راه های ساده و باورنکردنی برای سفید کردن دندان!

دندان از اعضای ظاهری بدن است که هرچه سفید و مرتب تر باشند در جذابیت چهره تاثیر بسزایی می گذارد. با راه هایی ساده می توان دندان را سفید کرد.

برای سفید کردن دندان نیازی نیست از خمیردندان های ذغالی که مینای دندان را از بی می برند استفاده کنید بلکه با راه های ساده و باور نکردنی می توان دندان را سفید کرد. در این قسمت از الو دکتر با راه های ساده و باورنکردنی برای سفید کردن دندان آشنا شوید.

سفید کردن دندان ها با خمیر آب لیمو و جوش شیرین

چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق چای خوری آب لیمو را با جوش شیرین به مقدار لازم ، مخلوط کنید ،تا یک خمیر نازک ایجاد شود، سپس با مسواک نرم و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید با آب بشویید، سپس با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید تا آبلیمو از بین برود.

 قرقره روغن نارگیل و مسواک زدن

چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق غذا خوری از روغن نارگیل ارگانیک را در دهان بریزید وقرقره کنید آن را در اطراف دهان خود برای 5-20 دقیقه بچرخانید(مانند وقتی که دهان شویه استفاده می کنید) .، جوش شیرین را روی مسواک مرطوب بپاشید و دندان های خود را مسواک بزنید و بشویید.

شستشوی دندان با سرکه سیب و ضدعفونی کردن 

چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را ،مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای 2 دقیقه شستشو دهید، پس از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کرده و برای کمک به حذف لکه ها مسواک بزنید بعد بشویید و سپس دندان های خود را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.

خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه

چه کاری باید انجام دهید:
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک و 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان درست شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.

سفیدی دندان با پوست پرتقال و نمک

چه کاری باید انجام دهید:
بخش سفید پوست پرتقال را، با نمک دریا بپوشانید سپس به آرامی بر روی دندان های خود به مدت 2 دقیقه مالش دهید بعد آنرا بشویید و سپس برای حذف تمام مرکبات، به طور منظم با خمیر دندان و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

درمان خانگی برای سفیدکردن دندان با ریحان

سفید کردن دندان ها با این خوراکی ها

ترفندهای معجزه آسا برای سفید کردن دندان در خانه ! 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ