کلیتوریس کجاست؟

اگر نمی دانید کلیتوریس چیست و کجاست با ما همراه شوید.

کلیتوریس عضوی از بدن زنان است که در رابطه جنسی زنان تاثر فوق العاده ای دارد. حتما میپرسید کلیتوریس کجاست؟ پس توصیه میکنیم حتما این مقاله را بخوانید.

کلیتوریس چیست؟

چوچوله یا کلیتوریس اندام جنسی ارتجاعی شکل در آلت تناسلی(فرج) زنان است. دارای اعصاب و رگ های فراوان می باشد.
محل آن در کنار اتصال لب های کوچک به هم، در بالای خروجی ادرار و مهبل، در آلت تناسلی خانم ها می باشد.(برجستگی که در بالای آلت تناسلی زن ها)

تحریک کلیتوریس زن و به ارگاسم رساندن همسرتان

یکی از نقاط فوق العاده حساس همسران که در به ارگاسم رسیدن خانم ها تاثیر فراوان دارد، و باعث یک رابطه زناشویی موفق می شود، تحریک کلیتوریس می باشد.
این اندام در اکثر پوزیشن های رابطه جنسی توسط آلت مرد مورد تحریک می شود، شوهر می تواند در حین معاشقه و بازی با همسر در هنگام رابطه جنسی با دست و یا دهان این عضو آلت تناسلی همسر را مورد تحریک قرار دهد و طعم واقعی لذت جنسی را به همسر خود بچشاند.

نکات مهم

در هنگام تحریک دهانی کلیتوریس رعایت نکاتی مانند بهداشت دهانی برای شوهر و رعایت بهداشت اندام جنسی برای زنان لازم است.
اگر خانمی میل فراوانی به این لذت جنسی دارد، ولی شوهر او از انجام آن خودداری می کند، با رعایت بهداشت(تمیز کردن موهای زاید) و در ابتدای رابطه زناشویی و معاشقه که هنوز در اثر ترشحات واژن، آلت تناسلی زن خیس و لزج نشده است، از شوهر خود بخواهد که برای او تحریک دهانی داشته باشد. و زمانی که ترشحات آلت جنسی شروع می شود خود خانم به شوهر خود اعلام کند که کافی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ