به این دلایل هرگز دمپایی لا انگشتی نپوشید!

parya
اگر شما هم از طرفداران دمپایی لا انگشتی هستید الو دکتر به شما توصیه می کند حتما این مقاله را بخوانید و به این دلایل هرگز دمپایی لا انگشتی نپوشید!

مدتی است طرفداران دمپایی لا انگشتی افزایش یافته است و این نوع دمپایی بیشتر از دمپایی های دیگر استفاده می شود، اما لازم است بدانید که دمپایی لا انگشتی هم بدون عوارض نیست و در صورت استفاده مکرر می تواند عوارض بدون بازگشتی را برای بدن شما داشته باشد. پس به شما توصیه می کنیم به این دلایل هرگز دمپایی لا انگشتی نپوشید!

به این دلایل هرگز دمپایی لا انگشتی نپوشید!

به گزارش میرر دکتر کامیلا تعدادی از عوارض این گونه دمپایی ها را درطی مطالعه اش بیان کرد که به انها اشاره می کنیم.
1-دمپایی لا انگشتی باعث ایجاد برخی مسایل در قسمت تاندون آشیل و قسمت پشتی می شوند.
2-دمپایی های لا انگشتی باعث تغییر راه رفتن رفتن میشوند که این به خودی خود باعث مشکل میشود.
3- از آنجایی که در دمپایی لا انگشتی هیچ حمایتی در نظر گرفته نشده است، باعث می شود تا پای شما به طور غیر طبیعی حرکت کند. که باعث ایجاد درد در مچ پا و ران شما می شود. اگر شما همیشه دمپایی لا انگشتی به پا می کنید، حتی احتمالش هست که درد کمر را نیز تجربه کنید
4-اکثر افراد در اثر استفاده بیش از حد از این نوع دمپایی ها باعث ایجاد وضعیت ناخوشایندی میشوند که فشار و درد در قسمت رباط پا را باید تحمل کنید.که هنوز درمانی برای آن وجود ندارد.

5-دمپایی لا انگشتی خطر ابتلا به عفونت های قارچی را در پوست پا افزایش می دهد .در مطالعات اخیر به اثبات رسیده است هنگامی که دمپایی لا انگشتی به پا دارید، حدود 15000 باکتری مختلف را جذب پای خود خواهید کرد.

مهم این است که دیگر از این نوع دمپایی ها استفاده نکنید چراکه منجر به مشکلات جبران ناپذیری میشوند.
استفاده از دمپایی انگشتی ها مضراتی دارند . آن ها هنگام راه رفتن تاثیری بر راه رفتن ندارند و باعث ایجاد درد در پاها می شود. علاوه بر این ، پاها در برابر آسیب و گاز آسیب پذیر هستند دمپایی انگشتی ها می توانند نام های متفاوتی در سراسر جهان داشته باشند ، اما مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند، در همه جا یکسان هستند.

از آن زمان تا کنون این سبک کفش ها به خاطر راحتی ، نرمی ، خنکی مورد استفاده قرار گرفته اند. این سبک کفش حتی در فرهنگ های شرقی و غربی، در ژاپن، مصر، یونان و رم مورد هشدار قرار گرفت در حال حاضر یکی از معروف ترین کفش ها در جهان شرکت برزیلی هاوایانس یک شرکت کفش لاستیکی است که در سطح بین المللی به خاطر تنوع مدل ها و رنگ ها موفق بوده است. مهم نیست از کجا می آیند یا چه کسانی آن ها را می پوشد، اما دمپایی لا انگشتی، ممکن است سالم ترین نوع کفش نباشد.

عوارض استفاده روزانه از دمپایی لاانگشتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ