صورت چاق و گونه برجسته می خواهید، این مطلب را بخوانید

faateme1366
اگر به چاق شدن صورت و گونه هایتان فکر میکنید بهتر است دور ژل و تزریق و بوتاکس را خط بکشید. در عوض این مطلب به شما کمک می کند بدون انجام کارهای خطرناک صورت چاق داشته باشید.

معجون چاقی صورت

به گزارش سایت الودکتر، خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

از روغن زیتون کمک بگیرید

روغن زیتون برای سلامتی و زیبایی پوست مفید ست؛ به همین دلیل است که افراد از روغن زیتون در پخت و پز غذا استفاده می‌کنند.

   خود زیتون یعنی سلامتی و بهترین غذا برای چاق کردن صورت است.

   اگر فرد تمایل دارد که صورتی چاق با ظاهری طبیعی داشته باشد باید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در روز بخورد.

   روغن زیتون باعث چرب شدن پوست می‌شود.

   با خوردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در روز پس از 15 روز به صورتی با ظاهر مطلوب و چاق‌تر دست خواهید یافت.

غذاهای چاق کننده صورت

با خوردن میوه ها و سبزیجات هم می توانید به بدن تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

چاق کردن صورت با یک ترکیب خاص

این ترکیب یکی از مطمئن‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌های چاق کردن صورت است که در آن هیچ ماده شیمیایی مضری وجود ندارد. برای استفاده از این ترکیب باید خمیر کره و شکر درست کنید. سپس این ترکیب را روی تمام سطح صورت خود بمالید. همچنین توصیه می‌شود که این کار را قبل از حمام رفتن انجام دهید. این ترکیب باید 15 دقیقه روی صورت شما باقی بماند و سپس آن را با استفاده از آب ولرم بشورید.

چاق کردن صورت با طب سوزنی

اگر می خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند و به این ترتیب می توان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

3ماسک ویژه برای چاقی صورت

ماسک گل رس نیز با آبرسانی به چاقی صورت کمک می‌کند، برای تهیه این ماسک باید خاک رس را با گلاب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، گل آماده شده را 10 تا 15 دقیقه به صورت ماسک روی صورت قرار دهید و سپس آن را بشویید .

ماسک خیار نیز دارای خاصیت آبرسانی فراوان است، برای تهیه این ماسک خیار را رنده کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی صورت قرار دهید تا به آبرسانی و چاقی صورت کمک کند.

برای آبرسانی و چاقی صورت می توان از میوه گلابی کمک گرفت، در این روش میوه گلابی را به صورت ورقه ورقه روی صورت قرار دهیم تا با آبرسانی موجب چاقی و ایجاد رطوبت در پوست شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ