ماسک مناسب روز های گرم

pegiu
در این روز های گرم این ماسک ها را حتما استفاده نمایید

ماسک پوست مناسب روز های گرم

در این روز های گرم تابستانی باید مراقب سلامت پوستتان باشید، میخواهیم چند ماسک خانگی به شما یاد دهیم که با استفاده از آن پوست زیبا تر و سالم تری در این روزها داشته باشید و از پوستتان مقابل گرما مراقبت کنید. در ادامه این مطلب از الودکتر با ماسک های مناسب در این روز های گرم آشنا شوید

ماسک خیار

خیار یکی از خنگ ترین میوه های فصل است، میوه ای که برای همه ی پوست ها مناسب است و هیچ حساسیتی هم بوجود نخواهد آورد، برای تهیه ی کاسک خیار یکخیار را رنده کنید ویک قاشقگلاب به آن اضافه کنید، اگر پوستتان خشک است یک قاشق گلیسیرین هم به آن اضافه کنید و روی صورت بگذارید و بعد از 15 دقیقه که گرمی صورت شما را گرفت با آب بشویید.

ماسک توت فرنگی

توت فرنگی خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد، آن را له کنید و یک قطره روغن زیتن، یک قاشق گلاب، کمی شیر اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدستی بدست آید، ماسک توت فرنگی شما اماده است آن را روی پوست بگذارید و 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب سرد بشویید، این ماسک برای داشتن پوست درخشان و زیبا و درمان اثرات تابش آفتاب فوق العاده است.

ماسک ماست و لیمو

حتما میدانید ماست اثر فوق العاده ای روی پوست دارد، استفاده از قطرات آب لیموی تازه هم که از قدیم برای پوست رایج بوده، مخلوط این دو یک ماسک فوق العاده ی تابستانی است، این ماسک را هر روز روی پوست بگذارید و بعد از 10 دقیقه بشویید، میتوانید کمی آرد یا شکر هم مخلوط کنید و بوسیله ی آن پاک کننده ی پوست مناسبی هم بسازید.

ماسک شیرو پاپایا

یک پاپایای رسیده بخرید و له کنید، شیر را به پاپایا اضافه کنید و چند قطره آبلیمو و گلاب هم اضافه کنید و روی صورت بگذارید و صبر کنید تا خشک شود، ماسگ خشک شده را با آب خنک بشویید و از تازگی پوست لذت ببرید.

ماسک گوجه فرنگی

گوجه فرنگی را له کنید یا به صورت دایره ای ببرید و روی صورت بگذارید و بعد 15 دقیقه با آب خنک بشویید.

ماسک نعناع و ماست

مقداری نعناع را با ماست مخلوط کنید و یک قاشق گلاب به مخلوط اضافه کنید، اگر پوست چربی دارید ماست کم چرب استفاده کنید. مخلوط ماست و نعناع را بگذارید روی صورت بماند و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید و از خنکی و شادابی پوست لذت ببرید.

ماسک های آموزش داده شده پوست شما را سبک و خنک میکند، همچنین از قرمز شدن آن جلوگیری می کند. از آن ها استفاده کنید تا حس طراوت و تازگی را در این گرما و آلودگی زیاد هوا از دست ندهید و پوست سالم و شفافی داشته باشید اگر وقتی برای درست کردن این ماسک ها ندارید میتوانید از ماسک های آماده و استاندارد استفاده کنید و کارتان را راحت تر کنید.

صاف کردن مو بدون سشوار و اتو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ