

 

روش هفتم تهیه معجون کرفس برای لاغری؛ سم زدایی همراه با لاغری

یک فنجان جعفری خرد شده

5 ساقه کرفس

1 خیار

2 فنجان آب

1 سیب

3 لیمو

 

طرز تهیه نوشیدنی سم زدای لاغری

اول، ترکیب آب لیمو، سیب، خیار، جعفری و کرفس را در مخلوط کن یا غذاساز ترکیب کرده و سپس به آن آب را اضافه کنید اکنون نوشیدنی خانگی لاغری و سم زدای کبد شما آماده است.

یک لیوان از این نوشیدنی را سه بار در روز قبل از غذا و به مدت سه روز مصرف کنید پس از هفت تا 10روز بعد دوباره این روند مصرف را تکرار کنید در طول این سه روز از خوردن غذاهای سنگین اجتناب کنید همچنین نوشیدن مقدار زیاد آب به منظور سرعت بخشیدن به روند سم زدایی و از دست دادن وزن توصیه می شود.

 

کرفس برای چه کسانی مضر است؟

کرفس از سبزی هایی است که ( اگزالات) فراوانی دارد و تجمع اگزالات در بدن، به خصوص در افرادی که کلیه و مثانه سنگ ساز دارند، می تواند باعث به وجود آمدن یا بزرگ تر شدن سنگ های اگزالاته شود. دریافت بیش از اندازه اگزالات عاملی مهم در از بین رفتن عناصر 2  ظرفیتی مانند کلسیم، روی، فسفر، منیزیم و منگنز است که برای بدن بسیار ضروری هستند و کمبود آنها نیز بسیار خطرناک است.

عجیب ترین معجون لاغری را حتما بشناسید

فواید عجیب رژیم انگور برای لاغری و پاکسازی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ