استانداردترین روش برای لیفت

مطب متخصصین دُریتا: لیفت هالیوودی (Endotine)یک راه حل اثبات شده و بسیار جدید و به روز سال 2018 برای کاهش چروک پوست، پف کردن و خطوط ظریف است. هیچ درمان دیگری نمی تواند نتایجی که توسط این درمان ارائه می شود را داشته باشد.

مطب متخصصین دُریتا:

لیفت هالیوودی (Endotine)یک راه حل اثبات شده و بسیار جدید و به روز سال 2018 برای کاهش چروک پوست، پف کردن و خطوط ظریف است. هیچ درمان دیگری نمی تواند نتایجی که توسط این درمان ارائه می شود را داشته باشد. بهترین نتایج فوری و ماندگارهستند! مقدار بسیار زیادی از لیفت بعد از عمل به علت نیروی جاذبه و حرکات صورت از بین می رود. جراحان امریکایی اندوتاین را برای رفع این معضل طراحی کرده و ساخته اند. اندوتاین یک ایمپلنت قابل جذب است که به مدت ۳ ماه پوست لیفت شده را در محل جدید خود نگه می دارد تا به صورت طبیعی به بافت زیرین خود جوش بخورد. اگر این جوش خوردگی درست و بی حرکت انجام شود نتایج عمل ۷ تا ۱۱ سال ماندگار خواهد بود که اندوتاین به سادگی و کاملا بدون عارضه این کار را انجام می دهد. این ایمپلنت منحصر بفرد ساخت کشور امریکا بوده و دارای بالاترین تعداد مقالات و مطالعات برای اثبات کارایی و ایمنی آن است. اندوتاین به عنوان استانداردترین روش برای لیفت های ماندگار صورت معرفی شده است. 

لیفت هالیوودی(Endotine) چه روشی است؟

لیفت هالیوودی(Endotine) ترکیبی از تکنولوژی نور و تکنولوژی پیشرفته میکرو فعلی برای ارائه یک چهره زیبا و متناسب در یک عمل جراحی بسیارکوتاه مدت است. جریان های میکرو عضلات صورت را که از پوست پشتیبانی می کنند تحریک می کنند. لیفت صورت با اندوتاین در بین هنرپیشه های هالیوود بسیار محبوب است چون محل برش روی صورت وجود ندارد. اگر شما هم به فکر لیفت پیشانی، صورت یا گردن خود هستید از پزشک متخصص خود درباره اندوتاین سوال کنید.

کارکرد اندوتاین(Endotine)

 اندوتاین در واقع موجب  سفت شدن برای ایجادنتایج فوری است که موجب می شود عضلات خسته، خطوط و چین و چروک هایی که در اطراف چشم ها، پیشانی، دهان، گونه ها، ناحیه گردن و گلو شکل گرفته اند، ازبین برود.

لیفت هالیوودی گردش خون را بهبود می بخشد و به جلوگیری از ایجاد نشانه های پیر شدن منجر می شود و منجر به بهبود وضعیت ظاهری جوان تر می گردد. اندوتاین یک ایمپلنت ساخت کشور امریکا بوده و زیر پوست کار گذاشته میشود و تضمین کننده ماندگاری نتایج برای سالهاست. این ایمپلنت بعد از شش ماه بطور کامل جذب میشود اما چسبندگی های زیر پوست مانع از افت مجدد تا مدت طولانی می شود.

بلفاروپلاستی با اندوتاین(Endotine):

اگر کاندید عمل بلفاروپلاستی هستید و هم چنین مایل هستید لیفت ابروی همزمان نیز داشته باشید می توانید از توانمندی های فوق العاده اندوتاین بهره ببرید. فقط کافیست از پزشک خود بخواهید برای شما لیفت هم زمان ابرو از محل برش بلفاروپلاستی انجام دهد. این لیفت بصورت تضمینی هفت تا ده سال ماندگار است.اگر فاصله چشم و ابروی شما کم است و قرار است تحت عمل بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک قرار بگیرید از پزشک خود بخواهید ابروهای شما را از همان محل برش جراحی پلک با کمک اندوتاین لیفت کند تا چهره شادابتری داشته باشید.

لیفت میانی صورت با اندوتاین(Endotine):

لیفت میانی صورت با اندوتاین زیر عضله . این روش موجب تجمع بافت افتاده در ناحیه گونه ها و نمای برجسته ترگونه ها بدون تزریق هیچگونه فیلر یا چربی می شود.

لیفت ابرو وصورت با اندوتاین(Endotine):

لیفت ابرو و صورت با اندوتاین تنها روشی است که ماندگاری بالا داشته و شما بعد از گذشت سالها نتایج جراحی لیفت صورتتان را خواهید داشت. لازم به توضیح است در سایر روشها ماندگاری حداکثر ۱۲-۱۶ ماه بوده و در انتهای سال دوم اثری از لیفت قابل مشاهده نیست.تنها روش ماندگار لیفت با اندوتاین میباشد.

لیفت صورت و ابرو با اندوتاین بدون برش قابل دید و ریزش موی محل لیفت. ماندگاری لیفت با اندوتاین چندین برابر لیفت معمولی بوده و می توانید سالها از نتایج این عمل لذت ببرید .

تنها راه موجود استفاده از اندوتاین حین عمل است.

لیفت ابرو وصورت با اندوتاین(Endotine):

لیفت صورت و غبغب با اندوتاین تنها ایمپلنت لیفت صورت با موفقیت ۹۹/۹۹درصد ساخت کشور امریکا که ماندگاری عمل را به ۷ الی ۱۰ سال افزایش می دهد. با اندوتاین هیچ جای برش و زخمی برجای نمی ماند و طول مدت عمل کاهش پیدا می کند .هیچ جای برش و بخیه ای آشکار نیست . این تفاوت اندوتاین با روش های معمول است.لیفت گوشه چشم و شقیقه نیزبا اندوتاین انجام می شود.

مزیت لیفت بااندوتاین(Endotine):

مزیت استفاده از اندوتاین اندوتاین یک نوار قابل جذب است که دو‌ ردیف چنگک قوی دارد و به پوست متصل شده و آنرا به سمت بالا می کشد. انتهای این نوار به عضلات زیر پوست دوخته میشود . این نوار به جراح امکان انتقال محل برش لیفت به داخل خط رویش موها را می دهد لذا شما هرگز متوجه محل برش لیفت نخواهید شد. ماندگاری نتایج عمل که نکته بسیار حساس و مهمی است با اندوتاین تا ۷ سال خواهد بود در حالیکه با سایر روش ها شما مجبور به تحمل زخم محل برش برروی صورت و مدام مشغول پوشاندن آن با موها خواهید بود و لیفت بیش از چند ماه عمر نخواهد داشت.

مزایای لیفت هالیوودی:

رفع خطوط و چین و چروک درچشم و

رفع شلی وافتادگی غبغب

  •   زاویه دارکردن صورت

قوام وسفتی عضلات صورت

 رفع فرسودگی پوست صورت

 ایجاد ظاهری جوان تر

جوانسازی بافت پوست

افزایش رطوبت پوست

نتایج قابل توجه فقط با یک درمان

مطب متخصصین دُریتا:

گروه متخصصان دُریتا در سال 93 با مدیریت خانم دکتر زهرا اکبری تشکیل شد. شامل دو بخش بیوتی و جراحی زیبایی زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی و جراحی پلاستیک، کاشت مو و ابرو با جدیدترین متد روز دنیا و همچنین ارائه خدمات پوست و زیبایی با جدیدترین دستگاهای لیزر های پوستی‌ زیبایی و درمانی

شما می توانید جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید: 

02126450199

آدرس: تهران، موحد دانش (اقدسیه)، بعد از سفارت چین، جنب بانک صادرات، ساختمان نیما، طبقه سوم، واحد 12 

وب سایت


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ