4 میوه فوق العاده برای سم زدایی بدن

parya
برای سم زدایی بدن راه ها و غذاهای مختلفی وجود دارد. این بار با 4 میوه فوق العاده برای سم زدایی بدن آشنا شوید.

میوه ها فواید و خواص بسیاری برای بدن دارند که بعضی از آن ها خاصیت سم زدایی از بدن را دارند. در این مقاله شما را با 4 میوه آشنا می کنیم که این 4 میوه فوق العاده برای سم زدایی بدن هستند.

میوه‌های قرمز

میوه‌های قرمز رنگ جزو میوه‌های سم زدای فوق‌العاده بدن محسوب می‌شوند. در بین میوه‌های قرمز توت فرنگی خواص زیادی دارد. این میوه سرشار از پتاسیم است و می‌تواند به تمیز شدن کبد کمک زیادی بکند. از خواص تمشک، شاه توت و میوه‌ی قرمز دیگر غافل نشوید.

سیب

سیب حاوی فیبر موثری به نام پکتین است که به مواد سنگین و زاید می‌چسبد و حذف آن‌ها را آسان می‌کند. علاوه بر این، پکتین در فعالیت‌های زیاد شرکت دارد مثل دفع مدفوع از روده ها و بهبود عملکرد دستگاه گوارش. پس تا می‌توانید سیب نوش جان کنید.

لیموترش

لیموترش خواص زیادی دارد و دستگاه گوارش را تمیز می‌کند. علاوه بر این لیموترش ادرار آور است و برای همین کلیه‌ها را فعال‌تر کرده و به این ترتیب سموم و مواد زاید بدن را دفع می‌کند. اگر قصد دارید یک دوره‌ی سم زدایی را در پیش بگیرید باید بدانید که هیچ چیز مانند آب لیموترش موثر نخواهد بود. برای این منظور آب لیموترش را صبح‌ها زمانی که ناشتا هستید بنوشید.

چغندر قند

چغندر قند نیز جز مواد غذایی سم زدا محسوب می‌شود. در واقع چغندر قند حاوی «متیونین» است که به رفع مواد زاید بدن کمک می‌کند. «بتانین» موجود در آن باعث می‌شود که اسیدهای چرب موجود در کبد زودتر تجزیه شوند. اگر یک دوره سم زدایی بىن را در پیش گرفته‌اید چغندر قند را به صورت خام با آب لیموترش و ورقه های نازک پیاز میل کنید.

سم زدایی تمام بدن در سه روز ! 

با خوردن این میوه بدن خود را “سم زدایی” کنید! 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ