به همین راحتی با غبغب خداحافظی کنید

pegiu
اگر شما هم غبغب دارید میتوانید با این توصیه ها و در خانه از شر غبغب راحت شوید

 داشتن غبغب بسیار ناخوشایند است و منجر به بد جلوه دادن چهره ی شما خواهد
شد. ساخت چربی در این قسمت بدن میتواند حاکی از این باشد که شما مستعد
ابتلا به بیماری های قلبی می باشید؛ نه تنها فقط افراد چاق غبغب دارند بلکه
اگر در قسمت فک ماهیچه هایتان آویخته شده و شل باشند شما هم میتوانید دچار
غبغب شوید و این در نهایت منجر به از دست دادن شکل صورت خواهد شد این
مسئله معمولا بعد از گذر از سن خاصی اتفاق میافتد اما بهتر است همیشه در
این مورد محتاط بود. تنها با صرف چند دقیقه در هر روز ، میتوان عضلات گردن و
فک را تقویت و شاهد کاهش غبغب بود خبر خوب این که تمرین ها نسبتا آسان
هستند و بنابر این شما میتوانید آن ها را در هر زمان و در خانه انجام دهید.

غبغب چیست؟

غبغب توده ای از چربی زیر چانه است که بیشتر در افراد چاق دیده میشود و زیاد خوشایند نیست، موثرترین راه برای از بین بردن غبغب این حرکات ورزشی هستند.داشتن غبغب بسیار ناخوشایند است و منجر به بد جلوه دادن چهره ی شما خواهد شد. ساخت چربی در این قسمت بدن میتواند حاکی از این باشد که شما مستعد ابتلا به بیماری های قلبی می باشید؛ نه تنها فقط افراد چاق غبغب دارند بلکه اگر در قسمت فک ماهیچه هایتان آویخته شده و شل باشند شما هم میتوانید دچار غبغب شوید و این در نهایت منجر به از دست دادن شکل صورت خواهد شد این مسئله معمولا بعد از گذر از سن خاصی اتفاق میافتد اما بهتر است همیشه در این مورد محتاط بود.

راه های از بین بردن غبغب

از بین بردن غبغب یا  آب کردن غبغب روش بسیار ساده دارد. برای از بین بردن غبغب با حرکت دورانی زبان در یک مکان راحت بنشینید و کمرتان را صاف کنید. دهانتان بسته باشد ، سپس زبانتان را در اطراف سقف دهان بچرخانید ، سعی کنید در روز سه بارر تکرار شود. کمرتان را صاف کنید در حالیکه شانه هایتان پایین هستند سر خود را به طور کامل به عقب برگردانید، تا زمانی که به سقف نگاه کنید، سپس زبان تان را به سقف دهان فشار دهید و درحالیکه این حرکات را انجام میدهید باید سر را به قفسه ی سینه بزنید و فشار آوردن به سقف دهان را متوقف نکنید در هنگام انجام این تمرین متمرکز شوید و زبانتان را آرام به موقعیت اول بازگردانید این کار را حداقل 20 بار در روز تکرار کنید.

روش از بین بردن غبغب با ورزش

ورزشی برای از بین بردن غبغب این است که با اخم کردن باید اینکار را انجام دهید.انجام این ورزش در هر دو حالت ایستاده و نشسته امکان پذیر است ؛ کاری را انجام دهید که با آن راحتید و اذیت نمیشوید ؛ لب پایینی تان را تا جای ممکن از دهانتان بیرون بیاورید، درست مثل نوزادان هنگامی که میخواهند شروع به گریه کنند و هنگامی که اخم میکنید عضلات گرنتان را راست نگه دارید و سرتان را جوری خم کنید که چانه با قفسه ی سینه برخورد کند، در هنگام ورزش همیشه کمر و شانه هایتان را در حالت راست و صاف قرار دهید ؛ وقتی چانه با قفسه ی سینه برخورد کرد ، به پوزیشن اولیه بازگردید و استراحت کنید و سپس تکرار مجدد برای حداقل 15 بار در روز.

آب کردن غبغب با ورزش حرکت O

کمرتان را صاف و شانه هایتان را پایین نگه دارید سپس گردن را به عقب کج کنید، با لب هایتان شکل حرف” او” درست کنید ،این حرکات رادرحالیکه گردن و کمر صاف هستند به مدت 20 تا 25 ثانیه انجام دهید و بعد به پوزیشن اول برگردید، این حرکت را حداقل 10 بار تکرار کنید. از بین بردن غبغب زیر چانه آب کردن سریع غبغب گردش چرخشی چانه این حرکت را نیز میتوان در هر دو حالت نشسته یا ایستاده انجام داد ؛ نکته مهم این است که کمر باید باید تا حد ممکن صاف باشد ، سپس چانه را به یکی از شانه ها بزنید و این کار را دوباره با شانه ی دیگر انجام دهید ، چانه تا وقتی که به شانه ی دیگر برسد باید حرکت نیم دایره ای را بکنید ؛ اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این تمارین شانه هایتان پایین هستند. باید 10 بار انجام دهید ؛ برای انجام این ورزش باید صاف بایستیدو دست کنارتان مستقیم و در امتداد بدن قرار گرفته باشد. برای انجام این ورزش باید صاف بایستید و دست تان درامتداد شما قرار بگیرد، سپس سرتان را به سمت سقف خم کنید ، لب ها را تا حد ممکن جمع کنید تا جایی که کشش را در عضلات چانه و گردن احساس کنید برای حداقل پنج ثانیه نگه دارید و بعد به پوزیشن اولیه باز گردید، هر روز 15 دفعه انجام شود. غبغب درمان و آب کردن غبغب با روش ساده تلفظ حروف صدادار این ورزش آخر ، بسیار ساده است و در هر زمان میتوان آن را انجام داد؛ در حالیکه کمرتان را صاف نگه داشته اید بایستید، حالا حروف صدادار را به آرامی با دهان باز تلفظ کنید و این کار را تا جای ممکن انجام دهید ؛حروف صدا دار در زبان انگلیسی شمال این حروف می باشند:O –A-E-U-I

برنامه ی آب کردن چربی شکم و پهلو در 15 روز

منبع: نمناک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ