از موهای وز و خشک خسته شدید؟

pegiu
موهای وز و خشک بسیار کلافه کننده هستند اما در این مطلب راه حل عالی رفع خشکی و وزی مو را بخوانید

سس مایونز بهترین درمان مو است مخصوصا برای موهای خشک و شکننده. خشکی و شکنندگی مو دو علت دارد. یا به خاطر کمبود ویتامین و مواد مغذی است و یا به علت استفاده مدام از رنگ و مواد شیمیایی است.

میزان مصرف سس مایونز برای مو

کسانی که از سس مایونز برای موهایشان استفاده می کنند شاهد نرمی و درخشندگی موهایشان هستند. اما یادتان باشد که ماسک سس مایونز را فقط دوبار در هفته استفاده کنید. پروتدین موجود در سس مایونز باعث تقویت ریشه مو می شود. و به رشد فولیکول های مو سرعت می بخشد. سس مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شوند، بلکه گیرها و وزهای آن را نیز به طور کامل از بین برده و به فرهای آن درخشش می بخشند.

ماسک سس مایونز برای چه نوع موهایی استفاده می شود؟

سس برای درمان مو

ماسک سس مایونز برای هر نوع مویی مناسب است و می توان بدون هیچ استرسی از آن استفاده کرد. استفاده از ماسک سس مایونز برای موها نه تنها ضرر ندارد بلکه به اندازه ماسک های شیمیایی دیگر هزینه بالا صرف نمی کنید.

چگونگی استفاده از مایونز برای موها

ابتدا یک سس مایونز مرغوب از فروشگاه تهیه کنید. سپس موهایتان را کمی نم دار کنید. موهایتان را به طور کامل خیس نکنید. با توجه به حجم موهایتان مقداری سس بردارید و لا به لای موهایتان ماساژ دهید. بعد از آن روی سرتان را به یک کلاه پلاستیکی یا نایلون بپوشانید تا برای چند دقیقه گرمای خود را حفظ کند. به مدت 15-20 دقیقه آنرا نگه داشته و سپس با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. شما حتی می توانید مواد تشکیل دهنده دیگر به سس مایونز مانند روغن بادام، تخم مرغ، روغن زیتون، سرکه و غیره اضافه کنید تا تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

ماسک سس مایونز و روغن زیتون برای درمان مو

مایونز برای درمان مو

افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند بهتر است از این ماسک استفاده کنند. برای تهیه این ماسک نصف شیشه سس را با یک قاشق سوپخوری روغن زیتون خوب ترکیب کنید. برای تقویت بیشتر موها می توانید یک عدد زرده تخم مرغ هم به این مخلوط اضافه کنید. می توانید بجای روغن زیتون از روغن بادام هم استفاده کنید. این مخلوط را بگذارید نیم ساعت روی سرتان بماند وروی موهایتان را با کلاه پلاستیکی بپوشانید. سپس موهایتان را با آب سرد بشویید. بعد از شستن موها از سس برای اینکه سرتان چرب نماند می توانید دوش آب گرم بگیرید.

ماسک سس مایونز و تخم مرغ برای درمان مو

سس مایونز و تخم مرغ

از این مخلوط برای نرم و مرطوب نمودن موهایتان استفاده کنید. در یک ظرف یک فنجان سس مایونز را با سه عدد زرده تخم مرغ مخلوط نمایید. این مخلوط را بر روی سرتان بخصوص ریشه های مو بمالید. ۲۰ دقیقه سرتان را با کلاه بپوشانید. سپس موهایتان را با آب سرد بشویید. توجه داشته باشید که بعد از شستشو شامپو نزنید و روز بعد موهایتان را شامپو کنید.

ماسک روغن بادام، سرکه و مایونز برای درمان مو

 از این ماده جهت از بین بردن شپش موجود در میان مو استفاده می شود. ۵ قاشق سوپخوری سس مایونز را به موهایتان بمالید. سپس سر خود را با کلاه بپوشانید و مطمئن شوید که کلاه محکم است این سبب خفه شدن شپش ها می شود. محلول را بمدت ۲ تا ۳ ساعت بگذارید بماند سپس موهایتان را با آب ولرم بشویید. همچنین موهایتان را با شامپو و نرم کننده بشویید تا تمام آثار مایونز پاک شود. مخلوط روغن بادام و سرکه را به موهایتان بمالید و مجددا آن را بشویید. با استفاده از شانه از شر تخمهای شپش خلاصی پیدا کنید. روغن و چربی موجود در این محلول شپش ها را کشته و نرمی و درخشندگی موهایتان را درپی خواهد داشت.

صاف کردن مو بدون سشوار و اتو

              

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ