آیا بدون جراحی می توان بینی را کوچک کرد؟

faateme1366
بینی کوچک آنقدر مد شده که حالا افراد زیادی به دنبال کوچک کردن بینی شان هستند. اگر نمی خواهید جراحی کنید اما بینی کوچک هم می خواهید این مطلب را بخوانید. آیا بدون جراجی می توان بینی را کوچک کرد؟ باید بگوییم تا حدودی. ادامه مطلب همه چیز را به شما خواهد گفت.

کوچک کردن بینی گوشتی با زنجبیل

به گزارش سایت الودکتر، کوچک کردن بینی با زنجبیل را باور نمی کنید؟ شاید عجیب باشد که بدانید زنجبیل یکی از موثرترین مواد برای از بین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن می باشد. پودر زنجبیل همچنین میتواند در کنار چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیز رفع نماید. البته باید توجه داشت که این ترفند تنها بر روی بینی های گوشتی و چربی دار قابل انجام می باشد.

 

نحوه استفاده

-مقداری زنجبیل را پودر نموده سپس به آب اضافه نمایید.

-ماده مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. دقت کنید که دفعات اول این مخلوط میتواند مقداری سوزش به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از تماس زنجبیل با چشمان خود، پلکهایتان را ببندید.

-پس از قرار دادن ماده بر روی بینی، چند دقیقه (تا حدی که سوزش به شما اجازه داد) صبر نمایید. سپس مخلوط را با استفاده از دستمال پاک کنید.

-میتوانید برای بیشتر شدن تاثیر از خمیر دندان نیز استفاده کنید.

-تاثیرات کوچک شدن بینی خود را میتوانید پس از ۲ هفته استفاده مداوم از این مخلوط مشاهده نمایید.

 

استفاده از یخ برای کوچک کردن بینی

می دانید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی میشود. بینی نیز از این موضوع مستثنا نیست. سرد کردن ناحیه بینی به هر روش باعث میشود که حجم آن کاهش یابد.

 

نحوه استفاده از یخ

مقداری یخ در پلاستیک ریخته و برای ۱۰ دقیقه مداوم روی بینی خود قرار دهید. این کار را ۳ بار در روز و برای چند هفته ادامه دهید تا نتایج مثبت را مشاهده نمایید.

 

اگر به بینی کوچک برای مهمانی نیاز دارید

یکی دیگر از روش های موثر کوچک کردن بینی بخور می باشد. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی میشود.

 

نحوه انجام بخور

بینی خود را به مدت ۵ الی ۲۰ دقیقه بخور دهید

در هنگام بخور با انگشتان خود بینی را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوستی خارج شود

میتوانید پس از اتمام بخور به صورت ترکیبی مقداری یخ را که در مرحله قبل توضیح دادیم بر روی بینی قرار دهید.

نکته:

توجه داشته باشید که مدت تاثیر این روش فقط چند ساعت است. این روش را مدام تکرار نکنید (بیشتر از ۲ بار در هفته)‌ چرا که در بعضی از موارد باعث شل شدن پوست بینی خواهد شد.

 

دستگاه های کوچک کننده بینی واقعی هستند؟

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی(باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

 

ژل برای کوچک کردن بینی

این نوع روش با استفاده از ژل مخصوص و بی‌خطری به نام هیالورونیک اسید انجام می‌گیرد؛ اما شاید برای شما هم این کنجکاوی ایجادشده باشد که چطور می‌توان با این روش بینی را کوچک نمود. این ژل به وسیله سرنگ بسیار ظریفی به بینی تزریق می‌شود و با تخصص و تبحر پزشک، بینی مراجعه‌کننده فرم و حالت گرفته و کوچک می‌شود. این نوع روش از عوارض کمتری نسبت به جراحی برخوردار است. به دلیل استفاده از ژل هیالورونیک اسید عوارض کمتری در بدن و مخصوصاً ناحیه صورت ایجاد می‌شود. کبودی و تیرگی‌های ناحیه زیر چشم و صورت در این نوع روش کمتر است؛ اما در مورد نحوه انجام این روش توصیه می‌شود پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات مورد نظر به انتخاب پزشک و متخصص در این زمینه پرداخته شود.

 

کوچک کردن بینی با ژل خوب است؟

کوچک کردن بینی با تزریق ژل هیالورونیک اسید از مزایای بسیاری برخوردار است که در این مطلب به چند نوع از آن‌ها اشاره‌کنیم. ژل هیالورونیک اسید به دلیل اینکه از موادی تشکیل‌ شده است که با ساختار طبیعی بدن سازگاری دارد عوارض کمتری در بدن ایجاد می‌کند. در واقع این نوع ژل به دلیل اینکه در قسمت‌های مختلف بدن وجود دارد امکان سازگاری با شرایط بدن فرد متقاضی را خواهد داشت. این مورد از مهم‌ترین مزیت‌های این روش در کوچک کردن بینی بدون جراحی به شمار می‌رود.

 از دیگر مزیت‌های این نوع درمان می‌توان به تأثیرات سریع آن اشاره کرد. با تزریق ژل در قسمت‌های مشخص ازجمله انحراف تیغه بینی ، بلافاصله تأثیرات آن را مشاهده خواهید نمود. از دیگر مزایای این روش درد به نسبت کم آن در نواحی است که این ژل در آن‌ها تزریق شده است. هزینه مناسب این نوع روش در میان عمل‌های زیبایی بینی نیز از دیگر مزیت‌های بارز آن شناخته می‌شود. عدم داشتن دوره نقاهت را می‌توان از مزیت‌های بارز این روش به شمار آورد؛ بنابراین این روش را می‌توان برای کوچک کردن بینی زیر نظر متخصص تجربه کرد.

3روش کوچک کردن بینی با زنجبیل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
علمی اجتماعی شمیلا

علمی اجتماعی شمیلا

1397-03-24 - 19:02 پاسخ

سرکه هم عالی ایت به امتحان کردنش حتما می ارزه